zondag 23 februari 2014

Kamerruil deel 3 en de Gossip....


De eerste 2 weken van de renovatie zijn voorbij gevlogen.
Hoe ver we zijn ?

Gisteren de eerste keer in de nieuwe slaapkamer geslapen,
het nieuwe raam zit erin,
behang erop ,
verf ook,
vloerbeddekking ligt,
bed staat,
 nu nog van die kleine dingen...
Vind het raar om mijn slaapkamer op het *www*
te zetten....
Daarom even een kiekje van de quilt in combi met de nieuwe vloerbedekking :


Vind dat de rode vloer de quilt goed benadrukt ;-)

Wat nu moet gebeuren ?

Dit :


moet op een of ander manier uit onze oude slaapkamer in de nieuwe hobbykamer 
:O

Manlief bouwt altijd stevig....
dat is nu net even een nadeel ;-)
Maar hoe zegt hij altijd : "geen probleem"
We zullen zien ....

Verder zijn er nog wel leuke quiltdingen !
Ik heb bij Bep het leuke patroon van de 
Gossip in the garden 
gekocht.

Er zijn 3 duitse meisjes die graag willen quilten zoals
" jij dat altijd doet "
met vlies en met de hand enzo ...

Daar leent zich dit patroon nu uitstekend voor, allemaal verschillende technieken zitten erin.
Vriendin nr. 1 gaat nog op skivakantie dus moesten we
( erg hoor ;-) )
 al een beetje voorwerken op die anderen twee.

Zie hier haar stofjes:

En een actie foto :


in de provisorische quilthoek ;-)

Zelf ben ik met de stofjes van 
bezig....


Ik dacht eerst een paasquilt te maken,
die manlief wilde tekenen,
maar die heeft nu even andere bouwzaken aan zijn hoofd.

Ik wens jullie een fijne en gezonde week

Liefs Sis

12 opmerkingen:

  1. Je Quilt staat prachtig bij de vloerbedekking ( of andersom). Wat leuk dat je quiltles geeft aan de volgende generatie. Ik ben benieuwd hoe de dames het vinden. Jij hebt ook weer mooie fris gekleurde blokken gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ja die kleur vloerbedekking staat geweldig (zelfde op mijn trap!)en ik vind hem prachtig bij je quilt kleuren! Succes met de leerlingen en de lapjes en met de laatste losse eindjes! Vpprzichtig met die schouw, die is zo gaaf!
    Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De vloerbedekking staat mooi bij de quilt.... of andersom, dat kan ook.
    Lekker fleurig, eigenlijk jammer om het licht uit te doen 's avonds.
    Die schouw die verplaatst moet worden ziet er eigenlijk al een beetje kapot uit, hoop dat het nog goed komt, want hij is wel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie combinatie de quilt bij die rode vloerbedekking. succes mef de quiltsters in spe, gaat zeker goed komen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk dat de eerste kamer klaar is. Mooi die quilt bij de vloerbedekking.
    Ben benieuwd of het goed komt met de schouw. Maar die Gossip zal zeker goed komen. Zeker als het met een groepje wordt gemaakt. Succes en een fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk hoor Sis je nieuwe slaapkamer. En inderdaad de vloerbedekking doet het prima bij de mooie quilt. Heel veel plezier met Gossip, maar dat is aan jou wel besteed. Fijne avond nog en tot heel snel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er super uit, die rode vloerbedekking bij je KF-quilt! Ik kom 'm gauw in het echt bewonderen!
    En die Gossip in the garden vind ik ook helemaal geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke dingen heb je gaande!
    Ziet er mooi uit.
    Geniet er van.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel herkenbaar van manlief. De mijne bouwt ook voor de eeuwigheid, alles minimaal driedubbel gezekerd, zodat het alle natuurrampen kan doorstaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha, mijn man zegt ook altijd als zoiets gebeurt: 'geen paniek'!! En het komt inderdaad altijd wel weer goed. Toch een hele onderneming, zo'n verbouwing.
    Wat een prachtquilt heb je op bed liggen! Die kleuren en KF stoffen! Helemaal mijn stijl!

    BeantwoordenVerwijderen

  11. Mooi rood is niet lelijk!! Combineert schitterend. (Ben een beetje jaloers; heb kleurloze, fantasieloze laminaat in mijn slaapkamer; eigen schuld, dikke bult!! maar wel een leuk groen kleedje!!!).
    Ben benieuwd naar de rest. Succes met de schou'; zo een heb ik er ook, zelf gemaakt, in miniatuur! Hahaha.
    Groet, Rya Rotterdam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een hele mooie, sterke combinatie, je quilt bij de vloerbedekking :0) gezellig hoor, je techniek delen met vriendinnen en dan ook nog met zo'n leuk patroon! succes :)

    BeantwoordenVerwijderen