zaterdag 29 maart 2014

Janiac's


Gisteren waren mijn, sinds 15 jaar quitvriendinnetje, Marianne en ik vroeg op pad.
Richting Hoevelaken, een afspraak in de herfst bij mij gemaakt met Juud en L'ztje.

Eerlijk gezegt...
ik
heb
geen 
flauw
idee
waar ik moet beginnen met vertellen....
want ik zit nog steeds 
VOL
heel 
VOL

Waarmee ?
Met emotie ( net natte ogen tijdens het sorteeren van de foto's )
Met ideeen ( heb herhaaldelijk geroepen dat we wel 200 jaar moeten worden )
Met een warm gevoel ( over de mogelijkheid je hobby met zoveel kundige vrouwen de kunnen delen )


Dus ik laat jullie een paar foto's zien van al het moois :











Nu weten jullie wat ik met 
VOL 
bedoel ;-)

Lieve Juud, Karin, WilmaBetty, Annie, Berna en Marianne

Dit was een zonnige dag met een gouden randje.


De laatste foto is voor Juud als 

Dank je wel !


Janiac-Sjaakie

Geniet van onze hobby

Liefs Sis

21 opmerkingen:

  1. Dat ziet er SUPER uit! En wat hadden jullie prachtig weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke dag, dankjewel voor het Meegenieten!
    En die laatste foto,... GEWELDIG!
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige dag,
    mooie foto´s en prachtig weer!
    Groetjes Berbel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoals ik al appte, het was een zonnige dag in alle opzichten en het was fijn je weer gezien te hebben. Vandaag nagenieten van al het moois en van de week je hoofd stukje voor stukje leegmaken.
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke foto's, vooral die laatste, 'wrapped in quilts'. Ja het delen van onze hobby voegt zoveel toe aan het woord quilten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke dag zal dat geweest zijn zeg, al die prachtige quilts en dat mooie weer!
    Genieten met een grote G

    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal met je eens Sis! Het was heerlijk om zoveel lieve dames te ontmoeten en zoveel prachtig werk te mogen zien en dat allemaal lekker buiten. Ik heb genoten en geniet nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke super zonnige dag, in alle opzichten. Erg leuke foto's Sis. En die laatste is helemaal geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zal dat een gezellige bijeenkomst zijn geweest, en ook nog eens prachtig weer zo te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ziet het er SUPER gezellig uit ,de foto's zeggen genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sis, het ziet er uit als een DD, een Daverende Dag, maar dat is Judith wel toevertrouwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldige quiltvrouwen staan daar op de foto! Wat een geweldige quilts laat je zien! Wat was het geweldig gezellig, met geweldig mooi weer.
    Kan me voorstellen dat je weer vol met W.I.M. ideeën zit.
    Zo jammer dat ik het quilten niet op 18 jarige leeftijd heb ontdekt, dan had ik tijd voor al dat moois.
    Maar ja toen had ik wel andere dingen aan mijn hoofd.... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt geweldig zulke mooie werkstukken en zo divers.

    Groetjes Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het was een feestje om jullie allemaal samen te hebben 'gewoon' bij mij thuis. Wat een EER, Oh en dan al dat moois..... Die foto van Sjaak is fantastisch! Dank je wel, super dat jullie gekomen zijn. In het najaar gaan we zuidwaarts!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Sis wat een pracht aan foto's en ik lees tussen de regels door dat je super genoten hebt.
    Kreeg van Marianne ook al een mailtje dat het zo super was geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zoals je beschrijft zo voel ik mij ook, nog boordevol indrukken en inspiratie!! Het was zo leuk jullie allemaal te ontmoeten, en de foto's (bij mij 113..) vertellen hoe leuk het was!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Boah, da sind ja traumhafte Quilts dabei und einer schöner als der andere!

    Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het was heerlijk, zo te zien. Inderdaad heb je hiervoor geen woorden nodig, de foto's zeggen genoeg. En de allerlaatste foto is met stip de allermooiste!!!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Daar wordt je ook VOL van! Vooral als je die foto van jullie allemaal met de quilts ziet. Pracht hobby hebben we, nooit zijn we klaar, altijd ideetjes, vaak weer nieuwe contacten. Zoveel vreugde!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een geweldige dag! VOL van quilt vooral, maar vast ook gekwek en gegiebel!

    BeantwoordenVerwijderen