vrijdag 18 april 2014

Paascursus...


Ik ben er klaar voor...
voor mij mag de free motion cursus beginnen ;-)


Nog 1 nachtje slapen,
dan worden deze tafels bevolkt door naaimachientjes en mijn vriendinnen...

Kan zat slechter  ;-)

De volgende foto moet er even bij...
voor in het blogboek...


Ik mocht deze week mijn 
* Zwartwitje*
ophalen.
Ben superblij met mijn bedrijfsbakkie !

Ik wens jullie allemaal een fijn paasweekeinde,
maak er iets gezelligs van...
geniet van elkaar...
praat met elkaar ....
want dat blijkt vaak moeilijk genoeg.



Liefs Sis

15 opmerkingen:

  1. Heel veel plezier morgen en een fijne pasen! (mooi zwart/witje hoor)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier, mooie auto en fijne paasdagen
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier met de les.
    Fijne paasdagen van uit Belgie

    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi karretje. Ik zie je Jane straks al over de achterbank gedrappeerd 😊
    Heel veel plezier met je cursus de komende twee dagen en een fijne Pasen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel plezier op je cursus! Wij lezen en horen er later weergraag van! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ich freue mich auch, sehr sogar!

    Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Sis en alle meisjes die dit weekend de paascursus gaan doen: Heel veel plezier en maak er wat moois van!
    Het wordt vast en zeker gezellig.
    Ik ben heel benieuwd wat jullie allemaal gaan leren.
    En natuurlijk hele fijne Pasen gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh ik val ook op dat karretje, wat een schatje.
    Sis een paar hele mooie Paasdagen en geniet van elkaar,
    Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk, aantal vriendinnen, aantal machientjes, heeeeell veel lapjes en snorren maar.
    Heel veel plezier en fijne Paasdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele fijne paasdagen !
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie auto is dat!!!! Lekker de blits maken op de weg en veel bekijks hebben als je in een file staat.
    Fijne dag met de quiltvriendinnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is nog eens een leuke auto van de zaak! Fijne dag gewenst met alle snorrende machientjes en babbelende dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ich wünsche einen super tollen Kurs und freue mich auf die Berichte.
    Frohe Ostern.
    LG Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijne Pasen en veel plezier, en wat een leu zwart/witje

    Groetjes van Ria;0))

    BeantwoordenVerwijderen