dinsdag 25 maart 2014

Afgelopen weekend...


Ik ben wat laat met mijn blogje,
ben even uit de running door vervelende griep.
Maar alsnog...

Het was precies zoals ik had gehoopt,
de nieuwe hobbykamer is een heerlijke
*quiltershangplek*
geworden ;-)


 
Dit is nu wat ik voor ogen had,
een plekje waar gewerkt en gekletst kan worden !

Samen met Yvonne zijn wij ( de Gossipgirls en ikke ) nog naar Jaqueline gegaan,
die is op vrijdag lekker lang open.
Komen we daar nog stille lezers tegen ;-)


Zwaai naar de stille lezers,
ik hoop dat het mooie project vordert !

Ik ben nog verwend met 
*Vonny*


gehaakt door Yvonne,
volgens mij zit er een cameraatje in...
zo word er gecheckt of er ook hard genoeg word doorgewerkt 
HIHI

Echt wel,
kijk maar :


Ik wens jullie een fijne week.

Liefs Sis

22 opmerkingen:

  1. Wat een naarstige dames het ziet er daar heel gezellig uit .
    Maar ja in zo'n mooi kamertje dat doet er veel aan .

    Frisse kleuren voor je gossip blok .

    Wens je ook een spoedig herstel .

    Groetjes Marijke (Belgie)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super zo'n honk voor jezelf met veel ruimte. Dat worden heel veel genietuurtjes.
    En nu snel beter worden hoor. Zaterdag moet wel doorgaan.
    Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige lichte plek is dit geworden, gezellig met zo'n groepje. Als ik ooit mag stoppen met werken ga ik ook zoiets aan huis organiseren,de grote tafel is al aanwezig.

    Liefs Ria '0))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke plek is dat geworden zeg.
    Dat je er maar veel mag zitten en er mooie dingen gemaakt zullen worden!

    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig zo, al die leuke dames in jouw superkamertje. Nou, zeg maar kamer!
    Een quilter kan toch nooit ruimte genoeg hebben, heerlijk toch?
    Alleen viel me één ding op. Heb je in de avond wel genoeg licht boven de tafel?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Sis dat ziet er HEEL GROOT uit. veel plezier erin. Maar zo te zien gaat dat helemaal goed komen.
    Beterschap meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi Blok Sis, ik hoor zelfs nu, s,avonds om half 8, terwijl de theeketel staat te stomen, de vogels zingen, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker vrolijk blok en wat een heerlijke kamer heb je! Veel plezier en vele gezellige quilt uurtjes gewenst daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sind das dier Damen, die auch zu meinem Kurs kommen?

    Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een gezellig blogje! prachtige quiltershangplek! top locatie :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk zo je eigen plekje te hebben, en met nog wat quiltdames erbij wordt het nog gezelliger. Leuk werk ben jij mee bezig.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ah wat een heerlijke quiltkamer heb je gekregen, super. Je keteltje ziet er gezellig uit. Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kamer is prachtig en wat gezellig zo met een aantal dames.
    Oh wat vind ik je kleurtjes leuk van de gossip. Ik heb ook zo'n zin om die te gaan maken.
    Beterschap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Sis , ik heb ook de meeste griepjes die langs kwamen opgepakt, heel lastig ,maar zulk een gezelschap en zo'n mooie quiltplek moet je toch alle ellende vergeten en er mateloos van genieten. Wat werk je hard aan de Gossip en wat word het vrolijk, daar zou ik eens een voorbeeld aan moeten nemen, lekkere vrolijke kleurtjes om mij heen, een mooie dag, Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk zo'n grote ruimte alleen voor het quilten. En wat wordt de Gossip leuk in die vrolijke kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het ziet er echt heerlijk uit, in de hangplek, en het lijkt helemaal op een heus Atelier! Je Gossip-blok is ook weer heel mooi en vrolijk geworden. Ik hoop, dat je weer helemaal hersteld bent, maar dat zal best wel vanzelf gaan, als je met zulke opwekkende kleurtjes werkt.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gezelligheid zo met de gossip girls, zo werken wij met 7 van onze bee dames aan de King George,lekker kletsen en steekjes maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie hangplek!!! Niets fijner dan een eigen plekkie! En je bent met leuke frisse kleurtjes bezig!
    Groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een sfeervolle hangplek. Dat er maar veel lapjes, praatjes en plezier uit voort mag komen. Geniet ervan Sis!
    Fijne dag enne beterschap.
    Groet marian

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een superplek!! En lekker licht. Ben je weer helemaal opgeknapt?

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat zul je veel aanloop krijgen, het ziet er ook gezellig uit.
    Beterschap.
    Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen