zondag 3 november 2013

Quiltmeidenuitje

Voordat je dit krijgt :


Krijg je eerst dit :


;-))
We gingen op weg naar Deventer / Zuthphen.

Eerste halt op ons uitje was in Hall.
Eigenlijk was Atelier Bep dicht, maar met een Limburgse vlaai kon ik Bep *overhalen *
Lieve Bep, nogmaals bedankt, we hebben genoten van je gastvrijheid !
Heerlijk knusse winkel met van alles en nogwat... precies wat we ervan verwacht hadden.

De tweede halt was in Deventer op vrijdagmiddag.


We hebben een stadswandeling gedaan en genoten !
Wat een leuke stad... de straatjes, de winkeltjes, de sfeer.....
Zeker voor herhaling vatbaar ;-)

De derde halt op vrijdagavond was het hotel.
We hebben gebruik gemaakt van een voordeeluitje, was hard nodig, met onze *buitscore* .
Hotelkamers waren basic, maar het eten echt hartstikke goed.

Op zaterdagochtend zijn we eerst neergestreken voor een lekker , lang ontbijt ;-)
Om daarna de stadswandeling in Zuthphen te gaan doen :


Het schoot niet zo erg op...
want...
je bent wel in Zuthphen met al zijn verlijdelijke winkeltjes 
;-)
Dus we hebben hier en daar maar wat inkortingen toegepast !


Hup, steegjes door en je ziet aan iedere hoek wel weer iets leuks.
Waaronder andere in de heerlijk koffiewinkel Juud en Berna en L'ztje en Wilma en Janny.
Om natuurlijk op een gegeven moment dit te zien :


 De winkel van Petra.
Daar ging het natuurlijk fout, goddank het voordeeluitje...
;-o

Ik zal jullie maar de verzamelde buit van 2 dagen brocante en quiltwinkels laten zien :


Dat schattige, kleine ladekastje zit nu vol met mijn garenrolletjes.
Wat er verder uit voortkomt uit deze buit zien jullie met en met op dit blog ...

Wij hebben besloten om vanaf nu op iedere bee een bedrag in een spaarpot te stoppen...
Dus laat het maar rustig volgend jaar worden !

Meissies bedankt, dit was een weekend waar ik nog lang aan zal denken !

Aaan alle andere quiltmeissies

Fijne, gezonde week

Liefs Sis 

27 opmerkingen:

  1. Leuk hoor Sis, en Zutphen en Petra Prins zijn natuurlijk heerlijk om rond te neuzen, je hebt mooie stofjes gekocht, en dat kastje, TE leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk verslag van jullie geweldige uitje. Ach ja, ik kan het me allemaal zo goed voorstellen. En nu maar gaan genieten van je BUIT.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij hebben ook genoten mede door onze geweldige chauffeuse in een mini met een "maxi" kofferbak.
    Wat ook wel nodig was :-)))
    Eerder berichtje had spelfoutjes :-((

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk weekend hebben jullie gehad meisjes. Het zijn ook zulke leuke plaatsen die jullie bezocht hebben. En wat een heerlijke buit! Daar zul je nog lang plezier van hebben. Leuk dat we jullie toch nog even hebben gezien maar dat heb ik geloof ik al 86 keer gezegd.
    Lekker nagenieten en op naar het volgende uitje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke dagen, zijn jullie ook in de Quiltshop 100 rozen in Deventer geweest?

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er verdacht veel uit, dat jullie een heel leuk weekend hebben gehad;)
    En wat een leuke dingen heb je allemaal gekocht!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuk uitje voor jullie. Leuke spulletjes heb je gekocht en dat kleine kastje is helemaal geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijk uitje en wat een leuke dingen heb je gekocht. Jullie zijn wel naar 2 heel leuke winkels geweest. En wat een handig kastje en ik ben benieuwd wat dat 'boomstronkje' met 2 laatjes is!
    Liefs, Cisca

    PS: fijn dat ik nu weet dat mijn speldenkussen een 'halfdoll' is!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er gezellig uit! Nu lekker nagenieten. Mijn koffier en berg quiltspullen staan klaar:)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijk uitje is dat geweest! En wat hebben jullie veel gedaan! Prachtig is Deventer en Zutphen, maar het allerleukst is de mooie winkel van Petra.
    Wat heb je een mooie dingen gekocht.
    Ben helemaal verliefd op dat kleine ladekastje!!!
    Als je dan nou eens aan mij verkoopt?
    Ach..... waarom nou niet......
    Jammer hoor....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ontzettend gezellig!! En een supergoed idee om elke keer vast wat te sparen....... ;)
    Bovendien ook nog een heel erg indrukwekkende buit........ WAUW!
    Nu nog lekker nagenieten, hoor!
    groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijkheid! Nu nagenieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Sis , ik heb nog 2 dagen nagenoten van die heerlijke vlaai die jullie uit de lekkerste vlaaienwinkel in Maastricht hadden meegenomen, wat heerlijk. En jullie bedankt voor de gezellige vrijdagmiddag ,jullie zijn een gezellig stel zo bij elkaar , Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat supergezellig zo met elkaar en ja, de Winkel daar kan je je wel uitleven!! Prachtige aanschaffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk uitje.heb jij ook dat gevoel dat quilten en bloggen je zoveel leuks oplevert? Je buit van het weekendje weg is indrukwekkend!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja ja ik zag al mooie foto's bij Berna langskomen, maar wat hebben jullie genoten he?
    geweldig. Heerlijke hobby hebben we toch
    werkze maar weer
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk verslag van jullie gezellige uitje. Dat je die kast en andere spulletjes nog mee kon krijgen op de terugweg ;) Fijne week,

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een gezellig uitje en wat heb je toch mooie dingen gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een gaaf kastje! Daar ben ik dus helemaal weg van! Mooie buit ook, je liep zeker scheef! Grijns! Nu lekker nagenieten! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  21. och Sis wat moet ik nu toch schrijven ... iedereen ziet toch dat jullie het heerlijk hebben gehad .

    en je aankopen wauw wat mooi allemaal.

    christine

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat is echt een super-uitje! Alleen al dat ene winkeltje, daar in Zutphen, is meer dan de moeite waard. Als je er dan ook nog het heerlijke winkeltje en de lieve gastvrijheid van Bep bij optelt, plus het lekkere eten en drinken en
    het goede gezelschap, wat wil een mens dan nog meer (ja, lapjes en ander moois als aandenken, heel begrijpelijk). Ik heb genoten van je verslag!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat zullen jullie veel plezier gehad hebben! en wat een heerlijke buit :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een gaaf kastje en wat een leuke buit. Dat wordt zachtjes nagenieten van jullie heerlijke dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. HOE KREEG JE DAT KASTJE NOG BIJ IN DE AUTO???...hahaha
    Jammer dat ik er niet was..;0((
    Maar jullie hebben het reuze gezellig gehad zo te lezen...
    Hele fijne dag!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ach Siske, wat had ik weer veel bij te lezen! En wat ga ook jij lekker met jou Dear Jane....Ik hoop daar binnenkort ook weer mee verder te mogen, want het wordt zo onderhanden eens tijd niet...ahum...dikke zoen van mij en veel plezier met jou nieuwe blokjes. Dat theepotjesblok....super!!!

    BeantwoordenVerwijderen