maandag 30 september 2013

Week-terug-blik....

Op woensdagavond heb ik samen met Jeanny een kleine bee gehad...
We hebben zo zitten te kletsen, dat ik niet een foto heb genomen....
domdomdom...

Waar ik wel een foto van heb is van deze lieverd :


Hier zit een verhaal achter,
want dit stofje is al 30 jaar oud en werd ooit in Staphorst gekocht...
En nu mag het in mijn Jane, leuk dat ik dat vind !!!

 Hartstikke bedankt :)

Verder is het behoorlijk herfst in Zuid Limburg :


 
Ben dol op deze kleuren.

Zaterdag moest ik naar Keulen voor het werk, het enigste quilterige van deze dag was een gekocht quilttijdschrift in het station !

Maar dan gisteren in de Botanische tuin Kerkrade :



Ik heb er geen gekocht... en spijt dat ik nu heb...

Al kletsend tijdens een kopje thee viel mij op dat er niets, maar dan ook echt niets, van quilts te zien was...
dat kan eigenlijk niet, toch?
Daar slaap ik nog eens over ;-)

Tegen de avond nog iets aan mijn Jane gedaan :
 Deze zit vast...


Deze is klaar voor applicatie:



Deze is halverwege :
 

Want toen riep mijn boek... en mijn bedje...

Ik wens jullie een gezonde week, fijn dat jullie zijn langsgekomen.

Liefs Sis


 

14 opmerkingen:

  1. Lekker is dat hè, nog even lezen in bed.
    Mooie kallebassen staan daar, zien er zo gezellig uit.
    Mooi die herfstkleuren. Hier in Utrecht wil het nog niet zo, alles is nog groen, maar geduld....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke week weer met weer bijna drie blokjes! De bomen gaan al mooi kleuren daar bij jullie, dat doen ze aan de kust helaas minder. Ook een van mijn favoriete momenten van de dag......even met een goed boek in bed voor het slapengaan. Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie stof, en je DJ-blokken worden ook leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig lapje en heerlijk toch zo'n gezellige samenzijn! Gave foto's en mooie blokken! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb die fles-pompoenen onlangs ook laten staan, want ik vond ze te duur... maar wat zijn ze toch mooi! Dus: ik heb er ook spijt van. Je DJ-blokjes-in-wording worden weer prachtig! En wat een spannend en apart stofje komt
    erbij...
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief hoor zo'n cadeautje, daar word je helemaal vrolijk van!
    werkze en groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie pompoenen! En wat jammer dat je ze hebt laten liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een rare vormen die pompoenen, ik vind ze leuk!
    Lekker bezig met je Jane, je gaat gestaag verder. Kan ik mooi eens bekijken tijdens die High Tea ;O)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi dat stofje dat je hebt gekregen en wat heb je weer een schattig blokje gemaakt !!

    Ja mooi is de natuur nu nietwaar?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat was er precies te doen in Terwinselen in de Botanische tuin? Had er dan iets quilterigs moeten zijn?
    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik had je de hortensias heel graag willen geven! Leuk die kalabassen en zo he. Heeft wel wat dat herfst gebeuren, besos carina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk die herfstfoto's... ik geniet ook altijd zo van die kleuren en geuren van de herfst. Én van de pompoenen natuurlijk! :-))))

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige tuin hebben jullie daar in Kerkrade. Bijzondere gevormde kalebassen, heel apart.
    Lief en speciaal lapje voor in je DJ. Wat wordt het zo een speciale quilt. Fijne week,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk blogje met prachtige foto's, ja het wordt echt een beetje herfst.

    BeantwoordenVerwijderen