zondag 19 januari 2014

Weekend-dingetjes


Onder andere 2 kastelen...


Dit is kasteel Erenstein in Kerkrade,
gisteren lekker met moeders en Chippy gewandeld.

Daarna  in mijn kamer gerommeld...


De volgende randjes met Sjors geborduurd,
Mijn jasje afgemaakt,
verder aan mijn Pinterest-boompje gewerkt...
bijna klaar ;-)
Nou ja, de top dan....foto volgt...

Vandaag met manlief naar de pas geopereerde *patient* 
( schoonvader )
en van tevoren gelijk even met Chippy gewandeld :


Het volgende kasteel dit weekend :


Even wat info ...




Het kasteel is in particuliere handen...
dus geen honden toegestaan.


Het zwarte vlekje bij de ingang, is de zeeeeer treurige Chip ;))

Kon het niet laten om toch aan de weekender te beginnen...
een zachtjes huilende Dear Jane achterlatend...


Even goed lezen en uitknippen.


Aan de kleur kun je zien dat ik wel zin in voorjaar heb..............
Word vervolgd !

Fijne, gezonde week wens ik jullie !!!

Liefs Sis

14 opmerkingen:

  1. Wat is het toch mooi daar in het Zuiden met die kastelen en oprijlanen. je hebt er dan ook wel hele mooie foto's van gemaakt hoor.
    Prachtige stof heb je daar liggen. Wisten we al wat je er mee gaat doen? Heb ik iets gemist of is het nog geheim?
    Nou oke. We merken het wel.
    Fijne week en werkze maar weer. Ik ga mijn atelier vandaag nog maar verder restylen zoals geadviseerd door 2 dames die overal komen en er dus heel veel verstand van hebben…….
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Was für ein wunderbares Gebäude und Kaffe Fassett ist immer ein Hingucker.

    Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kastelen, volgende keer wandel ik met je mee! Gaaf die gekozen stof, zo vrolijk! Groetjes
    lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, heerlijk de vrolijke kleurtjes ook ik heb ze opgezocht de uitblijvende sneeuw... geeft mij het gevoel.... laat ik de winter maar vergeten en geef maar de lente!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi die kastelen, alleen die arme Chip... mocht niet eens mee naar binnen :-(
    Vrolijke stof heb je uitgekozen voor je nieuwe project, maar wat het gaat worden.... geen idee.
    Maar als je een huilende DJ achterlaat, dan is het vast de moeite waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat was flink genieten: lekker wandelen bij van die mooie kastelen! En die arme Chippy...
    Cooper heeft medelijden met hem!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nieuwe poging op de pc ipv de ipad. In elk geval kan ik nu mijn berichtje tikken. Dat lukte op de ipad al niet.
    Lekker weekend heb je gehad zo te lezen. Heerlijke wandelingen en in een mooie omgeving zo met die kastelen. En dan ook nog lekker geoefend met Sjors. Ben benieuwd of het gaat lukken met de tas. Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat is Limburg toch mooi nietwaar?
    Hopenlijk is alles goed gegaan met de opeartie van je schoonvader !!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goed besteed weekend met gelukkig ook de nodige creativiteit, prachtig die kastelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk leuk leuk!! Mijn jongste broer woont in Helmond, hebben ze ook leuke kastelen... ik houd daar wel van. Die arme hond,..... laat je hem echt achter aan de poort?? Goet, Rya, Rotterdam.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. altijd leuk om kastelen te bekijken :0) arme Chippie ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. dat gaat een hele vrolijke weekender worden, vooral als je hem maakt met zo'n mooie machine,hihihi hij staat er weer op he?

    BeantwoordenVerwijderen