maandag 14 april 2014

Afgelopen week woensdag


was er weer een
Bee-Bep-pop-bee...
;-)

Zo melig als dit klingt, was het ook....

Want onze poppen hadden wel allemaal een physiobehandeling nodig....


Tjonge hebben wij gelachen, alle vergelijkingen zal ik hier maar niet herhalen.
;-)
Verzin er maar lekker zelluf iets bij...

Mijn pop heeft nog een kale knikker, maar wel al het begin van een jurk aan :


Ook die voetjes zijn wel aan een behandeling toe, toch ?!

Om van mijn/haar gebreken iewat af te lijden krijgt ze mooie vleugels en een hartjesketting in haar handen :


Daar ga ik wel morgen aan verder.
Bij Wilma heb ik dit geweldige boek gezien :


Soort van applicatiebijbel zeg maar...
zo een boek dat je nooit meer wegdoet.
Er staan een paar leuke voorbeelden van bloemetjes in, die ik graag wil proberen.
Lijkt me leuk om die op de hartjes van de engel-pop te appliqueren.
Even zien hoe dat gaat lukken :0

Afgelopen weekend was het een stuk koeler op de camping,
maar dat mocht de pret niet drukken....
We hebben een zithoek gebouwd/ gefrutselt,
het zoontje van de campingbaas vond dat hij zoooo goed had geholpen, dat het wel een goed moment zou zijn om te bbq'en
;-)


Op de foto viel mij op, dat het in de koude, duitse Eifel toch nog een stuk minder groen is, als hier thuis.
Komt nog wel goed...


Toch al wat bloesem gespot !

Nu word weer lekker aan andermans tanden gewerkt, maar het is een spannende week.
Want Zwartwitje ( op 4 banden ) mag worden opgehaald deze week
en
Het allerbelangrijkste
 ZIJ
komt deze week op zaterdag en zondag een workshop 
( free motion quilting beginners )
 bij mij thuis geven.
Daar kijk ik al maanden naar uit ;-)

Ik wens alle lezers een fijne week 
Zwaai uit Limburg

Liefs Sis

 

14 opmerkingen:

  1. Veel plezier met de poppen en de workshop !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De pop wordt heus nog wel een keer een lieve engel.... als je je best maar doet..... en dat doe je toch??
    Jullie Buitenplaats is wel erg aantrekkelijk, zeker op deze manier. Geen wonder dat je er zo graag bent.
    Veel plezier met de workshop en succes met alles.
    Groet, Rya, Rotterdam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geen zorgen....met onze poppen komt het wel goed :-))
    Maar gezellig was het !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het al een echte Bep pop met zo' mooie jurk aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kan me van alles meligs voorstellen bij die naakte poppen. Gelukkig worden ze vast heel leuk eenmaal aangekleed. Jammer dat het nog zo koud was op de camping maar jullie zijn zo te zien in ieder geval klaar voor de zonnige warme dagen die nog gaan komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi plekje hebben jullie daar op de camping, zo te zien :0) altijd fijn als er handige campingmedewerkertjes ( galgje-woord haha) aanwezig zijn! hoe doe je het haar van zo'n pop, vraag ik me dan altijd af...ben benieuwd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker plekje zeg! Maar idd het was wat fris. En wat een schetige poppekes! Ach en een beetje scheven voetjes en een kaal hoofd wat maakt het uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben erg benieuwd naar je applicatiebijbel! Leuk, dat je deze week ook je zwart/witje op mag halen en boven alles staat natuurlijk onze quiltcursus!!!
    Is het nog steeds geen zaterdag???? :) Dikke kus en tot zaterdag

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk om tussendoor eens een pop te maken hé? En ach die voetjes... ze is gewoon lekker lenig moet je maar denken. ;-)
    Wat super zo'n workshop bij je thuis!!!! Dat lijkt mij ook wel wat want ik heb nog steeds de stap niet genomen om het te gaan proberen hoor. Die NYB top die ik op de machine wil gaan doorquilten ligt er nog net zo. Ik ben heel benieuwd hoe het je gaat bevallen. Veel plezier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke pop !!! Even zwaaien naar Marianne en jou uiteraard ;-)
    Dat boek had ik ook en net vorige week verkocht LOL, had het al zolang in huis en weet onderhand hoe die bloempjes moeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gezellige Bep-bee hebben jullie gehad. Met die poppen komt het nog wel goed hoor.
    Het zitje op de caping is heel knus geworden. Veel plezier met de workshop het weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is maar goed at je je popje een jurkje heb aangedaan.... wat een vreemd lijfje heeft ze zeg!
    Maar als ze haar krijgt komt het vast goed.
    Mooi boek heb je gezien/gekocht, lijkt me wel moeilijk zo'n bloemenmand maken, maar er staan vast ook eenvoudiger patronen in.
    Veel succes met de workshop.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Had ik gisteren een heel verhaal geschreven en toen ik het wilde plaatsen 'ploep' weg! Idioot gewoon. Enfin, leuke poppen, bijzonder, prachtige jurkjes in nog mooiere stofjes. Heel gezellig om samen zo bezig te zijn. Geniet ervan. Doeg, fijne avond, juud

    BeantwoordenVerwijderen