maandag 16 december 2013

Mini affo....


Daar is ie dan....
de quiltersgilde-kip-mini affo :


even een detail :


Vind hem best grappig....
MAAR voor mijn geen bedrukte boerenzakdoeken meer....
SCHEEF dat ze zijn... grrrr...
Maar goed, moet deze controlfreak maar eens op de scheeeefe schaats ;-)

Zijn er nog foto's op het blogland van andere kippetjes ?
Stuur maar door, ik heb er tot nu toe een ontvangen....
lijkt me leuk om ze naast elkaar op dit blog te zetten ....
 Gebeurt dan wel na de feestdagen ...

Verder mocht ik dit ontvangen :


Bedankt lief Bietje !
Ze komen snel in de Dear Jane te zitten ...

Ook heb ik nog zelf een zwart/witje gescoort :


Die kon ik niet voorbij laten gaan....

Liefs Sis

18 opmerkingen:

  1. Das ist ein sehr hübscher kleiner Quilt.

    Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. S*U*P*E*R is je kippenquiltje geworden! Zal prachtig staan aan de muur :)
    En ook weer leuke, nieuwe zwart/witjes. Nog even en je moet je DJ twee keer zo groot maken om alle stofjes er in te kunnen verwerken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb je intussen al genoeg stofjes voor je DJ, of moet er nog een extra blokkenrand omheen?
    Fijn dat de stofjes goed zijn aangekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat scheve valt niet op hoor, enig quiltje is het geworden en dat koeienstofje is helemaal super! Kan zo in een lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kipje is super geworden !
    En je nieuwe lapjes zijn ook weer mooi, vooral die koeien zijn erg grappig !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk quiltje met de kippetjes! Heel goed geslaagd hoor. En dat koeienlapje, erg leuk , komt die ook in Jane?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je zwart-witte kipjes zijn enig geworden! Leuk voor in de keuken lijkt me.
    Maar dan die koeienstofjes, echt prachtig zijn ze, daar ga je toch niet de schaar in zetten?
    Dat is zo heel al een schilderij, of een quiltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk geworden je kippetje! En toch weer een ander zwart/witje gevonden. Wat zijn er een hoop verschillende hé?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattig je kippetje en met die koeen wordt het al een echt boerenbedrijf bij jou. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schattig geworden en scheve lapjes kun je soms beter eerst even verstevigen en dan verwerken, maar het is toch wel erg goed gelukt! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bij mij is alles altijd schots en scheef!! Maak me niets meer uit, ik ben lekker bezig! Dat koeien stofje is geweldig!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gezellig "Kippetje".....
    en die kudde koeien..haha leuke stof..
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Enig de kippetjesquilt.
    Die scheef gedrukte boerenzakdoeken maar weer gewoon gebruiken om je neus te snuiten.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi blog heb je volg het al een hele poos .
    En je hebt al veel quilts gemaakt .
    Fijne kerstdagen .
    Marijke (Belgie)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superleuk geworden, je quiltje met het kipje! En heel erg mooi gequilt, prachtige steekjes hoor. De koeienstof is
    geweldig...
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha ha, ik snap dat je die koeien niet voorbij kon laten gaan, wat een schattig stofje!
    Je kippenquiltje is superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. 1enig die koeien, ik heb er een speldenkussentje van gemaakt. De zakdoekenquilt is ook leuk, bij ons op de bee heeft iemand hem in het rood wit gemaakt, ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen