zondag 18 augustus 2013

Lang Eifel-weekend...

Zoals ik al wel meer heb verteld hebben wij een vaste caravan-plek in de duitse Eifel.
Daar worden niet alleen heerlijke wandelingen gemaakt en gequilt, maar er word ook nog een beetje geklust...
We wilden graag een droge plek om de jassen uit te doen en de hond te drogen...
Zo zag het er dit voorjaar uit :


En zo ziet het er na dit weekend uit :


Nu nog buitenom afwerken en dan kan de herfst komen ;-)

Volgens mij laat die ook niet meer lang op zich wachten, want mijn moeder zegt altijd dat, als de kattenstaarten bloeien de zomer op zijn hoogtepunt is...
Tja, ze bevinden zich nu al in deze staat :


Redelijk uitgebloeid zal ik maar zeggen !

Extra reden dus om nog eens lekker te bbq-en :


Aangezien dit natuurlijk eigenlijk een quiltblog is, komen er nu natuurlijk nog wat quiltvorderingen :


Het missende blokje maak ik overnieuw, daar was ik niet tevreden over...


Zo ver ben ik inmiddels... me happy ;-)

Het 2de blokje van de english baskets heb ik voorbereid :


Klaar voor applicatie !

Zo zien ze er naast elkaar uit :


Me happy again ;)

Vandaag liet het weer na, dus Chip ging zich maar wat oprollen :


Hij voelt de naderende herfst...
Laten we daar maar niet te lang over nadenken...
zucht....

Meiden, een fijne week

Liefs Sis 

13 opmerkingen:

  1. Heerlijk, zo'n vaste plek. Wat ga je als een raket met je DJ! Heel erg mooi. En dan ook nog die prachtige manden met bloemen. Waar haal je de tijd vandaan... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooohhh... wat zijn die mandjes met bloemen beeldig Sis!
    Ik vind het doodshoofdblok ook heel leuk, het valt echt op.
    Weet je dat die mooie uitbouw van jullie officieel een "klompenhok" heet?
    Ook al draag je geen klompen meer, maar vroeger wel dus vandaar de naam.
    Jij ook een fijne week en die herfst is er nog lang niet hoor.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeg hou eens op! Ik wil nog een heeeeeele lange nazomer!
    Heerlijk zo'n plekje in de Eiffel. Niet te ver weg maar toch lekker eruit zijn. Super!
    Je Jane wordt alsmaar mooier. Ik ben er erg benieuwd naar. En je mandjes! So beautyful my dear! Heb je voor de steeltjes een biasmaker gebruikt? Ik wil daar volgende week naar kijken bij Jacqueline. Ben benieuwd hoe dat werkt.
    Fijne week! Het aftellen kan beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je merkt dat de herfst dichterbij gaat komen hé? En ook al is de herfst volgens mij wel mijn meest favoriete seizoen... ik heb dit keer nog lang niet genoeg van de zomer hoor.
    Wat een lekker plekje hebben jullie daar. Ik kan me voorstellen dat dat ook in de herfst én de winter heel knus zal zijn.
    Je schiet hard op met je Jane zeg en die mandjes... superleuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn je mandjes leuk Sis. Vooral de hartjes van de bloemetjes, super.
    En wat heb je een lekker plekje in Duitsland. Wel handig zo'n portaaltje aan je caravan.
    Je DJ wordt ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is jullie voorportaal mooi geworden en ook zo handig. Prachtige zijn die mandjes geworden en succes verder met je DJ. Ik heb afgelopen week met DH nog een wandeling vanuit Rolduc door het Wormsdal gemaakt. Was weer jeugdsentiment. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is een mooi plekje geworden voor de caravan (geweldige streepjes!). En je projecten
    zijn ook om heerlijk van te genieten (ben helemaal weg van de English Baskets, wat zijn
    die mooooooooiiii....).
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er goed uit op jullie plekje en wat ga je toch hard met je DJ !!
    De English Basket blokken passen geweldig bij elkaar... wat een mooie kleuren !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezellig blog weer, genieten hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi dat paars van die kattenstaarten, en die foto van Chippy....het lijkt wel een bol wol, mooi plekje hebben jullie daar. Ver weg van de waan van alledag.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat betreft je prachtige baskets zou het nog hoogzomer kunnen zij, maar de herfst zit idd al in de lucht. Fijne uitbouw trouwens. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het ziet er allemaal prima uit!
    Ik heb nog een zwart/wit lapje voor je op de kop getikt bij een quiltwinkeltje n het Sauerland.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een pracht van een English basket je leuke stofjes op een geweldige ondergrond!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen