zondag 8 december 2013

2. advent



Ik wens jullie allemaal een fijne, rustige  
adventzondag  toe !

Bij mij thuis is het in ieder geval een lekkere dag,
ga nu quilten aan de kip...


Ben al aardig onderweg...

wil hem graag nu af hebben om hieraan verder te kunnen gaan :


Let vooral op die poezelige beentjes eronder 
;-)
Gelukkig is een blog zonder geluid...
horen jullie het gebrom erachter niet ...
Bah... altijd quilts vasthouden...bah


Deze week werd het mij wel moeilijk gemaakt om aan mijn voornemen vast te houden...

Kom ik dit boekje tegen :


 met deze inhoud :


Zucht... zal ik dan toch nog maar een tussendoorproject starten ?
Nee, niet slim...
Maar ik vind de pietjes zooo leuk...
Nou ja, wie weet, ik ben nog dapper 
;O

Verder is er deze week dit kussen + hartje ( uit restjes ) ontstaan :



 Heb er de gang een beetje mee opgeleukt in kerstsfeer,
nu de boom nog,
maar dat komt volgende week wel !

Fijne, gezonde Week wens ik jullie 

Liefs Sis

 
 

19 opmerkingen:

  1. Wat moet je dan weerstand bieden aan allerlei verleidingen !
    Fijne zondag !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, Sis, je gaat als een speer aan je DJ. En hier liggen nog 2 lapjes die er in moeten. Mail me je adres even. Groetjes, Birgitte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent weer lekker bezig! Ik hoor 'm mopperen achter de quilt, maar volgens mij meent hij het niet allemaal zo.;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou de verleiding niet kunnen ze weerstaan, ze zijn leuk!!
    Gezellige kussen en hartje heb je gemaakt , heerlijk in de sfeer.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent lekker bezig. Kan wel zien dat je lekker vrij bent geweest. En doe toch lekker zo'n leuk projectje voor de kerstdagen joh. Kan jou het schelen. Fijne zondag verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij ook een fijne tweede adventszondag gewenst. Ik duik ook onder met met Sinterklaascadeautjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig patroontje met die vogeltjes, ben benieuwd hoe lang je weerstand kan bieden........

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Den Übersetzer kann man nicht einschalten, er übersetzt einfach schrecklich, so weiß ich nicht, was Du da alles erzählst, aber gefallen tut es mir ganz wunderbar.
    Hast Du das alles selbst gemacht? Super schön und echt ein Augenschmaus.

    Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha ha ha, die man van jou! die houdt maar mooi je dierbare Jane op. Heel goed. Ja die vogeltjes, onweerstaanbaar.....
    Maar zoals jij de laatste tijd aan het turbo-quilten bent, kun je die er volgens mij wel bij hebben. ze zijn echt über-schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige sfeerfoto's Sis, om van te genieten!!!
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ich liebe Deinen schwarz-weißen DJ. Der wird so Klasse.
    LG Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het zijn wel super projectjes in dat leuke boek. De verleiding is groot kan ik me voorstellen. Maar wie houd je tegen? Jijzelf? Nee toch......!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die vogeltjes weerstaan? Ben je gek geworden....... Gelijk aan beginnen, wat een scheetjes! Of pas in januari beet pakken voor de kerst van 2014! Het ziet er gezellig uit bij je,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die vogeltjes in de sneeuw zijn toch niet te weerstaan?
    Als we nou allemaal zeggen dat je er aan moet beginnen? Nee, hoor, lekker zelf weten, kan ook volgende winter nog.
    Leuk die mopperbeentjes onder de quilt.
    Anders jij volgende keer de quilt ophouden, en hij de foto maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ben je goed bezig. Mooi dat kussen en hart en de kip wordt ook mooi. Fijne avond nog. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wunderschön Weihnachtliche Fotos und deine Baby Jane sieht so so schön aus!
    Liebe Grüße
    Bente

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die poezelige beentjes zien er toch aardig stabiel uit hoor, haha. Over een tijdje heeft hij een uitschuifarm nodig!
    Toch mooi, dat zwart/wit. Ook bij die kipjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ben benieuwd of je je kunt beheersen want wat zijn ze scháttig die vogeltjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen