dinsdag 19 november 2013

GLOW

Deze titel past in meerdere opzichten...

Afgelopen zaterdag heb ik met mijn petekind weer geknutseld.
Ze kreeg haar eerste eigen borduurring met garen en naalden....
Daar hoort natuurlijk een eigen speldenkussen bij :


Wat kiest een 9 jarige, jonge dame ?

ROZE 

;-)

De 2de GLOW van zaterdag was de uitnodiging van mijn zoon voor mijn verjaardag.
Moeders, ga je mee naar Eindhoven zaterdagavond?
( Nee, niet naar de disco...)
Het is de laatste dag van GLOW ...vind je vast leuk...
OK, ik ga mee, wist eigenlijk totaal niet wat me te wachten stond !
 Maar word je door je zoon UIT gevraagt ...
dan stel je geen verdere vragen ;-)

Hier wat kiekjes van een geweldig festival :



Ik herken mijn kind...



Deze draak bestaat alleen uit laser en water nevel !

 



Het was een zeer indrukwekende avond...
Heb totaal onderschat hoeveel mensen het aantrok.
Dat deed sommige kunstwerken geen goed, dus hebben jullie zin om volgend jaar te gaan...
kies dan een doordeweekse dag 
:))

De GLOW van vandaag was een lieve patiente die lekkers meebracht :


Plus het nieuws van  Janine op FB,
ze heeft mijn Kaffe Fasset quilt doorgequilt !
Hij is op tijd af ... en  Yvonne  neemt hem donderdag voor mij mee ...
Me happy ;))

Daardoor zijn we meteen bij de volgende GLOW :
Donderdag mag ik met Yvonne en Cooper een weekje naar de Eifel, naar onze witte doos.
Wat we gaan doen?
Doodlewandelingen, quilten, kletsen
en ( ok ok ok ) vast iets lekkers eten en drinken ;-)

Lieve quiltmeiden een fijne restweek wens ik jullie.

Liefs Sis


 

17 opmerkingen:

  1. Wat een mooie foto's alvast een hele Eiffeltijd gewenst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow das sind ja tolle Bilder.
    LG Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk verjaarscadeau van je kind! En een heerlijk vooruitzicht van een weekje quilten in goed gezelschap. Heel goed voor de vervulling van de quiltbehoefte, veel plezier. Het kussentje van petekind is trouwens ook snoezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat enig dat je met je zoon op stap bent geweest. Zo te zien aan de foto's was het wel spectaculair.
    Fijne tijd bij je witte doos.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat je met je zoon op stap bent geweest !
    En dan ook nog binnenkort een weekje Eifel ... toe maar, het kan niet op met de pret ;-)
    Laat je ons je doorgequilte quilt nog zien ??

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo'n heerlijke uitje en dan ook nog een paar daagjes op stap, wat een verwennerij. Wat een lief speldenkussentje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige, wat een mooie foto's! Heerlijk genieten!
    En lief al die leuke kadootjes; gegeven of gekregen.... Lief om zo aan elkaar te denken!
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo leuk zoals je met je petekind aan het rommelen bent!
    En helemaal TOP dat je zoon zijn moedertje mee uit vroeg. Een avond die je niet zult vergeten.
    Ik wens je heel veel plezier komende week. Geniet van het samenzijn en de rust. We krijgen af en toe wel een update-apje toch?
    Liefs uit het midden van het land!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lief speldenkussentje voor je petekind, en uiteraard in roze, wat anders... En dat is leuk, dat Glow-festival; ik had er echt nog nooit van gehoord. Heel fijne week volgende week, zowel voor jullie als voor de hondenkinders!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gezellig allemaal. Leuk en spectaculair dat evenement. Je nichtje leert de kneepjes van het handwerk zo al aardig van jou. Voorzichtig met je tanden als je aan die lekkere koek begint. Fijne dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat was werkelijk een en al glimlachlicht!! Wat ontzettend leuk dat je zoon je mee uit vroeg, tja, dan kan en wil je natuurlijk niet nee zeggen.
    Dat zakje lekkers ....... wel goed voor de tandjes? haha. Daar moet je niet altijd aan denken hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk een uitje met je zoon! Lijkt me heel indrukwekkend die show.
    En het roze speldenkussen..... ja roze moet het zijn op die leeftijd.
    Veel plezier donderdag in de witte doos. Het wordt fris, maar zonnig en droog, dus heerlijk wandelweer.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel veel plezier straks samen in Eiffel de en ja, uitgenodigd worden door je zoon.....daar zeg je geen " nee" op. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat ontzettend apart, wat ze al niet kunnen met licht, laser en water :0) heel veel plezier in je witte doos! gezellig hoor :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Steeds neem ik me voor ook eens naar Glow te gaan want het lijkt me fantastisch! Jammer genoeg vergeet ik steeds wanneer het is en als ik erachter kom, ben ik alweer te laat hihihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat is fantastisch om door je zoon mee uit gevraagd te worden, lijkt me een leuk festival.
    En haar eerste speldenkussen.... zo leuk om te lezen hoe je je petekind lekker bezig houdt.
    Lekker genieten in de Eiffel

    BeantwoordenVerwijderen