woensdag 25 december 2013

Kerstochtendgeluk en het geheime project....


Mijn ochtendgeluk begon zo :


Omdat manlief moest werken werd er onder deze mistletoe niet gekust :-(
 

Chippy wilde zijn vrouwtje ook niet kussen...
maar of je daar nou treurig om moet zijn ?!
;-)
Onze wandeling ging ten einde met dit plaatje :
 

Wij hebben genoten met ons tweetjes...

Gisteravond heb ik ook genoten want toen kon ik eindelijk HET cadeau aan mijn moeder geven....
Stiekum genaaid en steeds verstopt als ze over de vloer kwam.... Hihi

Het begon met een filmpje op you tube en de vraag wat geef je aan je moeder die alles heeft ?!?!
Plus de wens om toch eens iets met cathedral window te doen...


 Dus stofjes gehaald, nog eens filmpje gekeken ;)
en snijden maar.
Was superleuk om te doen, zeker niet de laatste keer !
Zo ziet het er uit met vulling :


Mijn moedertje vind het niet fijn om met jaar gezichtje op internet te staan...
Dus daar houd ik me aan....
Wel jammer, want nu zien jullie niet hoe blij ze keek 
;-)

Ik hoor nu de Dear Jane heel hard roepen,
Dus daaaaaaaaggggg

Liefs Sis

21 opmerkingen:

  1. Kan mij voorstellen dat je moeder super blij was met dit mooi cadeau .

    De kleuren zijn ook heel mooi .

    Fijne kerstdag .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan me ook zonder foto goed voorstellen hoe blij je moeder keek naar dit prachtige kussen.
    Heel mooi werk Sis, maar het lijkt me erg moeilijk om dat mooi te maken.
    Heb wel eens iemand zien prutsen, toen dacht ik, mij niet gezien.
    Maar het is wel een plaatje als het klaar is.
    Nu maar samen genieten van dit kussen, want straks neemt ze het vast mee naar huis.
    Fijne dag nog verder, en een kus voor Chippy, ook zonder mistletoe :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie ochtendplaatjes. En wat fijn dat je zo'n lief gezelschap daarbij hebt. Haha, ook al wil hij niet kussen. De kleuren zijn heel mooi Sis en wat heerlijk dat je moeder er zo blij mee is.
    Fijne dagen, geniet ervan.
    Lieve groet, marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat was een schot in de roos voor je moeder. Prachtig Sis.
    Schitterende foto's hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, mooi kussen, Sis. Ik kan me heel goed voorstellen hoe blij je moeder keek. Fijne dagen, en geniet vooral van elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooi, wat zal je moeder blij zijn met dit prachtige werkstuk! Je hebt er een waar pronkstuk van gemaakt, mijn complimenten! En wat een heerlijke wandeling, in gelukkig heel wat beter weer dan gisteren (enne, ik heb die hondenkus al wel gehad hoor, had ik geen mistletoe voor nodig ;)); vanmiddag gaat er hier ook een heerlijke, flinke wandeling gemaakt worden. Geniet verder fijn van je Kerstdagen, en Jane is daarbij prima gezelschap!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wowwww Sis! Dat is wel een heel erg toppertje, en zomaar even van you tube met gelijk zo,n geweldig resultaat. Kom je het me van de zomer voordoen? Prachtig, wat zal je moeder blij geweest zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig cadeau voor je moeder!!! En wat een prachtige foto's van je omgeving waar je woont.

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Chippoe blij en mama blij; wat wil een mens nog meer?
    Geniet van je dagen. Kussen is prachtig geworden zo opgevuld.
    Hier ook goed nieuws! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi geworden zeg!
    Blijft een prachtig patroon.
    Heb ook een keer wat met hetzelfde patroon gemaakt, zal ik nog wel eens laten zien (is niet helemaal gelukt naar mijn zin)

    Groet,
    (Fijne dagen)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Das ist ja ein tolles Kissen, dieses Muster möchte ich auch gerne ma probieren. Ganz wunderbar sieht das aus.

    Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig kussen heb je gemaakt, ik kan me het blije gezicht van je moeder helemaal voorstellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het was zo leuk om erbij te zijn, toen je er aan hebt gewerkt en het kussen af kon maken. En zò leuk om te lezen dat je mams er zo blij mee is! Mooi gemaakt, Sis.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beeldschoon kussen geworden, je hebt eer van je werk! Nog en fijne kerst verder,
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh Sis, wat een mooi cadeau voor je moeder !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi zeg, ik houd ook erg van blauw. Een supercadeau.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sis het kussen is prachtig! helemaal zo mooi afgewerkt met een piping, wauw.
      Fijne dag! Lekker Jeanen meis.

      Verwijderen
  17. Wat een supermooi cadeau!!! Hier is ze vast heel erg blij mee denk ik. Een zelfgemaakt cadeau waar je al je liefde ingestopt hebt is toch het allermooiste wat je kunt geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. mooi dat kussen geworden zeg. ja het is best een moeilijk patroon maar het is je gelukt!

    christine

    BeantwoordenVerwijderen