zaterdag 15 februari 2014

Kamerruil deel 2


Wij gingen vandaag spullen shoppen voor de renovatie....
Eigenlijk gingen we voor dit :


Wil zeggen voor de verf...
Maaaaarrrrr, daar hadden ze dit prachtige linnen,
dus dan ga je voor de bijl.


Waar dat is ??? ;-)
Gusta Viaans, Anjelierstr. 5 a, Geleen
Op internet gevonden toen ik op zoek was naar een dealer die Annie Sloan verf verkoopt....


De foto waar * Zij * opstaat is mislukt :(
Maar *zij* had wel een supertip !
We hadden het over een tafel die in mijn nieuwe hobbykamer moet komen.
Ik dacht aan het grote zweedse warenhuis...
maar met Annie Sloan kan je veel leukere dingen bedenken ;-)
Dus kregen we het adres van een vriendin van haar :

Wat ik daar gevonden heb ?
Ditte :


Kijk, aan deze beentjes kunnen die zweden
 NIET  tippen !


De tafel is 2 x 1 meter groot, ik zie ons al lekker frummelen tijdens de bee !

En wat dacht je hiervan :


Een oude toogkast,
manlief vond dat we die onmogelijk konden laten staan ;-)
Jullie snappen dat ik hier vrij weinig kommentaar op had  ?!
Soms weet ik wanneer ik gewoon moet zwijgen....

Waar vind je zoiets ?
Nou, hier...


Op de spulletjes die jullie boven op de foto zagen,
daar plakt een dikke sticker 
*verkocht*
op.
Dus jaha, jullie zijn te laat 
;-)
;-)

Morgen gaan we verder met de renovatie,
schiet al lekker op !

Fijne zondag

Liefs Sis

24 opmerkingen:

  1. Kalkverf is super. Wel opletten of de tafel niet gebeitst is want dan moet je hem eerst voorbewerken.
    Ben benieuwd hoe het gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een bof om een tafel en een kast te scoren op een dag! Die worden vast heel mooi met die verf. Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een bof om een tafel en een kast te scoren op een dag! Die worden vast heel mooi met die verf. Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een valentijnscadeau zo'n kast. Supergaaf, ik zie al jouw lapjes al een plaatsje krijgen erin. Of is ie niet voor jouw werkkamer?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk zo'n adresje. Goed gescoord. Ik hoop ooit nog eens bij je aan tafel te komen prullen.
    Succes met afronden van je klus.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat gaat volgens mij een juweeltje van een hobbykamer worden bij jou. Wat een leuke spullen, verfje erop, mmm succes met alle werkzaamheden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat gaat een mooi kamertje worden Sis, en die kast helemaal geweldig.

    Liefs Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bofkont!!! Wat zijn jullie heerlijk geslaagd met alles. Ik wil ook graag eens aan de slag met die Annie Sloan verf want dat moet fantastisch spul zijn. Ik ben benieuwd naar het resultaat hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hier ook verf gekocht en behang en een nieuw bed, nu nog nadenken hoe ik de kastjes ga aanpakken, maar deze verf is wel erg gaaf! Gave kast en tafel, daar zal je veel plezier van hebben! Veel plezier met de kwast! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauw, mooie spullen hebben jullie gevonden daar! leuke foto, de laatste, een Selfie noemen ze het tegenwoordig volgens mij? :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke winkel lijkt me, en dan ook nog een fantastisch advies!
    Soms kan je in tweedehands winkels zulke schitterende dingen vinden.
    Wat een pracht van een tafel, en die kast.... natuurlijk niets zeggen, inpakken maar..... nou ja sticker er op.
    Zal mooi staan in je atelier.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi! Op naar deel 3 van kamerruil. Ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heee, dat gaat er vast heel erg mooi uit zien! Benieuwd naar de verf, hoor er goede berichten over, ja schijnt niet meer te kunnen stoppen als je bezig bent......

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oooh daar kan ik ook enorm van genieten, tafelpoot perfect en kast hmmmm wat een tip. En dat zweedse shophuis heeft best wel leuke dingen maar kan toch niet tippen aan jouw aankopen. Ik volg je op de voet je laat toch wel zien hoe het er allemaal gaat uitzien in je huis:)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ohhh Sis wat heb je een mooie meubeltjes uitgezocht !!! Ziet er super uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat laat je allemaal leuke dingen zien op je blog ! En ik ben benieuwd wat je met die tafel en kast gaat doen.
    Ik zou daar ook niet aan voorbij gelopen zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  17. geweldig,en zo kort bij,lieve groet uit Brunssum irena

    BeantwoordenVerwijderen
  18. oh wat zonde om die prachtige tafel en kast te schilderen . ook al s het perfecte verf maar dat oude ambacht weg te schilderen brrr .



    nou ja smaken verschillen .
    christine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldig, wat een prachttafel, met heel wel-gevormde beentjes, en die toogkast, die hoort gewoon in een quiltkamer. Ik ben heel benieuwd hoe die er na de metamorfose uit gaan zien... succes!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een spannend verhaal maak je er van, ik kan niet wachten op je volgende blogje.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooooooooooooi, meerkan ik er niet van zeggen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik heb helemaal niet de indruk dat je de tafel en de kast gaat verder met die superverf. Zou inderdaad jammer zijn als je dat zou doen.... maar indien ja.... het is jouw tafel!!
    Het wordt vast een heerlijke hobbykamer en in eerste instantie zo lekker opgeruimd, toch?? Succes ermee en niet TE hard werken er aan, hè!!
    Groet, Rya, Rotterdam

    BeantwoordenVerwijderen
  23. oooo wat lief dat je reclame voor ons maakt .. super..en wat maak jij mooie quilts een echte wauw factor... groetjes viana

    BeantwoordenVerwijderen