zondag 2 maart 2014

Klus-off-day....


tenminste voor mij dan....
manlief moest werken....
Ik ben hier geweest :


Vanochtend vanuit het zuiden vertrokken,
mazzeldemazzel met het weer !

Vonden deze twee ook ;-)


Cooper en zijn vrouwtje hadden ons uitgenodigt,
dus hup vroeg op en op pad.

Er werd natuurlijk ook iets quilterigs gedaan ;-)

Quibi met haar hartjes
en onze *werk-tafel *


Dochterlief Lotte doet ook lekker quilterig mee ;-)
 Mijn gesorteerde laatje met applicatiegaren heeft de aanstorm van Cooper niet overleeft...
Maar er gaat niets over zoveel enthousiaste labradoodlekusjes ;))
Hoe vies ze zij na het strand ? 

Hoe moe ze zijn na het strand ?


Weten jullie ook gelijk hoe ik er nu bijhang....

Terugkijkend op een heerlijke dag !!!

Fijne, gezonde week

Liefs Sis

14 opmerkingen:

  1. Ik zie het al voor me hoor, hoe jij er bij hangt!
    Lekker languit, misschien met naald en draad in de hand, misschien ook dat wel niet.
    Lekker vroeg naar bed misschien.
    Wat zien die hondjes er uit zeg! Maar jij hebt vast niet zoveel gehold en gerend als die twee.
    Hele huis onder het zand natuurlijk, ik ken dat.
    Maar wat maakt het uit, je hebt een heerlijke dag gehad, met schitterend weer!
    Dus lekker nagenieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt heerlijk! Ik wilde dat wij wat dichter bij het strand woonden... Maar wij hebben vanmiddag lekker in het bos gewandeld, met border collie! En daarna ging ik weer aan de quilt, dat hoort ook bij de perfecte zondagmiddag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er uit als een heerlijke dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb hier helemaal niets aan toe te voegen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk om lekker uit te waaien aan het strand en ook nog een steekje te kunnen doen.
    Kun je er weer even tegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jullie hadden inderdaad prachtig weer.... fijn hè. En zo heerlijk langs het strand met de hondjes..... die genieten als gekken, weet ik.
    Dit kan niemand jullie meer afnemen!!!
    Groet, Rya, Rotterdam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een top dagje heerlijk kan bijna de wind in mn haren voelen....
    en eeehh. houd me aanbevolen voor de blauwe stofjes hoor:) leuk. Een fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke dag heb je gehad !
    Je vorige berichtjes ook meteen even bijgelezen ... ben zo benieuwd hoe je hobby kamer wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh.....dan was je wel erg dichtbij! Wat een rit voor even op en neer naar het strand, en kon je daarna zand scheppen uit je auto? Het was inderdaad heerlijk weertje ja.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat was een hele rit naar het strand. Lekker uitwaaien en onder het zand terugkomen. Heerlijk Sis! Dat kan je niet elke dag doen, dus dat was genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat was vast een heel eind rijden, bij jou vandaan, maar zo te zien helemaal de moeite waard (en zeker voor
    de beide heren labradoodle!).
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. gezellig! wat leuk dat jullie honden het ook zo goed met elkaar kunnen vinden :0)

    BeantwoordenVerwijderen