woensdag 14 augustus 2013

Eat * sleep * quilt

Dat was het motto van onze bee avond :


Daar zou ik niet alleen deze avond mee kunnen leven... 
;-)

Normaal gesproken treffen wij 3tjes (Marianne, Marjo en ik) ons ca. 1 x per maand bij mij thuis....

Maar zoals aangekondigt hadden wij vanavond extra bezoek :


Jeanny kwam gezellig aanschuiven. 
Zij was mijn blind-quilt-date waar ik het laatst over had !
 Ze heeft lekker veel quilts meegenomen en aan ons laten zien.



Er werd natuurlijk veel gebabbeld en natuurlijk was ook de Apliquick weer van de partij hihi...
Fijn toch , als je eerst even kunt proberen voordat je het quiltbestek aanschaft...

Ik ben in de watten gelegd met allerlei cadeautjes :


                     Een eigen gemaakte doos van Jeanny, daar kan iedere quiltster iets mee ;)
Heerlijke jam, die gaat er dit weekend in de caravan aan geloven...
En prachtige stofjes meegenomen uit USA van Marianne. Wat daar de bedoeling van is ?
Daar kom ik nog op terug....

 De *heer* des huizes schoof ook even aan...


Inmiddels ook een echte quiltkenner 
;-)

Mijn baas moet weer golfen op vrijdag, zielig hoor.
Dat betekende vandaag extra lang werken... maaaaar daarvoor vrijdag vrij ! Goede deal, toch ?!

Dus morgenavond op naar de camping...
Word vervolgt.

Quilt ze dames

Liefs Sis

16 opmerkingen:

  1. Wat had ik ook graag plaats genomen aan die tafel :P
    Ben zooooo benieuwd waar je die mooie lapjes van marianne voor gata gebruiken !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een hoop gezelligheid allemaal. Maarre is dat Jeanny (zonder)?????
    tenminste zo schrijft ze altijd op mijn blog.
    Nou ja wat grappig....
    Jullie hebben het gezellig gehad, dat is goed te zien.
    Sterkte nog maar even vandaag en veel plezier op de camping
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief dat Marianne wat voor je heeft meegebracht! Het ziet er gezellig uit, veel plezier op de camping!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellige Bee. Kunnen we er nooit genoeg van hebben volgens mij en dan de show en tell van die prachtige quilts, genieten! Fijn weekend op de camping!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgens mij gaat het niet lang meer duren voordat Jos ook een quiltwerk ter hand gaat nemen! Wat een prachtige lonestar laat je zien,en die andere heb ik hier ook af in de kast liggen, de tuinengeltjes. Fijn weekend op de camping.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gezellig aan die tafel. Doet verlangen naar meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gezellig, ik vergat helemaal te lezen zat van de foto's te genieten. Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eten, slapen, quilten..... dat lijkt heel verleidelijk voor elke dag.
    Maar ik heb eens zo'n dagje gehouden. Wel in mijn eentje en dat is minder dan die gezelligheid bij jou natuurlijk.
    Maar..... de hele dag alleen maar quilten en af en toe eten, gaat heel erg snel vervelen.
    Na één dag had ik het wel gezien.
    De afwisseling is denk ik het leukst.
    Het weekend jam met likeur eten..... hhmmm als dat maar goed gaat met de steekjes :-)
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk zo'n privé show en tell... het is altijd geweldig om allerlei quilts te zien hé? Krijg je zelf ook weer zoveel ideeën door. ;-)
    Ben benieuwd naar de lapjes van Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jammer, dat dat "sleep" er nog in moet, want alleen quilten en eten is ook goed... Maar
    een supergezellige Bee met mooie projecten en lieve cadeautjes. Geniet lekker van je
    vrije dag morgen!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Altijd gezellig zo'n bee waar je lekker kunt kleppen over lapjes en mooie quilts. En als je dan ook nog zo wordt verwend is het extra leuk!
    Bofferd met een vrije dag. Heel veel plezier in en om de caravan. Het wordt mooi weer dus dat zal wel lukken.
    Ciao!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gezellig blog weer, had zo willen aanschuiven hoor.....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er weer gezellig uit en wat een gave quilts! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gezellige boel, weer! Leuke foto´s laat je zien, veel plezier op de camping.
    Groetjes Berbel

    BeantwoordenVerwijderen