zondag 26 januari 2014

Deze week....


was voor ons een week, die we niet nog een keer hoeven meemaken....

Dit is gerelateerd aan het werk van manlief 
en word hier niet verder uitgemeten,
 MAAR ik wil het achteraf graag als klein commentaar in mijn blogboek hebben staan...

Vandaar dit korte commentaar....

Waren er dan geen leuke dingen deze week ?

Jawel, lappies zijn altijd mijn steun en afleiding
:)

Hoe is het met het Kaffe stofjes project ?
 Nou... af dus...


Mijn eerste, eigengemaakte quilttas met mapje :


Was erg leuk om te maken.
Volgens mij niet de laatste tas die ik gemaakt heb ;)

Verder was er vorige week al een kussen ontstaan,
uit de grappige koeienstof :


Het siert nu onze gang....


Wat ik ook nog kan laten zien is het Pinterest boompje :



Wil er graag duidelijk bij zeggen :

Het boompjes-idee heb ik gezien op Pinterest !!!
Alleen de rand is in mijn braintje ontstaan ;))

Ik heb geen flauw idee van wie het boomjesontwerp is...
maar was er wel meteen verliefd op !

De ideetjes borrelen hier vrolijk verder...
want deze week heb ik deze ( voorjaars-) stofjes ontvangen :


Besteld bij Stitch & zo....
Jullie zien, ik had duidelijk een oppepper nodig 
;O

Wat het word... 
laat ik nog wel zien !

Ik hoor Dear Jane heel hard roepen,
dus daar ga ik maar eens aan toegeven.

Lieve lezers allemaal,
ik wens jullie een gezonde en vredige week toe !

Liefs Sis

 

30 opmerkingen:

  1. Das sind alles tolle Sachen. Der Stoff mit den Kühen ist Klasse.
    LG Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vervelend zo'n week zeg :( succes daarmee! het is echt een supersnoes hoor die kerstboom :0) en wat een geweldige boom haha, het lijkt precies een gezicht, zo'n grumpy old man-gezicht ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi even nav je berichtje hoe dom 9 bij 10 cm moet het zakje zijn zonder toeslag dan. Kan je wat met de fotos.?

    Bah naar weekje dan voor je. Je kerstboom is echt super leuk... even onthouden En je koeien stofje wauw. Ik werk met Koeien (onderzoekcentrum dus altijd een zwak voor)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een nare negatieve energie is er toch werkzaam. Knap van je om de positiviteit te pakken. Vergeet niet er is maar een belangrijke kracht en dat is je eigen Ik-kracht. Erg leuke tas trouwens. Ik zit ook op de wip een nieuwe te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi, der Baum hat ein Gesicht. Tolle Sachen hast Du genäht, eines schöner wie das andere.

    Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie stofjes en een pracht tas. Net als jij zijn mijn stofjes ook vaak mijn steun en toeverlaat als ik dat even nodig heb.
    Fijne dag
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er erg goed uit, Sis!! Ik heb ook nog wel wat patronen van leuke tassen :) Dikke knuffel uit Hoogvliet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk kussen en tas heb je gemaakt .
    Vrolijke stofjes aangekocht al een idee wat je er mee gaat maken ?
    Wens je een beter week toe .

    Marijke (Belgie)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie tas geworden Sis,lekker vrolijk. Ja en de lapjes zijn voor ons een fijne troost.

    Liefs Ria. ;)0))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuk koeienkussen. Wordt een mens blij van.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook jullie wens ik een betere week dan de vorige! Goed gedaan om je afleiding in felle lapjes te zoeken. Je tas is heel erg leuk geworden. Breng je hem mee in Maart?
    Nu snel naar je Jane. Ze zal wel verdrietig zijn, haha.
    Fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wanneer gaan we op stap met de nieuwe tas :-))))
    Zo vrolijk,vraagt om een weekendje:-))))

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat fijn dat je in zo'n vervelende week toch lekker afleiding kan vinden in lapjes. Gave tas.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Niet zo mooi, zo'n vervelende week, ik hoop dat de volgende weken/jaren weer positieve dagen erbij zitten voor jullie.
    Mooie lapjes en het boompje is prachtig!!!

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Niet zo leuk voor jullie, die akelige week. Hoop dat alles weer goed komt of al goed is.
    Die boom op de laatste foto heeft al een lachende stam, zo grappig.
    Ben blij dat het leuke koeienlapje niet verknipt is, maar een kussen is geworden, beeldig.
    Net als je quilt tas. Fleurige stofjes kunnen toch een leuk effect hebben :-)
    Ik heb ook super goedkoop de stofjes bij Stitch & Zo besteld (voor mijn geheime project)
    Waren ze gezellig verpakt hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het klinkt niet erg hoopgevend Sis. Maar wens je wel sterkte samen.
    Wat een heerlijke vrolijke frisse stofjes heb je gekozen. Gaat vast weer iets leuks worden.
    Je tas is super.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Bah, wat naar voor je. Hopelijk wordt deze week een betere week. De vrolijkheid straalt in ieder geval af van de stofjes. Je tas is mooi geworden en ik weet uit ervaring hoe verslavend het is dat maken van een leuke tas! Fijne week gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je hebt een heerlijke afleiding kunnen vinden in onze geweldige hobby! Dat vind ik altijd zó geweldig, dat je ondanks moeilijke tijden toch iets moois en positiefs uit je handen kan laten komen.
    Die tas!! En dat boompje!! Dat patroontje heb ik ook opgeslagen. Zoiets vind ik nou eens echt leuk voor de kerst, iets totaal anders.
    Sterkte Sis en hopelijk wordt deze week een stuk beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Afleiding is het allerbeste in nare tijden. Maar hopelijk gaat het nu weer goed?
    sterkte in ieder geval.
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Als jane nou teveel roept stop je haar gewoon in die mooie tas...rits dicht ...!,,:0)))
    en ga je lekker aan de slag met je vrolijke lapjes...
    de boom lacht je toe..het wordt vast een hele fijne week ...( mooie foto)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Allemaal heel herkenbaar Sis, tot aan de voorjaarsstofjes toe, maar wat je zegt, soms wil je iets in een blogboek, en er niet over uitweiden, maar tis wel je leven en leuk ( nou ja) goed om het later opgetekend te hebben, altijd een moeilijk dilemma vind ik zelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel herkenbaar, die dingen, waar je waarschijnlijk geen grip op hebt, en die je toch helemaal uit balans kunnen brengen. Ik hoop, dat je het snel achter je kunt laten. En gelukkig zijn daar natuurlijk de prachtige, vrolijke lapjes en je mooie projecten (wat boffen wij toch, dat wij deze hobby hebben...) en ik zie, dat die karaktervolle boom je ook toelacht. Het kerstboompje is ook geweldig leuk en mooi geworden!
    Een fijne, liefst zonder-zorgen-week toegewenst en groetjes van Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ken wel het vervelende gevoel en hihi ken ook dat je dan een oppepper nodig hebt in de vorm van lapjes en afleiding prachtige tas geworden en zoooo vrolijk!
    Fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hopelijk vanaf nu betere weken. Je handwerk is in ieder geval om vrolijk van te worden. Leuke boom ook. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heerlijk toch dat we zo'n mooie hobby hebben en ons zelf lekker kunnen verwennen met mooie lapjes! Ik vind ze geweldig leuk. Daar word je inderdaad vrolijk van. De tas en kussen zijn ook erg leuk. Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Goh, ik dacht dat ik hier al had gereageerd,maar zie geen berichtje staan, wat heb je een prachtige tas gemaakt en wat vervelend dat je een nare week hebt gehad, hopelijk gaat het nu weer beter met jullie.
    Sjors doet goed zijn werk zo te zien.Heerlijk he? Zo'n fijne machine

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Tja, herkenbaar. Ik hoop dat als je je blog terugleest over een tijdje het helemaal goed is gekomen. Wij hadden vorig jaar om deze tijd ook heftige weken maar, gelukkig, het is goed uitgepakt.
    Heerlijk die frisse lapjes. Geniet ervan! Enne een fijne week.
    Lieve groet Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Haha die boom... hij kijkt wel vrolijk hé?
    Het pinterest boompje vind ik ook erg leuk. Je kunt daar veel leuke ideetjes opdoen hé? En wanneer het eens wat minder lekker gaat in het dagelijks leven, zijn daar gelukkig altijd de lapjes nog om ons wat op te vrolijken. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Dat klinkt niet erg vrolijk over dat werk, hopenlijk komt alles goed !!
    Je werkjes zijn weer giga leuk !

    BeantwoordenVerwijderen