zondag 22 september 2013

Quiltgebeuren van deze week...

Ik heb vrijdag niets quilterigs laten zien....
dat hebben jullie dus nog te goed ;-)

Allereerst de 3 de Dresdenplate voorzien van jullie namen :
 

Dan natuurlijk de bee op woensdagavond :


Deze twee vrolijke quiltsters hebben samen de workshop broderie perse bezocht en dat resultaat wilde ik natuurlijk wel zien...
( Arme ik kon niet mee omdat zoiets leuks door de week plaatsvind en daarvoor krijg ik heelaas  niet vrij, raar toch ? 
Vreemde baas heb ik...hihi  )

Jullie willen vast even meekijken :
 

Prachtig, toch ?
Maar het was een hele klus heb ik begrepen...
Maar dat mocht de pret niet drukken ;-)

Marianne had voor mij een zeer leuk vlopje bij zich, van Elsbeth.
Wat daarin zat ? 
Ditte :


nogmaals bedankt lieve Elsbeth, ik hoop dat je ook iets hebt gehad aan onze *ruil *

Verder was er nog een patiente die aan mij heeft gedacht...
Hoe lief is dat ?!
Meegenomen van haar vakantie naar USA :


 De mieren krabbelen al in de Jane :


Oh ja, Jane...
Zo ver ben ik inmiddels :


Heb vandaag in de tuin gewerkt... dus die winterviooltjes er maar meteen bij gezet !

Ik wens jullie allemaal een fijne gezonde week !

Liefs Sis

17 opmerkingen:

  1. Het was idd een leuke workshop en leuk nog even te zien hoever ze zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig jullie bee, en wat mooi dat broderie persé. En jou DJ schiet al aardig op, succes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zou het heerlijk zijn Sis als we vrij konden krijgen als de quiltkriebels opkomen! Zo'n baas zoek ik al jaren...... Ach, misschien gaan we dat ook wel weer vervelend vinden en onze collega's missen. Nu hebben we van alles wat toch? Gezellig ziet de Bee er weer uit en wat een mooie broderie persé. Lieve stofjes heb je weer gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor het resultaat van de workshop !
    Wat wordt je Dear Jane mooi Sis !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie sjaan ben je toch aan het maken, en wat een bijzondere. Super wat Marianne en vriendin gemaakt hebben zeg. Pfft wat een werk ook. Werk ze deze week. Nog even het is oktober en dan kunnen we zeggen; "tot volgende maand". Leuk hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He gezellig beeën en dan wordt er ook nog van dat mooi's geshowd!!!
    en dan zie ik je mooie Jane...en je gaat zo voortvarend..daar ben ik wel en beetje sjaloers op *Ü*...!!!
    Maar!!!!!.....ik ga mijn best doen......tussen de opdrachten van mijn bazin door...;0)
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die baas van mij snapt dat ook nooit, hihi... Wat wordt jouw Dear Jane prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje wat een mooi dresdenblokje Sis, en ben ik die Jeannet? wat leuk! zet je je naam bij mij op mijn vriendschapsquilt? zet ik morgen iets van op mijn blog, ik maak een blokje met jou mooie stofjes hoewel ze eigenlijk zonde zijn om los te halen, zoveel complimentjes over gehad.....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk, vereeuwigd in je quilt!
    Mooie stofjes heb je gekregen, bofkont.
    Jammer dat je baas niet meewerkt aan je hobby, hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je Dear Jane word steeds mooier. Gezellig ook die Bee.

    Groetjes,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, dat broderie presee ziet er prachtig uit!!
    Jou DJ ook, natuurlijk :)
    Je bent weer verwend met mooie lapjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bij de tandarts zitten (nou, zeg maar liggen) en dan onderhand over quilts praten, dat lijkt me wel wat.
    Werkt vast beter dan een verdoving :-)
    Wat is die vaas met bloemen prachtig! Nog wel niet helemaal klaar, maar je ziet al hoe het gaat worden.
    Jammer dat je dat hebt moeten missen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het ziet er weer super uit, zowel je Dresden als je Jane! En dat broderie perse, dat is ook prachtig, maar het is
    zeker weten heeeeeeel veeeel werk. Wat lief, dat patienten zelfs uit de USA lapjes voor je meebrengen!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mocht je die baas toch vinden, die je vrij geeft om te quilten, geef dan het adres maar daar.dan kom ik daar ook werken.
    Je Jane groeit mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gezelligheid, en mooie bloemen manden! lijkt me ook een hele klus ja.
    Och Sis wat een leuke stofjes heb je er weer bij, lief.
    Groetjes (ook voor Marianne)
    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat mooi de vaas met broderie perse, de DJ en lapjes!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Your Dear Jane Blockds looks beautiful, great fabric and color chiose!
    Your Baby jane will turn out wonderful.
    I made mine in two colors too, red and white.
    Bente

    BeantwoordenVerwijderen