zondag 9 maart 2014

De Gossipgirls en Annie Sloan


Dat is zo een beetje de samenvatting van dit weekend.

Vrijdagavond was de eerste samenkomst van het Gossipgroepje.
Behalve Nicole dan, want die is skiien...

Zie hier twee druk bezige Gossipgirls ;-)


Aan het eind van de avond was er onder andere dit te zien :


Ik heb veel te weinig foto's genomen, maar ik was ook druk bezig hoor  ;-)
Het is voor mij erg leuk om te zien hoe beginnende quiltsters totaal andere stofjes meebrengen dan ik normaal zou toepassen.
Gezamelijk het plak en scheurvlies gebruiken,
samen stoffies uit zoeken....
Quilting is sharing, dat is heeeelemaaaaal waar ;-)

Omdat manlief grieperig is ligt onze renovatie eventjes stil....
maar afgelopen week is onze zoon wel naar zijn gerenoveerde kamer ( onze oude slaapkamer ) vertrokken.
Wij zijn blij met het resultaat, omdat ik ervan uitga dat ook hij zijn slaapkamer liever niet op mijn blog ziet... geen foto's.

DUUUUHHHUUUSSS
mijn nieuwe hobbykamer is nu 
LEEG ;-)

Omdat we ineens zomer in het Limburgse land hebben ...


Ok ok, zomer zonder blad aan de bomen...
maar wel bloemetjes !
 

ben ik vandaag begonnen de Annie Sloan verf buiten te proberen.
Te gek, kan ik jullie verklappen, 
want,
je hoeft niet te schuren !
 Alleen maar ontvetten, drogen in de zon en kwasten maar ;-)


Geel is voor mijn gekwast ;-), voor diegenen die de gele leuker vinden, jammer, mijn gele fase is voorbij  ;-x
 Ben 2 stoelen en 1 krukje verder gekomen.


Ben er blij mee. 
Hoef nu allen nog maar 3 tafels en 2 kasten 
en 1 kommode
 ;0
Wat zegt mijn moeder altijd als ik niet zo goed weet waar te beginnen ??
Begin gewoon bij het begin...
OK mums, zal ik doen ! 
;-)

Fijne gezonde week voor jullie allemaal !

Liefs Sis


15 opmerkingen:

  1. Haha grappige naam "gossip girls"
    Was vast heel gezellig. Je stoelen en krukje zien er goed uit, die verf wil ik ook, dat scheelt een hoop werk.
    Spannend hoor Sis, nu met je hobbykamer aan de gang, leuk!
    Beterschap voor Jos.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Na een vermoeiende dag op de Poppenhuis/miniaturenbeurs in Rijswijk (De Broodfabriek) waar ik leuke aankopen heb gescoord, wil ik toch even een reactie geven. Ziet er mooi uit, goeie verf, zeg!! Iedereen slaapt dus weer bij jullie en dat is goed!!! Nu je hobbykamer nog, maar dat komt vast ook goed.
    Dag meis, groet, Rya, Rotterdam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je het quilt virus kan doorgeven aan andere dames zo te zien zijn ze helemaal in de ban van stofjes .
    Je stoeltjes zijn mooi geworden .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke naam, 'gossip girls'. En je stoeltjes zijn super geworden, wat is dat toch makkelijk, die Annie Sloan verf, ik lees er vaak over, maar heb het nog niet uitgeprobeerd.
    Leuk, zo'n kamer inrichten, laat je daar wel foto's van zien?!
    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf zeg die stoelen en dat krukje. Een hele opknapbeurt zo te lezen. Je geeft kennelijk goed les want het ziet er keurig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jullie waren heel leuk en gezellig bezig vrijdag. Altijd fijn om met een paar tegelijk iets te maken.
    Ben benieuwd hoe je nieuwe werkkamer gaat worden.
    Wat een heerlijk weertje is het toch, het is alsmaar genieten, ook hier in Utrecht.
    Jij moet nog heel veel schilderen, heb best een beetje medelijden met je hoor. Dus sterkte er mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben oop helemaal fan van Ann Sloan. Zo leuk je huis een ander gezicht te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De stoeltjes zijn erg leuk geworden hoor. Wel even wat anders dan geel hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ann Sloan??..nooit van gehoord ..maar klinkt wel aantrekkelijk..niet meer schuren!!...
    Je stoelen zijn prachtig geworden!!!!
    Heerlijk zo je quiltvirus rond te strooien...
    Vandaag beloofd het weer een mooie dag te worden...dus pak een zonnestraaltje als het lukt!!

    ( ps..hier is de renovatie ook nog in volle gang...)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het begint op te schieten Sis. Nu de laatste kamer nog, jouw quiltparadijs.
    Stoelen zijn mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig zijn je stoeltjes geworden! Lekker snel gaat dat zo! En wat is het toch leuk om de grondbeginselen van het quilten door te mogen geven aan enthousiastelingen hè? En dan genieten van het resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zijn je stoeltjes leuk geworden! Ik ga van de week op die verf uit, wil het gebruiken in de slaapkamer! Moet alleen DH nog overtuigen dat dit heel mooi wordt! Grijns! Veel plezier en geniet van de zon, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Benieuwd hoe je Gossip wordt Sis, gezellige quilt om aan te werken, kanniestoppen......;(

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat zijn je stoelen super leuk geworden !!! Volgens mij wordt jouw hobbie kamer ook een plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen