woensdag 8 januari 2014

De randjes van Sjors....


met een knipoog naar het


en om te oefenen
 
ben ik begonnen om op Sjors
( de nieuwe naaimachine )
alle steekjes te proberen.



Zo kunnen wij aan elkaar wennen
en
 kan ik meteen zien hoeveel steekjes hij ( knappe Sjors ) kan
en hoe ze bevallen  
;-)

Hier iets dichter bij :


Ben er wel blij mee...
met mijn seismographische steekjes  !

Het garen dat ik heb gebruikt heb ik gekocht bij  Nana,
bevalt erg goed...
gewoon van alles wat proberen nu ik nog in de 
machine-quilt-begin-schoenen 
sta !


Fijne restweek !

Liefs Sis


 

21 opmerkingen:

  1. Wat een leuke steken maakt Sjors, veel blijven oefenen ;-)
    Liefs Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er goed uit! Veel plezier met de rest.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De 2e en 3e vind ik er een beeldje wild uitzien hoor, maar de andere zijn prachtig.
    Het lijkt me nog best moeilijk om met de machine allerlei bochtjes en figuren te quilten.
    Maar met veel oefenen gaat het vast wel lukken.
    Sjors is een knap ventje en jij bent toch een knap meisje?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Das sieht gut aus und dieses Garn habe ich selbst noch nicht gequiltet, aber wenn ich das so sehe...

    Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij gaat harder dan wij met onze randjes:)
    Leuk, zo krijg je ook een naslagwerk voor als je er eens een nodig hebt.

    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha ha, leuk randje per week (nou ja veel sneller dan)
    en je hebt zelfs een gras steekje, toppie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mmmmmmmm, hoeveel randjes per week doe jij?
    Kweet niet hoor, ik heb geloof ik liever dat je gewoon met ons meedoet. het is zo anders:)

    doeg
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat is Sjors handig!!!!!
    Leuk he om zo je machine uit te testen...
    Fijne dag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig garen! Mooie steken, en super snel! Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je bent inderdaad lekker druk bezig geweest met al je "randjes" voor deze week. Sjors stelt zeker niet teleur zo te zien. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk idee om zo je eigen randje per week te creëren.
    Heel veel plezier met je mooie machine.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk idee om zo'n alternatieve randje per week te doen. Heb je een leuk voorbeeld als je ooit een steekje moet uitzoeken. Hoeveel verschillende steken kan jouw Sjors?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een goed idee! Sjors kan het prima, randjes maken, en wat een prachtig garen!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er leuk uit en gaat je vast helpen als je ergens een steek voor zoekt.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. de randjes per week (ook al zijn ze dan met een knipoog) is wel een geweldige manier inderdaad om je machine beter te leren kennen :0) past helemaal bij het Bloggebeuren van dit moment!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat is een mooie samenwerking met Sjors.
    Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel veel plezier met Sjors en zo'n lap is altijd handig!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey wat goed, weet je precies hoe je steekjes er uit zien op de naaimachine!

    BeantwoordenVerwijderen