zondag 10 november 2013

Niet alleen een heeeeerlijk avondje....

Neeee, zelfs een lange, heerlijke dag.
Waarom ?
Nou, wij ( Marianne en ik ) hadden afgesproken dat Juud en haar zus Karin bij mij langs zouden komen.
Dat is dus gebeurd ;-)

Wat je krijgt als je 4 quiltsters in een kamer stopt ?
Ditte :


;-))
Volle tafel en overal heerlijke quilts.
Plus hangende dames voor de PC
Hangqulitsters zeg maar ...

 
 Manlief hielt zich in bedwang en heeft er NIET op * gepetst *
Was wel moeilijk te weerstaan !

Na de koffie s'morgens vertrokken we naar de Log Cabin
daar was veel te ontdekken :

 

Natuurlijk konden we niet weggaan zonder groepsfoto
 ;O


En nee... ik heb geen quiltje om mijn middel...
is echt een tuniekje 
;))

De rest van de dag hebben we kletsend, quiltend, etend (alleen verantwoord voedsel )
en drinkend doorgebracht.

Om met z'n allen verbaasd te kijken dat het
INEENS 
23 uur was ?!?!
Geen flauw idee waar de tijd heen is gegaan ...

Meiden, bedankt voor alle gezelligheid.
Voor herhaling vatbaar !

Tja, en na zo een dag moet je eerst een beetje afkikken en draadjes oprapen.
Om dan met frisse moed de hobbykamer in te duiken, de kerst komt er natuurlijk wel aan.

Idee gezien in de Log Cabin :


 Zoonlief heeft er voor mij de ringetjes ingetikt...
ik beweer altijd dat hij dat echt veeeeel beter kan als ik....
Werkt tot nu toe steeds
;))

Ga nu lekker verder aan de zwart/witte kip.
Heb al een foto van iemand ontvangen...
daar zit toch nog meer in, toch ???
Ga het laten zien als mijn kip af is, dus jullie hebben nog de tijd...

Een fijne, gezonde week wens ik jullie

Liefs Sis

P.S.
aan de nieuwe volgers :
" Hartstikke leuk dat jullie mij gevonden hebben ! "  

21 opmerkingen:

  1. Dat zal echt een hoop gekakel geweest zijn met jullie 4-en.
    Gezellig hoor!

    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat was het een heerlijke super gezellige dag! Snel weer afspreken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoorde al van de zusjes dat het supergezellig was geweest bij jullie. Toen ze vanmorgen hier waren, vloog de tijd ook al zo snel om. Raar hé? Of is het dat gezelligheid geen tijd kent?

    Leuk idee die hangers of wat ga je ermee doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gezellig zo'n bezoekje, altijd leuk een bezoekje van Judith. Die foto met die derrières is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook al weer zo gezellig ! Geen wonder dat de tijd vliegt!!
    Groetjes !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Volgende keer ben ik er echt bij hoor! Daar of hier maakt niet uit!
    Leuk die kersthangera. Liggen hier ook nog ergens.
    Fijne week meis.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klinkt en ziet er super gezellig uit!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat hebben jullie het gezellig gehad, zo te zien.
    Je boerenzakdoeken quiltje van de vorige post vind ik ongelooflijk leuk.
    Groetjes en een heel fijne week.
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat hebben jullie het gezellig gehad, zo te zien.
    Je boerenzakdoeken quiltje van de vorige post vind ik ongelooflijk leuk.
    Groetjes en een heel fijne week.
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kan me goed voorstellen dat jullie het heel fijn hebben gehad.
    Lekker kletsen, quilten en op de computer....????
    Daar waren zeker quilts te zien, of andere bloggers?
    Volgens mij moet er later voor ons echt een bejaardenhuis voor quilters komen, dan hebben we geen pillen nodig. Eén en al gezelligheid wat de klok slaat.
    Als we dan de steekjes nog maar kunnen zien.....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat was weer genieten! Heerlijk zo'n dag. Wat een prachtige Quilts zie ik voorbij komen.
    veel liefs,
    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook hier ziet het er erg gezellig uit! Met meer foto's en verhalen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gezellig!
    Jammer dat de tijd dan zo voorbij vliegt.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat ziet er super-gezellig uit, maar dat is altijd gegarandeerd, met quilters bij elkaar. En ik heb begrepen, dat het
    ook heel leerzaam was ;)
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk zo'n dag met z'n allen. Dan bestaat tijd gewoon niet meer, haha! Ziet er vreselijk gezellig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ziet er heel gezellig uit. Heerlijk dat jullie zo genoten hebben. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Sis,
    Ik heb weer heerlijk een aantal blogjes van jou zitten lezen. Wat heb je het gezellig gehad met Judith en haar zus ! Wat delen we toch een heerlijke hobby, hè ? En wat ben je al ver met je Dear Jane ! Ik heb nog nooit eerder een zwart-witte dear jane gezien en vind het zeer bijzonder. Goed dat je zo'n durf hebt, zelf blijf ik wel eens wat hangen in bepaalde kleuren en dan is het goed om iets verrassends te zien. Daar leer ik weer van. Bedankt, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nou Deeres, dat ziet er heeeeel gezellig uit! leuk om te zien en te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen