zondag 11 augustus 2013

Om de hoek....

Vanwaar deze titel van het blogje ?

Nou ik ben, zegmaar om de hoek oftewel over de helft van de Dear Jane ;-)


Dat geeft natuurlijk weer nieuwe boost om lekker verder te gaan...
Dus.... niet getreuzeld en nieuwe blokken voorbereid :


De charmante doodshoofden heb ik trouwens van mijn moeder gekregen....
Is ze tegen gekomen in de plaatselijke stoffenzaak, leuk toch, zei ze.... doodshoofden ?!  
Tja.... ;)

Verder was het een week van heel veel werken, maar ook van de onverwachte verrassingen.
Een boeket bloemen van een patient, omdat ik voor hem langer ben gebleven :


Evt. een tipo voor je eigen mondhygieniste ?! Haha
Ik kan je vertellen dat ze daar errrug blij van word  !

Nog zo een onverwachte verrassing was een vlopje van Wilma : 


Zwart / witjes gezien en aan mij moeten denken ....
daar krijg je dan toch een beetje een brokje van in je keel !

Op het moment zijn de quilts van huize Voorn in de was, want hier was een zoete inval van over nacht blijvende studenten...
Jannik heeft zijn verjaardag gevierd ;-)
Hij word morgen 21 jaar.
ook daar krijg ik een kleine emo-aanval van...
Geen idee waar de tijd gebleven is toen het zo een kleine lekkere knuffelbeer was !
Inmiddels knuffelt hij liever andere blondines ...
gelijk heeft ie ... ( smile )

Heb ook  nog een zeer handig *quilt-tops-die nog niet af-zijn-rek* gevonden...

Bij de duitse winkel die met Al beginnt en met di eindigt.
Handig toch ? voor een prikkie en het herinnert mij nu steeds aan het nog te maken doorpitwerk !

Chippy vind het allemaal wel best zo.
Het zonnetje schijnt en in de minivijver is nog water... wat wil een doodle meer ?


Woensdag is er weer een bee bij mij thuis, deze keer met extra bezoek. Daarover later meer...

Quilt ze, dames 

Liefs Sis

22 opmerkingen:

  1. Wat ga je hard! Ik bespeur ook hier een verslaving.
    Het feestje was dus gezellig. Leuk dat die mannen dan onder jouw quilts slapen.
    Het rek is superhandig. Zelf heb ik er een oud houten handdoekenrek voor. En zolang het je niet opjaagt staat het leuk.
    Doe rustig aan vandaag en veel plezier met janen en je bee woensdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is alsof ik je hoor praten Sis, wat grappig is dat! Mooi je jane, en al op de heft, Pffttt, dat heb je dan toch eigenlijk best snel gedaan, en blij te zien dat ik niet de enige ben met Ufo,s, al hangen ze bij mij niet over zo,n mooi rekje.Veel plezier woensdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er goed uit !!!
    Verheug me op woensdag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goh ik zou willen dat ik die verrassing was! Leuk die doodskoppen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi, op je rek zie ik de civil war chronicles hangen(het midden blok), heb jij ook de bom gedaan? ik wel de top is af, met de hand gedaan, nu gedubbeld bij Klasien in het kennemerquilt huis. Ben nieuwsgierig naar jouw ervaring, groet Annet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dein DJ wird einfach genial. Super schön in schwarz /weiß.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I really like your black and white Dear Jane..it is very nice and I will be looking forward to seeing in completed..All of your quilts look very nice..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je zoon. Speciale verjaardag een 21e. Fijn dat je de hoek om bent. Gaat er steeds mooier op,worden. Leuk, die tevreden klant, daar doe je het voor toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiat met de helft van DJ en ook proficiat met je zoon. Tja meid, het gaat snel.
    Verder weer bedankt voor de gezellige blog en nog een fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat wappert dat zwart-witte heerlijk aan de lijn. Proficiat met je mijlpaal. (en je zoon natuurlijk).

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Das wel echte humor, doodskopjes in een Dear Jane........... Het geheel wordt heel mooi overigens.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Sis,

    Wat lief dat ze speciaal aan jou dacht en wat een gaaf rek voor je quilts, jammer hier is geen al - di! Een jarige bink in huis, ja meis die gaat achter jongere blondjes aan, gefeliciteerd met die knaap en ook met je DJ die daar geweldig hangt te wapperen!
    Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat schiet dat al lekker op zeg.... over de helft alweer! En met die nieuwe stofjes die je gekregen hebt, hou je de zin er goed in denk ik.
    Gefeliciteerd met je zoon hoor. Wat gaat het allemaal snel hé?? Ik vind het ook niet te geloven af en toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat liggen er weer mooie stukjes klaar om in elkaar gezet te worden. Die doodshoofden zijn GAAF !!

    Mooi rekje heb je aan de deur, slim idee hoor en wat een leuke foto van Chippie.

    Tja ... ik kan je zoon geen ongelijk geven, hoewel knuffelen met jou ook heel prettig is ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heerlijk de hoek om, is altijd zo gaaf he?
    En dat rekje? dat is een hele handige. Goed idee.
    Veel plezier met Jane!!!!!
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met de jarige. Fijn dat je met je quilt al om het hoekie bent en leuk dat er leuke envelopjes binnenkomen met mooie zwart/witjes. Fijne week,

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijk gevoel is dat als je over de helft bent met je quilt, hoewel je er nog steeds veel plezier in hebt merk ik.
    Leuke lapjes weer.... maar doodshoofden..... maar het is wel heel origineel en je vergeet nooit dat je die van je moeder hebt gekregen.
    Dat poezenlapje van Wilma vind ik erg leuk, misschien ter compensatie naast de doodshoofden?
    Handig dat rekje met quilt, maar wordt de deur nou niet erg zwaar om open en dicht te doen?
    Gefeliciteerd met je jarig job!
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Van Harte Gefeliciteerd met je zoon (net zo oud als mijn jongste, dat is pas om emo van te worden, te bedenken, dat mijn oudste dus 27 is en moeder van bijna 2...). Wat wordt je
    Jane een schoonheid, en wat ga je snel! En wat een lieve patient!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind het een geweldige prestatie dat je over de helft bent van de DJ. En wat wordt hij mooi!!Leuk zeg het rek aan de deur! Goed idee om de quilt in het zicht te hangen, worden ze niet vergeten. Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie Kaffe Fassett ruit hangt daar aan je deur!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat indrukwekkend, die Dear Jane. Je quiltrek is ook leuk (en natuurlijk wat er op hangt.....;o)!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Nog gefeliciteerd met Jannik! Ja, 21, blijft toch een speciale leeftijd! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen