zaterdag 8 februari 2014

kamerruil deel 1


Vanochtend zag mijn hobbykamer er nog zo uit :




2 uur later zag het er zo uit :



Tegen een uur of 5 vanmiddag hadden we dit :



Morgen gaan we lekker verder...
Zij ik nou echt * lekker * ?! 
;))

Mijn voormalige hobbykamer word onze slaapkamer,
onze slaapkamer word de kamer van zoonlief,
zijn kamer word hobbykamer....

Volgen jullie het nog ?
Hihi

We hebben besloten het stuk voor stuk relaxt aan te gaan doen, want dagelijks leven is soms al gek genoeg....

Voordat jullie nou denken dat arme Ikke zonder quiltplekje zit....
Neeeuuuuhhh hoor :



Heb me een plekkie *gebouwd*  in de eetkamer,
kan best !
( voor een tijdje .... )

Word vervolgd....

Fijn weekend 

Liefs Sis

31 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk om zo bezig te zijn! Lekker plekke beneden hoor, nu lekker rusten en morgen weer verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei, wat een onderneming zeg. Maar wel leuk. Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is nogal een ruiling, wat een werk zég. Maar het zal vast leuk worden.
    Je heb nu ieder geval ook een lekker plekje om te zitten. Leuk servies trouwens!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wooh hard gewerkt!!
    Nu even lekker bijkomen beneden met lapjes,...
    :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jullie zijn lekker tekeer gegaan! Komt allemaal goed! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Soms is het goed om dingen te veranderen Sis, even het hoofd leeg en de handen laten wapperen, frisse kijk op oude zaken...........Succes er mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ALtijd leuk om eens wat te veranderen. Vermoeiend, maar geeft ook weer nieuwe energie.
    Doe je best morgen!
    Groet Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ja dat ken ik heb ook een eigen hobbykamer daar staat mijn naaimachine .. maar dat is alles ik zit ook gezellig beneden in de kamer alleen als ik lange banen moet doen dan ga ik naar boven .
    succes met je verhuizing van de kamers.

    christine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn weekend.... en uhhhh.... sterkte met het klussen... wordt vast héééél mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt in ieder geval een eigen plekje om te werken en je nieuwe kamer gaat vast mooi worden.

    Liefs Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kan het nog helemaal volgen hoor! Ben ik nog goed bij de tijd hè :-)
    Dat wordt dan een hele onderneming met al dat geruil. Hoop dat je nieuwe kamer groter is, want wij quilters komen altijd ruimte te kort nietwaar? Eigenlijk is de grootste kamer nog te klein, maar ik ben toch blij met mijn eigen plekje waar ik alles kan laten liggen.
    Veel sterkte met het klussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jullie hebben al hard gewerkt.
    Je hebt nu tijdelijk een eigen plekje in de woonkamer ook leuk .
    Succes met de werken .

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tjonge, wat een werk al verricht in zo'n korte tijd! Tis ff doorbijten, maar dan zijn straks alle kamers wel heel erg mooi.
    Groetjes patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk ....lekker klussen in huis..en overal is wel een plekje voor onze hobby ..wat jij..! ; 0)
    fijn werkweekend.....

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een werk hebben jullie verzet vandaag! Wat een megaklus, maar het zal best lekker opknappen. Af en toe gewoon even nodig om de boel te reorganiseren he? Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jullie hebben al een goeie start gemaakt. Veel succes met de rest.
    Enneh...prima plekkie tijdelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik zag laatst een reclame voor een groot geel-blauw woonwarenhuis. Daarin vertelden ze dat als je niet kon verhuizen of verbouwen, maar toch wat anders wilt, je gewoon in je eigen huis moet verhuizen. Precies wat jullie doen. Dus je bent helemaal bij de tijd. Straks lekker een nieuw hobbykamer, heerlijk nieuw ruikend en ingericht. En in de tussentijd lekker beneden bij de rest van de familie prachtige dingen maken. Super toch.
    Succes met de werkzaamheden.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jullie zijn wel *lekker* bezig hoor, moet je eens zien als het klaar is! het gaat vast heel mooi worden, succes ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh jullie volgen de Ikea reclame op! Lekker verhuizen in eigen huis! Wat een mooie kast heb je staan, laat je die zo of ga je aan de slag met verf en kwast?
    Sterkte met het klussen en vooral genieten! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zou het door de IKEA reclame komen? Hier wordt ook al intern verhuisd. Schilder/behangklus laten we achterwege. Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. dat zal een fijn gevoel geven: alles even van zijn plek en alles opnieuw indelen! lijkt het net alsof je verhuisd bent...in je eigen huis :0) gelukkig heb je een quiltplekje gebouwd, want ja, weken zonder steekjes...dat kan natuurlijk niet :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik dacht ook gelijk aan die Ikea reclame en ik ben niet de enige lees ik hierboven hahaha. Wat een plannen allemaal zeg! Maar jullie gaan wel heel hard zie ik dus dat gaat helemaal goedkomen.
    Lijkt me echt super zo'n eigen hobbykamer. :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat heb je leuke plannen !
    ik ben benieuwd hoe het er allemaal uit gaan zien !

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oeps, wat een hoop werk gaat er op jullie afkomen, maar o wat zal het erna allemaal prachtig zijn. Doe het rustig aan, zoals je zegt en een mooie werkplek heb je in de eetkamer gemaakt. Fijne dag nog. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een plannen, wat een werk, maar wat een voldoening straks, als alles een mooi, nieuw plekje zal hebben.
    Gelukkig heb je ervoor gezorgd, dat je je zo nu en dan even rustig kunt terugtrekken met een lapje en een
    draadje.. Wel wel benieuwd, hoor, naar de metamorfose! Veel sterkte...
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Net als de reclame op tv , kamerruil ipv huis verbouwen, gaat zeker goed komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dat is een hele interne verhuizing lees ik wel. Ben benieuwd hoe je quiltkamer er straks uit gaat zien. En voor nu heb je ook een prachtig plekje. Succes met klussen! Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een echte verhuizing binnen de muren maar wel leuk lijkt mij. Zo krijg je het gevoel van een nieuw huis. ook leuk toch. En wat zie ik ook een Janome vanmorgen krijg ik de eerste les.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat leuk zo'n interne verhuizing. Ben heel benieuwd hoe je kamertje er nu uit komt te zien !

    BeantwoordenVerwijderen