zaterdag 7 december 2013

PASEN 2014....

voordat jullie nu gaan denken,
nu is ze echt 
* DE DRAAD *
kwijt....

Nee hoor....
maar gisteren was weer duidelijk...
voor alles is een plekje ;-)

Ik heb het erover gehad dat ik in Veldhoven
voor het eerst dacht....
Artquilts...hmmmm
Quilten met de machine...hmmm
WAAROM  niet eens een keer uitproberen ?

Daarna kreeg ik van de man van mijn overleden vriendin haar liefste naaimachine...
Ik heb hem nu eindelijk is weggebracht voor een grote beurt....
want een stemmetje zij:
Hmmmm

Dan mijn quiltretraite met Yvonne,
zij doet veel op de machine...
Hmmmm...
 
en toen
toen kwam zij gisteren om de hoek :
gevonden via Grit

Neem even een kijkje op haar blog,
kijk naar haar werkstukken....

Lang verhaal in het kort :

pasen 2014 komt Nana bij mij thuis een cursus geven !

Stel nou dat je daar heel graag bij wilt zijn...
mail maar even.
We willen de groep op 6 personen begrenzen,
zijn al met z'n vieren...

Ik ben zeer blij dat op deze manier zoveel puzzelstukjes weer eens in elkaar vallen ;-)

Is dat nou alvast een leuk vooruitzicht op 2014 !!!

Nieuwe technieken leren kennen en dan lekker toepassen op je eigen manier...
kom maar op pasen 2014 
;-))


Liefs Sis

12 opmerkingen:

  1. Dat wordt vast een gezellige boel met wat extra kennis op de koop toe.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daag!
    Leider spreche ich kein Holländisch und ich freue mich darauf, Euch das freie Maschinenquilten beizubringen in 2014. Wir werden viel Spaß haben,

    Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kende haar werk niet, maar heb snel eens even gekeken. Eerlijk gezegd, niet echt "mijn ding", maar.... er is wel
    een quilt, die mij enorm aanspreekt, geen art-quilt, maar een portret-quilt, en je raadt vast wel, welke dat is:
    "Augenblick", echt fantastisch mooi gemaakt! Moet is misschien toch ook ooit nog maar een keer proberen, zoiets, lijkt me wel een keer een uitdaging (en uiteraard van Lotus als model). Leuk om zo al naar Pasen te kunnen uitkijken!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. *Augenblick* is dus ook mijn absolute favoriet !

      Verwijderen
  4. Heerlijk om nu al plannetjes te maken voor het voorjaar. Dat houdt je op de been in de winter, uitkijken naar leuke dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sis, welke techniek gaan jullie dan behandelen? quilten op de naaimachine of die techniek van "Augenblick" ?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik dacht het echt even, van die draad. Maar niks is minder waar. Wat een voorrecht dat Nana bij jou komt lesgeven. Dat is toch helemaal geweldig. Ik heb bij haar gekeken en ooohhhh, wat enig en mooi!
    Limburg is een beetje ver weg voor mij...... maar jij hebt in ieder geval een leuk vooruitzicht voor het nieuwe jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk om nu al zoiets in het vooruitzicht te hebben,..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Pasen....... lekker weer voorjaar! Maar goed dat duurt nog even.
    Wat grappig dat er zoveel dingen samen vielen. Ben benieuwd of je het leuk gaat vinden.
    Naaimachine en artquilts.... het zijn ook niet mijn dingen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat je dit proberen gaat, mij spreekt het niet zo super erg aan. Ik wens jullie nu al vast heel veel plezier, een tien met een griffel voor het idee, echt ongelooflijk leuk! fijne avond,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi! Leuk dat je af en toe op mn blog komt; nu kom ik even bij jou kijken! Ik zie dat je prachtige quilts maak! Knap hoor! De 2 muizen van bep zijn erg leuk; die wil ik ook weleens maken...En dan maar niet denken dat wij hier in de polder juist de muizen moeten verjagen! Onze 2 harige muizenvangers doen hun best!
    Groetjes Fleur in de polder

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een geweldig vooruitzicht!! Ik ben zeker niet van de artquilts, maar ik zou wel graag willen weten hoe Nana deze quilts maakt...
    Het enige jammere is, dat het nog zo lang duurt voor het Pasen is....;)

    BeantwoordenVerwijderen