maandag 13 januari 2014

Prietpraat....


Op het werk zien mijn handen er ZO uit :


Later op de middag zat er een klein ventje van 6 jaar voor het eerst bij mij op de stoel....

Nadat de behandeling al een tijdje bezig was keek hij me ineens aan en zei :

" Mit diesen Handschuhen siehst Du aus wie eine Pizessin "
( hij bedoelde : Prinzessin... maar dat is een lastig word ......)

En dat op het late tijdstip van de dag...
na zo een slappe 10 behandelingen van andermanstanden....

Jullie snappen natuurlijk dat ik mijn autotje niet nodig had om naar huis te komen....

Het ( me uit- ) lachen van mijn baas volledig ignoreerend 

V*L*O*O*G

ik naar huis !

;-)
;-)
;-)

I love my job 

 ;-)

17 opmerkingen:

  1. Schattig zon jongetje je weet toch van kinderen en de waarheid spreken.... Wauw wat een top dag! Leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke opmerking van je bewonderaar ;-)

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zeg van die lieve kleine jochies. Die bezorgen je nog een leuke dag ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ich gehe nicht gerne zum Zahnarzt und lasse mir auch nicht gerne meine Zähne professionell sauber machen, muß ja leider sein. Aber ich bewundere all die, die das können und in bestimmt so manch grauenvolle Mundhöhle schauen müssen.

    Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zal je vertellen dat ik precies hetzelfde dacht. Het lijken wel avondhandschoenen, prachtige kleur, en ze zien er heel zacht uit. Nu nog bijpassende kleding en je kunt naar het bal. Geen wonder dat hij aan Assepoester of Sneeuwwitje of een andere prinses dacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geen wonder dat je op deze manier van je werk houdt! Dat is toch geweldig, elke keer als je nu je handschoentjes aantrekt, weet je het weer: ik ben een Pizessin!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig zo'n opmerking, dat is er eentje om op te schrijven!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dag prinsesje,
    Waar is je prins? Je baas?..... nee want die lacht je uit.
    Je hebt dus nu een kleine prins van 6 jaar, die voortaan heel graag terug komt.
    Zelf vind ik zo'n handschoen met een spiegeltje maar eng hoor, ben bij als ik weer naar huis ben gevlogen, maar dan van angst :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat zijn de krenten in de pap van de dag.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja daar krijg je vleugeltjes van he?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dus ze bestaat echt, de goede tandenfee, en dat ben jij! Een geweldige opmerking van dat ventje. Ik kan me zo voorstellen, dat je dag gelijk helemaal goed was en zelfs een koninklijk randje kreeg!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lieve kleine charmeur!!!
    heerlijk ik kan me voorstellen dat je naar huis vloog!!..;0)
    Hele fijne dag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zou er niet aan moeten denken Sis aan dat werk van jou, Brrrrr, net zoiets als pedicure, laat maar......maar de uitspraak van een kind is wel weer erg leuk natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hihihi, je vloog dus met het toverstafje in je hand, net als echte pinsessen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook toevallig, jouw wolletjes vallen bij mij in de bus en bij mij valt er een kroon uit mijn mond.
    Groetjes van Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen