woensdag 13 november 2013

Na de verjaardag....


zeg ik dank jullie wel voor alle lieve felicitaties !


De zwart/witte kaart is van manlief... hij vond het wel passen bij de Dear Jane...
Het slaat door dat zwart-wit !
;-)

Toevallig kreeg ik ook gisteren een mooie, grote vlop.
Diegene die hem stuurde kon niet weten, dat ik jarig was....
toeval ?!?!

Ik was sowieso al errug blij met de gedachtegang erachter....
Wat zat er in die vlop ?:

 
Rya uit Rotterdam had mijn reactie bij Goof gelezen, dat ik nog nooit een boek van Jennifer Chiaverini heb gelezen...
Kreeg ik zomaar haar uitgelezen Bookazine van haar !
Hoe leuk is dat ?!
Ik ben er blij me...
Dus in vervolg weet ik waar jullie het over hebben ;))

Ben een stukje verder met de kip... :


Ik geloof ik ga voor dit quiltpatroon, alle applicatie zit vast.

De kip word iewat gestoord door een ander geheim project,
nee, het is geheim dus we gaan het er NIET over hebben
;)

Jane ligt te mokken in de hobbykamer, daar is even niets aan te doen...

Gezonde restweek quiltmeissies en poppenhuizenliefhebsters 

Liefs Sis

 

18 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend lief dat je een bookazine van Rya hebt gehad. En wat een leuke kaarten. Je kippen-quiltje is erg schattig!

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die arme Jane, als ze maar niet depri wordt van al dat wachten.
    Dat geheime project..... ja dat zou ik graag willen weten natuurlijk, maar dat krijgen we vast nog wel een keer te zien.
    Lief van Rya (of is het Ria?) uit Rotterdam dat je van haar de Quiltclub hebt gehad.
    Is een leuk boek, dus geniet er maar van.
    Leuk quiltpatroon is dat. Handig toch die plastic mallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb ik toch gisteren jouw blogje helemaal gemist.
    Alsnog van harte met je verjaardag. En, ben je lekker verwend?
    Ik denk dat ik je verjaardag niet vergeet, want het is mijn trouwdag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag en veel plezier met het boek. Fijne avond,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke serie boeken voor de ontspanning tussendoor. En wat een leuke quiltmal? Waar heb je die vandaan? Zou leuk zijn voor mijn Beppie.
    Slaap lekker zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zo je bent niet vergeten dit jaar dat is altijd een goed teken! en dan maar gelijk dit nieuwe levensjaar in gaan met een geheim project Sis dat kan niet ....... wij willen nu eenmaal alles maar dan ook alles weten hihihhi

    mooie mal heb je uitgekozen lekkermakkelijk toch?!

    christine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben benieuwd wat je van het bookazine vindt. Het is heerlijk voor even verstand op nul en lekker ontspannen met een quiltverhaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer... ik heb je verjaardag gemist dus mijn felicitaties komen een paar dagen te laat. Maar ik heb een goed excuus hoor... 12 November is onze trouwdag. Wij zaten 's avonds dus ook aan het gebak hahaha.
    Juist ook weer een dag dus om jouw verjaardag niet meer te vergeten. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook ik heb je vorige blogje helemaal gemist. Nog van harte gefeliciteerd hoor en heel veel plezier met je mooie kadootjes. (heb zelf na het blog van goof het e-book gauw aangeschaft)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaarten en ja de boeken van Jennifer zijn erg leuk om te lezen. ik heb ze allemaal in het engels.
    Gehiem project /// Ben nu al nieuwsgierig ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat lief van dat boek! Je zult er van smullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk om je te laten delen met haar boeken. Lijkt wel Sint Maarten. Op mijn blog heb ik er ook over geschreven. Het delen met elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oke....je was dus jarig!! Alsnog gefeliciteerd dan! En zo te zien ben je lkkr verwend! En nu lezen maar.....sssst

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat kipje is toch zo leuk! en wordt steeds mooier.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb je toch wel gefeliciteerd he? Hmmm . Leuk je kleine quiltje,en leuk om het zo door te,pitten met dat sjabloon.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Als nog gefeliciteerd met het jaartje erbij. Jij gaat veel te snel hoor met die kip in het kommetje. Word wel heel erg leuk.

    Groetjes,
    Marga*

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Alsnog van harte gefeliciteerd!! Heerlijk hé die verwennerij!
    Lieve groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beetje laat, ik had het gemist, maar alsnog gefeliciteerd en leuke kaarten en leuk dat je bookazine gekregen hebt. Ach ja, delen dat is wat quiltsters doen. Fijne avond nog. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen