maandag 11 november 2013

twaalfnovember....

was vroeger ALTIJD de dag 
 ( in mijn herinnering dan...)

dat s'morgens de tafel VOL lag met cadeautjes
 ( nou nou, valt wel mee, zegt moeders )

en het buiten lekker donker was.
 ( in mijn herinnering belangrijk )

Voor school branden er dan kaarsjes bij de cadeautjes
en die mocht ik dan uitpakken...

Heerlijke herinnering 
;-)

NU 
Heb je dit :


 Tja.... van je moeder moet je het hebben
;-)
( de hint zijn vooral de tanden natuurlijk, volgens moeders zit dat wel snor, want je bent niet voor niks mondhygieniste geworden )

Ik kon het niet laten deze kaart met jullie te delen en op te slaan in mijn blog-boek !

Tegenwoordig ziet de dag gewoon zo uit dat ik me van 8 tot 19 uur met andermans tanden mag bemoeien.

Dus ook nog werkpaard
;))

Quiltmeissies
tot snel

Liefs Sis


 
 

25 opmerkingen:

  1. Ook hier nog een keer van harte gefeliciteerd! Dat je maar een grote meid mag worden en nog heel veel quilts mag maken. En die dan met ons deelt natuurlijk. Fijne dag en knuf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik sluit mij bij berna aan, enne het is een heel gelukkig paard hoor! Fijne dag! Zijn we allebei Schorpioen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte Sis en nog heel veel gezonde jaren.
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd! Mijn oudste viert ook vandaag zijn verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. GEFELICITEERD ,,,,,:0)..
    Nu begrijp ik het ook!!.......je bent een schorpioentje!!......
    Een hele fijne dag.......en een hele dikke verjaardags zoen,,,!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Sis en nog heel veel gezellige, gezonde en creatieve jaren! Groetjes
    Lida
    P.S. Gave kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart, haha, ik dacht dat het iets met 11 november te doen had, en dat je de cadeautjes pas de volgende dag kreeg. Ik ben dus duidelijk nog niet goed wakker. Maar... van harte gefeliciteerd, en nog vele jaren!
    Wat eeen leuke dag met jullie viertjes, en wat een prachtige quilts, smullen!

    Prettige dag en liefs, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Door mij ook nog vele gezellige jaartjes gewenst , bep

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hierperdepiep PROFICIAT. Nog vele jaren in geluk en gezondheid. Ik zou jouw moeder trouwens een betere bril geven met haar verjaardag. Je lijkt totaal niet op de foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart Sis, en van harte gefeliciteerd! Virtueel bloemetje had ik al op FB uitgedeeld.:)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. HAHAHA!!! Geweldige kaart, past natuurlijk helemaal bij een mondhygiëniste! Trouwens, dat paard kan wel beurtje gebruiken....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O ja, nu vergeet ik nog je te feliciteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Wens je een gezellige dag met veel kadootjes.
    Maar die kaart is erg leuk. Die tanden..... nou daar heb je wel even werk aan, als je die nog maar mooi schoon krijgt.
    Bij je patiënten is het vast niet zo erg gelukkig.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. gefeliciteerd Sis en ik hoop dat je een hele mooie dag hebt.... jarige job !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Sis, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Een fijne dag vandaag. Geniet ervan!

    Groet Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hieper de hiep HOERA ,, van harte gefeliciteerd met je verjaardag hopelijk hebben jullie daar mooier weer dan hier in de K.O.P. het is maar grauw en nat
    christine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Van Harte Gefeliciteerd! Wat een geinige kaart!!!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Er is in ieder geval aan je gedacht :) Gek hè, hoe je herinnering van toen je klein was toch altijd erg anders is dan van je moeder over diezelfde periode?
    Wel super, dat je van die fijne herinneringen hebt aan je verjaardag. En vandaag dan wel hard werken, maar over een weekje ben je lekker vrij hahaha!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel erg leuk, zo'n dag met leuke herinneringen. Leuke kaart trouwens ;-)
    Enne, gefeliciteerd, geniet er maar lekker van jou dag/avond!

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Van harte gefeliciteerd. Een hele fijne avond nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd hoor, wat een leuke kaart!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoe kan ik deze foto nou gemist hebben ;)

    BeantwoordenVerwijderen