vrijdag 28 maart 2014

Bezoek van een stille lezer....


Vanavond nog even bezoek gehad van Helene...
Lekker hangen in de quiltershangplek ;-)


Ze heeft vaker over het plak en scheurvlies gelezen bij mij,
maar er waren kleine strubbelingen tussen Helene en het plakspul...
dus samen aan een tafel frutsen en ontdekken wat de probleempjes waren.
Gelukkig had ze ook haar Sweet hearts meegenomen,
kunnen jullie ook nog even meegenieten :


Ik werd nog verwend met lapjes...
Daar zijn we gelijk mee aan de slag gegaan,
zien jullie nog !

Manlief was ook nog toppie op dreef vandaag...
Mijn opruimmuurtje is opgehangen :


 De regelneef in mij jubelt ;-)
Ik funktioneer het beste als ik overzicht heb....
De garage van mijn vlijtige klusser is niet meer om aan te zien.... dus daar moet ik aan meewerken...beloofd is beloofd
na al dat geklus voor mij ;-)

Verder heb ik deze week nog grieperig een beetje geborduurd, ik kan echt niet alleen maar liggen:


Het word een speldenkussen, 
Zeeuwseknoop met klederdrachtenstofje als achterkant.

Morgen vroeg op, vertrekken richting Hoevelaken...
Daarover later meer ...

Fijn weekend

Liefs Sis




 

15 opmerkingen:

  1. Oeh ook leuk die Sweethearts!
    Mooie hangplek, ruimte zat.
    Tot morgen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie Zeeuwse knoop wordt dat! De Sweethearts is geweldig net als dat super bord, handig en zo lekker overzichtelijk. Veel plezier bij Juud!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi sis, Oh wat leuk he die toevallige ontmoetingen. Leuk dat ze ook een quilt mee heeft genomen, en dat borduurtje is een schatje! Goede reis, doe voorzichtig, tot strakjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo sis had al gehoord dat jullie ziek waren. Toch nog leuke 'hobby dingen gedaan' zie ik.heel mooi alles. Een heel fijn en plezierig weekend, geniet van het zonnetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gezellig op jouw 'georganiseerde' quiltershangplekje. Het stimuleert ook altijd zo als je met medequiltsters bezig bent

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ohhh dat bord!!..zal het eens aan mijn DH laten zien..!!..;0)
    wie weet!!..;0)
    Hele fijne dag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die hangplek van jou ziet er iedere keer weer uit alsof je in de huiskamer zit. Zó gezellig. Die open haard is echt een geweldig idee geweest. Van je eigen klusser geloof ik. Super.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die kleine Stickerei wird super schön. Und das Board gefällt mir richtig gut, tolle Idee.
    Der gezeigte Quilt ist ja bezaubernd.
    LG Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellig om Helene te ontmoeten en fijn dat je haar hebt kunnen helpen! Je opruimplek is geweldig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat wordt een prachtig speldenkussentje!
    Na de ontwerpwand heb je nu ook een opruimmuurtje, wat heerlijk overzichtelijk is dat.
    Mooie quilt van Helene. Lekker fris van kleur. Toch mooi om te zien hoewel ik van stoffig houd, gek is dat toch, bij een ander vind ik het wel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk zo'n bezoekje. Je rek voor spulletjes is erg mooi en je borduurwerk ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhhh wat een handige hubbie! En wat een prachtig speldenkussen wordt dat!,
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldige hangplek hebben jullie gemaakt. Echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is het een mooie werkkamer geworden. Ik kan me voorstellen dat je er helemaal blij mee bent !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. "LOVE" je opbergrek!! geweldige oplossing :0)

    BeantwoordenVerwijderen