maandag 14 oktober 2013

Herfstgroetjes uit de Eifel

Dit weekend konden wij weer eens naar onze witte doos ( caravan ) in de duitse Eifel gaan.

Heerlijk gewandeld en weer eens echt tijd voor elkaar.

Geen herfst zonder deze :

 
 Kan er geen genoeg van krijgen... om er naar te kijken dan 
;-)

Op de volgende foto is goed te zien hoe afgelegen de camping ligt :


Sommige bezoeker noemen het eenzaam, wij vinden het heerlijk ! Even niks, met ieder een drukke baan errugggg lekker.

Samen met Chippy maken we leuke wandelingen, we proberen iedere keer weer een nieuwe plek te vinden.
Volgens mij zijn we daar de komende 10 jaar nog wel zoet mee ;))


Dit is vanuit een *Eifelblick* op genomen.

Je komt ook wel eens monumenten tegen :


Deze is als eerbetoon aan de soldaten van voor de tweede wereldoorlog gebouwd...
Tot hier vond ik het wel wat,
maar van deze jongen kreeg ik toch een beetje de kriebels :


Eerlijk waar, met zo een blik wil je toch niet herdacht worden !!!!

Natuurlijk ging mijn Jane ook mee, voor het s'avonds in deze voortent 


Manlief had een romantische aanval, dus hup lampionnetjes eraan...
Graag wil ik nu een collectief " OOOOOOHHHHH "
horen ...
;)
Bedankt
;)

Maar ik had het eigenlijk over de Jane, zo ver ben ik nu :


Nog steeds verslavend.

Afsluitend nog een creatief-opname :



Bedankt dat jullie even de tijd hebben genomen om mijn blogje te lezen.

Gezonde week wens ik jullie !

Liefs Sis

19 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk plekje lijkt me dat toch. Lekker rustig en maar prullen en af en toe een frisse neus.
    En wat schiet je Jane lekker op. Plaatje hoor. Wie weet....ooit.
    Jullie ook een fijne week meis.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooohhhhhh, wat leuk de lampionnetjes. Heel sfeervol. Zo, ik heb aan mijn verplichting voldaan, hahaha. Hulde aan je man.
    Wat een heerlijke plek hebben jullie daar in dat prachtige gebied. Ik kan me voorstellen dat je daar niet maarzo uitgekeken bent.
    Je DJ wordt echt mooi Sis.
    Veel plezier nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhhhhhhhhhhhhhhhhh wat romantisch die lampions !!!!!!

    Je Jane gaat echt lekker en zo snel .... krijg je tijd voor haken hihihi ....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhhhhhhhhhhh!!!!!!! Ja, je hebt er om gevraagd hoor.
    Maar het ziet er heel leuk uit zo met die lampjes.
    Zou zo aankloppen als ik toevallig in de buurt was.
    Wat zitten jullie daar schitterend!!!!!
    Heerlijk die natuur. En blijkbaar geen noodweer gehad zoals hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat romantisch! Jee Frans zou t niet kunnen verzinnen. Mooi blogje en een super Jane!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooohhhhhhh! Wat een gezelligheid. Heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Que bonito otoño y que avanzada en tu labor Dear. Me gusta.

    Saludos :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind je Jane mooi, je lampionnetjes zijn romantisch maar die paddestoel is het helemaal voor deze week.
    Nou loop ik weer de hele dag te zingen hoor: op een grote paddestoel, rood met witte stippen.
    Veel plezier nog!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OOOOOHHHHHHHH...ech tOOOHHHH....zo gezellig!!...zoveel mooi's en die prachtige Jane....
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooooooohhhhh, wat een romantiek, en wat is het daar mooi!
    Je Dear Jane schiet al lekker op, hij wordt prachtig.

    Groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig je DJ.
    Mooie streek de Eifel.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooooooooooooooooooooooooh, wat een leuke lampionnetjes :)
    Wat ziet het er zalig uit! Ik kan bijna niet wachten tot november ;) En wat ga je hard met je Jane. Helemaal super.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige foto's van zowel je DJ als jullie heerlijke plekje! En wat een perfecte paddestoel, zo mooi vindt je ze maar zelden!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat lijkt het me daar een geweldige plek Sis, en zeg maar tegen Jos dat de lampionnetjes prachtig zijn, wij gaan er ook naar op zoek langs de rand van de serre...hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. prachtig uitzicht , prachtige lampionnetjes,, en alle machtig wat mooi wordt jouw dear Jane .

    hoeveel blokken moet je nog van het midden stuk? ik nog 19 stuks . pfft
    christine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat schiet je Jane al lekker op. Wat enig, dat je man een romantische bui heeft met lampionnetjes. Meestal zijn wij vrouwen dat. Ik heb weer genoten van je blogje. groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. mooi hoor, met de lampionnetjes eraan! het staat heel gezellig! mooie omgeving daar, prachtig :0) Je Jane vordert mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Daar heb je nog een hele week van na kunnen genieten. Fijn dat DJ mee mocht. Ze gedijt daar ook goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ooooohhh voor de lampionnetjes en Oooooohhh voor jouw Jane, heel mooi en al heel ver. Petje af.
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen