zondag 1 september 2013

Buit...

De buit van gisteren heb ik nog niet laten zien....


Lapjes voor de english basket  en natuurlijk voor mijn geliefde Jane...

Kijk, eentje al verwerkt :


Mr. Grey kreeg je  trouwens niet bij de shades...
; 0

De baskets vorderen ook, ik maak de sterren en hexbloemen zo als ik het altijd doe met het scheurvlies.
Alleen deze keer gebruik ik meteen de Vlieseline H250:


Uitknippen en dan aan elkaar naaien :


Om ze dan met de apliquick  ' om te plakken '

En dan krijg je dit geheel om lekker te appliqueren :



 Vraag me nou niet waarom de foto ZO staat...
geen idee... laat zich niet draaien ?! 

Waar ik verder nog zeer blij mee ben is het cadeautje van Berna.
Want eerst had ik altijd dit voor mijn restjes :


Maar nu heb ik dus dit :


Dat is toch wel even wat anders !
 ;-)
 Dus vanaf nu gooi ik mijn restjes in stijl weg....

Ik las her en der dat er wel meer mensen zijn die wel eens naar de Log Cabin winkel willen gaan.
Jaqueline heeft een leuk idee in haar programma opgenomen, dat lees je hier :

 
Wie weet heeft iemand hier iets aan .

Ik wens jullie een gezonde week 

Liefs Sis

18 opmerkingen:

  1. Ik vind je cadeautje ontzettend gaaf.
    Groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb je buit nog eens bekeken en hij is heel mooi! Kleuren passen mooi bij je baskets. Het eerst blokje van de shades is een lieverdje met die bluumkes.
    Goed idee van die inloopbee voor bloggers om elkaar te ontmoeten maar ik ga toch liever voor.... Nou ja je weet wel.
    Fijne week meis. We genieten nog lekker even na van een mooie dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie lapjes, ook al wat voor kerst, zie ik. Prachtige blokken, ik zag ze ook al in een vorig logje! En een heel leuk cadeautje van Berna!
    groetjes, Cisca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kadootje hoor en ook handig, denk ik.
    Oh wat zijn je mandjes al mooi Sis. Heel mooi in het groen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sis wat ben je een prachtige English basket aan het maken, prachtig!
    groet Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een pracht allemaal. Zowel je buit als de werkstukken.
    Ennuh, mail je me je adres nog even? Dan stuur ik het patroon naar je toe.
    janien28@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk buit!! Op de kardinaalvogeltjes ben je toch meteen verliefd...! ;)
    Wat werken die Apliquick-gereedschapje gaaf he?
    Fijne dag, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie lapjes en nog veel mooiere mandjes en dat allemaal met jouw 'vliesmethode' die ik niet onder de knie schijn te krijgen. Ik denk dat mijn strijkijzer niet heet genoeg wordt...
    Bedankt voor de 'Inloop-Bee-Informate' bij Jaqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat zijn heel erg mooie lapjes, die je hebt buitgemaakt! En wat een prachtig, lief cadeau
    heb je gehad, echt heel erg mooi!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat je Berna ook ontmoet hebt, nu zijn we 2 'handshakes' van elkaar af, want ik heb Berna ook al 2 keer mogen ontmoeten. En wat kreeg je een lief cadeautje van haar !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. gaaf je lapjes voor engeliche basket maar ook de jane is weer aangedacht mooie lapjes .

    christine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lief hoor, dat kadootje! En dan die buit van jou.... heerlijke lapjes, om van te smullen.
    Die heb je toch nooit genoeg?
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Joh, wat leuk dat ze een ophaaldienst hebben. Dat maakt het een stuk eenvoudiger om er eens een kijkje te nemen hé?
    Wat worden je baskets práchtig!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een pracht aankopen en dat zakje voor je afval is leuk nietwaar? Ik heb er ook zo een maar dan in halloween stofjes !
    Je english baskets zijn zo mooi in die kleuren !!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lief cadeautje van Berna, staat inderdaad veel beter! Mooi appliceerwerk maak je en dan die stofjes weer die je hebt gekocht! prachtig!. Vooral die met die Cardinals erop, dat vind ik altijd van die bijzondere vogels!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige stofjes heb je gekocht!!
    En wat ben je al ver met je baskets!!! Het ziet er fantastisch uit. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je bent een goede jager! prachtige buit heb je gevangen.
    En JA, veel meer (weggooi)stijl.
    Leuk die Bee bij de Log Cabin, daar ga ik eens een keertje inlopen dit jaar.
    Groetjes
    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat mooi die stofjes zou zo aaien en ja prachtig je baskets!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen