donderdag 20 maart 2014

Kamerruil deel 4....


Heerlijk zomers weer


Dit is een kiekje van de leibomen in de voortuin.

Maar binnen schijnt ook de zon ;-)

Mijn hobbykamer neemt vorm aan ...
manlief had gelijk...nepkachel is gered 


Het is een lekker hoekje geworden ...
met het eerste erfstuk ;-)
( zij mijn moeder, mocht van haar een luie stoel hebben )
Heeft zij lekker plaats voor een relaxstoel.


Sjors en ik moeten nog de deco voor het raam naaien, komt nog....

Waar ik heel blij mee ben is dit :


De secondhandtafel ;-)
Ja hij blijft voorlopig bruin !
Past zo mooi bij de oude kasten van mijn, al lang overleden, vader...
Maar ook blij met de muur daarachter !!!

Jos... hartstikke bedankt... voor je geduld met mijn wensen.

Manlief ( Jos ) heeft van dit :


een * crea-wand* gebouwd.

Eerst een raamwerk:


Daarna matrasbeschermers van het zweedse warenhuis er aan gespijkerd...


Het geheel met een simpel catoentje afgewerkt.
Er is mij belooft dat er nog een afwerkrand omheen komt, maar daar kon ik natuurlijk niet op wachten en heb Jane er alvast aangeprikt !
 
Heerlijk, nou kan ik aan de tafel hangen en van een afstandje bedenken welk lapje als volgende gebruikt gaat worden :-)


Morgenavond gaan we deze tekst alle eer aan doen ;-)
Het eerste quiltbezoek komt,
de Gossipgirls en 
Yvonne.

Daarover later meer !

Fijn weekend voor alle quiltmeissies 

Liefs Sis

24 opmerkingen:

  1. Je bent een bofferd met zo'n mooie kamer! Wat een heerlijke uurtjes zul je hier krijgen. Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan, zeg.... compliment voor manlief.... en voor jou vanzelf, je hebt natuurlijk net zo hard meegebuffeld.
    Het wordt een heerlijke kamer met de geredde schoorsteenmantel om een lekker vuurtje in de haard. Je Sjaantje hangt daar al prima!! Succes en groet, Rya, Rotterdam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een luxe werkkamer heb je gekregen Sis. Prachtig, de fauteuil naast de haard. Wat een geweldig idee van je man, om een prikwand te maken. Super hoor.
    Veel plezier in je nieuwe werkkamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, was für ein tolles Zimmer!!!!

    Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk kamertje en die wand is echt helemaal super! Geniet ervan, net gaat gelukkig regenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou dat is een super mooie werkplek geworden. Complimenten aan Jos!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superwand ( en man ;-) Leuk dat je laat zien hoe het is gemaakt. Het is dat ik er geen plek voor heb in mijn atelier. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijk plekje!!!
    zo gezellig....
    En die designwand WHAAAAA..wil ik ook wel..!!..hen alleen niet zo'n mooi grote muur....wat hangt Sjaan daar mooi..en wat ben je al ver!!!!
    Fijne dag ..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is een heerlijke werkkamer geworden, ziet er ook gezellig uit.
    Veel plezier vanavond!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een weelde, die kamer van jou! En die designwand......zucht.....zou ik ook wel willen! Kan wel, maar dan moet ik mijn zonnige torenkamer verruilen voor een kamer aan de noordkant.......:(......dus toch maar niet!!
    Heel veel werkplezier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, dat ziet er wel erg mooi uit Sis. Handige man die Jos.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super zeg, je nieuwe werkkamer! En wat een handige man heb je, dat hij zelfs zo'n super-de-luxe designwall voor je heeft gemaakt! Vandaag regent het, maar dat zal jou waarschijnlijk helemaal niet uitmaken, met zo'n heerlijk zonnige kamer! Veel plezier met de eerste visite!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow wat ziet je kamer er mooi en gezellig uit.
    Met al je lapjes wordt dat heel veel genieten!
    Fijne dag,
    Groet Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooohhhh!!!! Wat heb je een heerlijke kamer! Zucht... en wat een ruimte.....
    Het eerste wat me opviel was die heerlijke ontwerpwand. Als quilter kan je echt niet zonder, want alleen op een afstand kan je goed bepalen of het naar je zin wordt.
    Ik heb een kleintje, daar past jouw Jane niet op.
    En dan die openhaard, nep of niet, het ziet er heel warm en gezellig uit zo met je moeders stoel er naast.
    Mooi die tafel hoor, laat maar lekker bruin.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat ziet er allemaal helemaal geweldig uit! Wat een plezier om in zó'n kamer heerlijk te zitten naaien. Mooi hoor die kachel, sfeervol. En wat een heerlijke wand!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een heerlijke kamer heb je nu Sis !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een heerlijk plekje heb je voor jezelf gemaakt. Wat zul je daar fijne uren door kunnen brengen, dat kacheltje is helemaal gezellig hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nu kun je weer lekker aan je lappies, in stijl in deze mooie kamer.
    Veel plezier in deze kamer!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw, wat een plaatje van een plekje heb jij nu!! helemaal leuk met die haard erin, oh oh, ik word nog jaloers :0) lijkt mij dat je daar heerlijk kunt gaan genieten (en werken natuurlijk haha). zo'n wand is wel een uitkomst zeg...mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooi plekje en dan die handige wand om al je blokjes op te spelden schitterend .
    Geniet ervan .

    Groetjes Marijke (Belgie)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een geweldige kamer heb je gekregen! En je DJ, al zo ver! Prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat ziet dat er leuk en gezellig uit! Een heerlijk plekje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat heerlijk zo'n hobbykamer helemaal met spulletjes waar je blij van wordt!!! En die wand... geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen