zaterdag 26 oktober 2013

Blik op de week

Het is zaterdagochtend
tijd voor een terugblik op de week.

Woensdag hadden we weer onze gezellige bee bij mij thuis,
vergeten foto's te nemen
teveel gekletst en overlegt,
WANT
wij gaan volgend weekend samen weg !
Dat wil natuurlijk goed voorbereid zijn
;-)
Een foto heb ik voor jullie :


Dit is de Affo-Top van Marianne,
geweldig vind ik hem !
*Lady of the Lake*

 Dan gaan we verder in de week-terugblik...
 gisteravond weer Jane-lapjes geknipt :


Het lijkt chaotisch... maar dat komt wel goed 
;))

Marianne vond dat ik wel toe was aan de driehoekjes,
heb nog wat tegen gestribbeld....
maar niet lang, hoor :


Ik heb gekozen voor de theekopjes omdat ik een verslavde theedrinker ben.
Plus ze pasten zo leuk in de 8-hoekjes !

Verder ben ik druk aan het borduren :


Het patroontje heb ik gekocht in de quilthoeve dit voorjaar.
Het word een schilderijtje voor mijn moeder
en moet nu echt is een keer af !

Vanochtend moest zoonlief werken, ik noem hem tegenwordig graag 
Mr.Microsoft
want daar werkt hij op het moment voor.
Bel de hotline en wie weet heb je hem te pakken ;-)

Op de terugweg van het station ben ik meteen met Chippy gaan wandelen.
Deze foto is dus van vanochtend :


plus deze :


Jammer, dat jullie op het blog het gekwaak niet kunnen horen ;)
Had iets vredigs...

Fijn weekend quiltmeissies

Liefs Sis 

18 opmerkingen:

  1. Wat ga je goed met dear jane! Een heerlijk stofje met de theepotjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prima week dus als ik het zo lees. Ik liet je al verschillende keren weten dat ik je Jane prachtig vindt. En een driehoekje als beloning? Ik vind dat Marianne wel gelijk heeft. Mag best.
    De top van Marianne is ook een plaatje!
    Geniet van je weekend, je lapjes en van de voorpret van jullie geplande uitje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Blijft heel mooi die jane, en wat chaotisch het komt bij mij juist super strak in de hand over! Soms mot je gewoon beter kijken naar de stof ... Ik zag de theepotjes dus even later... Ja ja ben inmiddels al aan de leesbril errug.
    Prachtig die wandeling dst is wel een voordeel als je een hond hebt dan moet je verplicht frisse lucht gaan happen. Goed weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zal je moeder blij zijn met het borduurtje. Ik vind 'm zo leuk.
    Ook je DJ, maar dat heb ik al vaker gezegd. Enig met de theekopjes.
    Heerlijk met de hond 'moeten' wandelen. Wat zie je dan veel moois.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een heel verhaal getikt en met een druk op een knopje alles weg .
    maar je hebt een prachtige omgeving waar je woont . en de top van de lady of the leek is werkelijk een plaatje. fijn weekend christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ben je lekker bezig. Dat borduurtje wordt ook erg mooi. Een heel fijn weekend! Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig dat gekwaak van de eendjes.
    Wat een mooie quilt ligt daar op de grond, prachtige kleuren ook.
    Ben heel benieuwd wat jullie gaan doen volgend weekend.
    Vergeet geen foto's te maken :-)
    Al die geknipte lapjes voor de blokken, best eng voor het geval het tocht, of dat er iemand tegenaan loopt.
    Dan wordt het puzzelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooooh die top van Marianne, prachtig zeg!
    Je bent al lekker aan t voorwerken voor je DJ!
    Die foto met die mooie wolken, daar kan je zo een poster van laten maken:)

    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaat goed bij jou zie ik wel. En dan ook nog zo'n leuk weekend in het vooruitzicht.
    Geniet er van, de week is zo om en dan kun je gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dag Sis,
    De Sampler is een hele leuke quiltwinkel in Haarlem.
    Groet, Marina.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lady of the Lake, die WIL IK OOK! Wat een mooie quilt! Jee-mi-nee wat worden er toch prachtige dingen gemaakt. Hoop hem binnen kort, samen met jou Jane, te mogen bewonderen. Fijne week,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is genieten van die mooie foto's! die lucht op die ene foto, geweldig, lijkt wel een sprookje.
    Je borduurwerk wordt een schatje, daar gaat je moeder blij van worden! en ja, die top van Marianne, heerlijke sfeer, mooooooi.
    Veel plezier komend weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het borduurwerk is erg mooi, kleur ook. Leuk die kopjes thee in de DJ.
    Quilt van Marianne is prachtig. Succes met de voorbereidingen voor het weekend uit.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is die Lady van marianne mooi geworden !!
    Jouw borduurwerkje mag er ook zeker zijn, net als je blokjes die je nog moet maken !!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie quilt!!!!!! Dat is een heel werk geweest... alles met de hand?
    Ga je met je bee-club het weekend weg? Dat gaat dan vast een geweldig weekend worden! Alvast enorm veel plezier gewenst maar dat gaat natuurlijk helemaal goedkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige quilt werkstukken maak je! Kwam hier eigenlijk terecht vanwege de labradoodle ;) Ook wij zijn in het bezit van deze geweldige hond...

    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk jouw stitchery, je doet het echt met stiksteekjes zie ik, ziet er erg leuk uit, ik doe het meestal met een steelsteekje, maar ga dit ook eens proberen. Mooie top van Marianne!

    BeantwoordenVerwijderen