maandag 16 september 2013

Terug van eventjes weggeweest....

wij zijn er weer eens eventjes tussenuit geknepen...
Waar naar toe ?
Gewoon... naar onze witte doos ( caravan ) in de duitse Eifel :





Nee... het weer was niet altijd geweldig ;)
Zie hier wat Chippy ervan vind als hij van boven errug nat word :


Hebben honden een gezichtsuitdrukking ???
Ja dus ! 
;-)

Wat een groot voordeel is van slecht weer ?
Als je dol bent op lapjes...
never ever ligt er dan verveling op de loer.

Ik zal even laten zien wat er ontstaan is in de afgelopen week:


Aan elkaar gezet ziet het er dan ZO uit:


 
 Ik kan niet uitleggen hoe leuk dit project is...

De derde Dresdenplate voor jullie namen ( van diegenen die stofjes bijgedragen hebben ) is ook ontstaan, plus een nieuw blokje :

Manlief gaat de namen er nog op zetten !

Van de english basket zijn er daadwerkelijk 2 nieuwe mandjes onstaan... ( lang leve de apliquick )

Dat betekende dat ik het middenstuk aan elkaar kon naaien
;-)


 Ben nu begonnen de hexbloemen en sterretjes voor de rand te maken : 


Verder moet ik natuurlijk nog mijn *Winst* laten zien :


Lieve Janien,
bedankt hiervoor !!!
Dat was leuk thuiskomen.

Morgen ga ik weer aan de slag met andermans tanden, maar dat is niet erg na zo veel fijne dagen...

Ik ben niet snel met complimenten over de nederlandse zorg voor patienten, dat geef ik ruimschoots toe... ( daar zijn natuurlijk redenen voor )
Maar vandaag wil ik graag een compliment uitspreken aan diegenen, ( stel je voor ze lezen het toevallig ) die bij een huisarts of ziekenhuis werken !
Omdat manlief even in de medische molen zit, hebben wij mogen ervaren hoe fijn het is als alle nodige afspraken en onderzoeken vlotjes verlopen...

BEDANKT 


Fijne, gezonde week

Sis

 





 

10 opmerkingen:

  1. Ondanks het weer een heerlijke week gehad zo te zien. En wat een productie! Allemaal even mooi!
    Sterkte met de "molen" waar je mannetje zich in bevindt.
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker gewandeld, elke dag een taartje, je man stevig vastgehouden, in de weer met lapjes, en even helemaal NIETS te hoeven doen. Zalig. Succes morgen,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt weer fijn wat kunnen doen aan je quilt.
    Dat zielige hondje vindt het niet leuk dat nat worden, maar zijn krullen komen wel mooi tot hun recht.
    Beterschap voor je man.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een productief bezoekje aan de Eifel geweest zeg!

    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk om er zo op uit te kunnen gaan. En die Jane, ze is zo moooooooi!
    Ennuh, graag gedaag hoor. Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Sis, leuke foto's, Chippy ziet eruit als een grote knuffelbeer. Ik ben helemaal verliefd op je Dear Jane en lees je blog dan ook elke keer met veel plezier.

    Groetjes,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke snoet trekt Chippy, die spreekt inderdaad boekdelen! Heerlijk dat wij ons nooit hoeven vervelen en dat regen ons niet deert zolang er lapjes in de buurt zijn. Mooie resultaten weer en wat is het mooi daar in de Eiffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach, als je zoveel leuks te doen hebt, maakt het weer ook helemaal niets uit he?
    Maar thuis zijn en aan het werk is dan ook weer fijn he?
    Hopen dat het allemaal losloopt met je man. Sterkte!
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk om wat meer foto's te zien!
    Cooper heeft ook zo'n hekel aan nat worden door de regen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sis ik hoop dat alles goed verloopt voor je man... sterkte !!

    Verder ziet je DJ er zo mooi uit en dat roept iemand die bijna nooit met zwart werkt hahaha .... Je english basket... je weet het ... ik vind het een plaatje !

    BeantwoordenVerwijderen