vrijdag 17 januari 2014

Vrijdagmiddag....


na het werk ben ik naar mijn vriendin Nicole gereden...
Lekker belangrijk zullen jullie denken....
Maar dat was het ook ;-)

Want :


dit oude naaldenmapje had ze voor mij bewaard,
onderandere,
deze namelijk ook :





Dat is nou mazzel hebben als je oude schoolvriendin en moeder van mijn oudste petekind aan je denkt en zoiets bewaard !
De rest van Oma had ze al weggegooid, aaaarrrrgggghhh
Maar ja, wist zij veel,
het leek haar maar oude troep 
;O

Verder hadden wij afgesproken om naar de winkel van Prym te gaan.


Herkennen jullie vast wel, als je eens op verpakkingen van je naaispullen kijkt...
Zij woont daar in de buurt en vertelde dat er een nieuwe fabriekswinkel is.

Tjonge jonge, ik wist niet wat ik zag...
ben van verbazing compleet vergeten foto's te nemen.
Lekker stom...
Je krijgt er ALLES van hun producten, plus wol, plus stof, plus borduurspul etc etc etc.
 Ze bieden ook naai en patch en brei-cursussen en dergelijke aan. Daar heeft iemand goed over nagedacht...
En flink wat capitaal er tegen aan gegooid ;-)

Maar goed, natuurlijk is iets blijven plakken :
Een strijkvlies voor mijn ienimini stoomstrijkijzertje :


Verder nog een handig patroon voor een weekender :


En wat daar nou zo erg handig is,
je krijgt echt alle toebehoren zonder lang te moeten zoeken in verschillende winkels.

Jullie snappen het al...
daar was ik niet voor de laatste keer ;-))

En nee, ik krijg geen aandelen...
moest alleen even mijn enthousiasme kwijt !

Wat ik niet mag vergeten te vertellen is,
dat we woensdagavond op de M+M bee
aan de
 BEE BEP POP
zijn begonnen.
Marianne heeft lang geleden het patroon bij Bep gekocht 
en het goede voornemen van dit jaar is,
eens heel productief tijdens de bee bezig te zijn...
Zie hier :


Ähm nee..
niet zo productief dat ik jullie al iets van pop kan laten zien.....

Fijn weekend 

Liefs Sis

17 opmerkingen:

  1. Dat strijkijzertje is echt heel mini. Wat leuk! Succes met de b.b.p.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n strijkmat lijkt mij erg handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke vriendin. Die Prym winkel is die in Stolberg? Ik heb even hun website bekeken? En kun je daar gewoon naar toe? Zonder afspraak of kennis die je binnen loodst? Ik zou er ook wel een kijkje willen nemen. Ik kan me voorstellen dat het niet jouw laatste bezoekje is als ik je enthousiaste verhaal lees.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So alt ist diese Firma schon???? Boah, ist ja toll.

    Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo enthousiast dat je vergeten bent foto's te nemen?! hmmm dat moet een bijzondere firma zijn.
    Die engel lijkt me leuk, we zien haar wel verschijnen (met zulke voornemens kan dat niet zo heel lang duren.....)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een bofferd ben jij met die leuke aanwinsten van oud naaigerei. En dan zo'n leuk uitje naar de Prym winkel, en leuke aankopen daar. Succes met jullie Bee

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat lief dat ze die oude naaispulletjes voor je bewaarde en dat ze je ook nog mee nam naar de Prymm winkel. Kan me voorstellen dat je daar je geld ook wel kwijt kunt. Bij jou in de buurt?
    Ben benieuwd naar je engel.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kan me zo voorstellen dat je je moest inhouden bij zoveel hebbedingen in die winkel. Geniet van je aankopen en fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heeft Prym ook een winkel? Dat wordt sparen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een bee waar hard gewerkt wordt..... als dat nou maar gaat lukken, want praten en kletsen is ook zo leuk.
    Wat heerlijk die oude naaispulletjes! Dan te bedenken wat de generatie voor ons niet allemaal heeft weggegooid. Maar ja, bewaren wij dan alle oude spullen van nu? Moeten we eigenlijk doen voor over 50 jaar, dan is het weer leuk.
    Dat stoomstrijkijzertje.... wat een leukert is dat! Nog nooit gezien zo'n kleintje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat lijkt me een leuk adresje!
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo te lezen een winkel waar je inderdaad helemaal los gaat! Heerlijk dat je daar lekker je slag hebt kunnen slaan en wat een enige oude spulletjes, wat waren de verpakkingen vroeger toch mooi! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat verschrikkelijk leuk, die oude spulletjes. Daar ben ik ook gek op! Heerlijke winkel lijkt me dat.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fantastisch die oude spulletjes. Die zijn altijd zoooo leuk!! Enne die Prym fabriek is echt de moeite waard!! Wat een prachtige stoffen oor de weekender heb je gekocht! Mmmmmm. Die is natuurlijk volgende week af ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een verwennerij he. Heerlijk als iemand zoiets moois voor je bewaard. Die Prymm winkel in welke plaats is die?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat was een leuk uitstapje! Wat een leuk woord weekender die ga ik erin houden, leuk kaffe fasset stofje volgens mij? Nou succes we gaan het vast wel weer zien op je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. zo leuk, op elke blogje zie ik nu je sjors voorbij komen

    BeantwoordenVerwijderen