vrijdag 20 september 2013

Holle weg op vrijdagochtend....

even geen andermans tanden op vrijdag, baasje moest weg....
;-)
Wat doen Chippy en ik dan ?
Eerst naar het station zoonlief wegbrengen en dan meteen lekker wandelen.


In Zuidlimburg vind je veel van deze holle wegen.
Dit zie je als je er even op klimt :


Kan zat slechter op vrijdaochtend ;-)

Dit zie je hier in de verte :


Ik word altijd een beetje verdrietig van oude huizen voor die niemand meer echt zorgt...
Kijk zo was het ooit :


Konden oude muren maar praten ...

Dat interesseert Chippy allemaal bar weinig :


Hij haat foto's nemen, dat is te zien, toch ?!
hihi

Heb geprobeerd de over vliegende ganzen op de foto te krijgen...


Dus het zijn geen  vliegende streepjes, dan weten jullie dat maar !

Oh ja, wat we hier nog meer hebben is dit :


Mijn telefooncameraatje was niet in staat tussen al die, nog hangende,  bladeren  de echte maretakken op te nemen...

Zo, nu aan de slag...
poetsen, boodschappen
en daarna lekker Janen, want ik heb me deze week leuke stofjes gekregen...

;-)

Liefs Sis

 

16 opmerkingen:

  1. Dat is een fijn begin van de vrijdag, mag je vaker doen.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zo'n wandeling op de vrijdagochtend.
    Ik maak ook een wandeling. Maar dan anders, nl.op mijn knieën de vloer polishen.......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zalig zon wandeling, o ja die maretakken nog even wachten het is nog kerst! Nou geniet van de leuke dag vandaag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker zo'n wandelingetje op de vrijdagochtend. Chippy was ook vast blij.
    Die Maretak... van de winter nog eens terug gaan, dan zie je hem vast.
    Dan mag je gekust worden als je er onder gaat staan.... niet door Chippy natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk zo'n wandeling op de vroege ochtend. Maretakken... Aan de ene kant goed dat ze zo hoog hangen anders bleef er niks over, maar met de kerst is het wel heel erg leuk boven de voordeur.
    Geniet lekker van je lapjes. Ik vermaak me in het ziekenhuis :(
    Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, lieve Chippy.....!! :)
    Geniet ze vandaag!!
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja oos Limburg is schon nietwaar?
    Leuke foto van Chippy !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke plek om te wandelen! Puur genieten van de natuur en je lapjes! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige wandeling op de vroege ochtend, samen met Chippy (hij wilde gewoon "en profil" op de foto, dat het vrouwtje dat niet doorhad...)! Heel spijtig, van dat grote huis-in-verval, het zou zomaar een prachtig hotel kunnen worden, of een bejaardencomplex, of wat dacht je van een quilters-retreat...
    Fijn weekend en groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er inderdaad helemaal niet verkeerd uit! Lekker genieten, zo hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijke 'achtertuin' heb je om te wandelen. Inderdaad zo jammer van dat soort mooie huizen. Hopelijk blijft het bewaard en wordt het nog in ere hersteld. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is toch ongelooflijk, als kind zo'n 60 jaar geleden, heb ik daar bijna dagelijks gelopen. Ik ging of met mijn vader of alleen verse melk halen op de hoeve 'Oud Ehrenstein'. Op de hoeve die jij toont woonde toen inderdaad een 'betere' boer. Ik ben verrast hoe mooi het er allemaal nog uitziet. Ik ben er zeker 50 jaar niet meer geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijke blog weer en mooie foto's. Wat heb je toch een prachtig hond. Geniet verder van je vrije weekend. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is dat Limburgse land toch mooi! Geniet nog van je vrije zondag
    Groet Ineke marijnissen- van der Molen

    BeantwoordenVerwijderen