woensdag 28 augustus 2013

2 UFO'S bij elkaar....

dat houd in : 
de ufo van manlief en mijn ufo gezellie bij elkaar

Ieder zijn eigen hobby....
zeer goed voor je relatie....
 ;-0

De lapjes zagen er zondag nog zo uit :

 
En nu wapperen ze al lekker aan het geheel :


Vanmiddag even buiten gezeten met de baskets ...


want Berna wil tenslotte iets zien zaterdag, als we ons bij de  Log Cabin treffen ... ;)

 Toen het buiten fris werd ben ik binnen een beetje verder gaan puzzelen :


De kleuren lijken helemaal nergens op, zie ik ...
Maar zo hebben jullie al een beetje een idee !

Vraag me zelf af of het me lukt de stofjes echt eens bewust te mengen...
Ben normaal meer iemand van rust en regelmaat, wat niet alleen in een quilt zeer saai kan zijn ! 

LADIES, fijne restweek !

 Liefs  Sis 

12 opmerkingen:

  1. Wat gaaf, zowel jouw als zijn ufo, maar er wordt aan gewerkt, dat is wel duidelijk!
    Je mandjes worden beeldschoon en ja ik ben ook van de sobere kleuren, maar dit is toch echt niet saai hoor! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie Jane blokjes, maar ook je mandjes zien er prachtig uit !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dein DJ wird so toll. Bin schon gespannt, auf die Fertigstellung.
    Und das neue Projekt sieht auch super aus.
    LG Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat schiet al lekker op zeg! Ben erg benieuwd naar het eggie zeg maar.
    Leuk dat je wat extra voorbereidingen terft voor zaterdag. Tot dan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een hoop gezelligheid Sis.
    Jullie gaan vast iets leuks doen zaterdag. krijgen we er foto's van te zien?
    Ah toe......
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je Dear Jane schiet al erg op, zeg! Het ziet er al heel mooi uit,
    groetjes Berbel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig, je baskets! En je Jane wordt ook een plaatje! Een heel fijn weekend gewenst,
    want ik geloof, dat dat erg leuk wordt.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ieder zijn eigen hobby kan ik alleen maar bevestigend op antwoorden. Wat wordt ie mooiiiiii. Het begint op te schieten met je DJ. Jammer dat ik jullie niet kan treffen bij de Log Cabin. Het staat bij mij 7 september op het programma. Mijn maatje gaat fietsen over de Limburgse heuvels en ik breng een bezoekje aan Jacqueline.
    Fijne dag,
    Groet Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je weer leuke blokjes gemaakt !!!
    Je english basket is een schatje en ik vind de kleuren superleuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die UFO van jou die maakt toch wat mee, al op zoveel verschillende plekken geweest..... hij wordt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is er mis met rust en regelmaat? Heerlijk toch?
    Ook in een quilt is dat zo.
    Maar zeker, als je de boel eens door elkaar gooit wordt het wel spannender.
    Dan maar een keertje geen rust en regelmaat....
    Die Range Rover vind ik ook heel erg spannend hoor, lekker racen over wild terrein! (Wat nou ik hou zo van rust?)
    Maar dat lukt niet met jouw mooie quilt in wording er op.
    Leuk hoor die mandjes.
    GRoetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo is dat. Ieder z'n hobby. Heerlijk om samen met je eigen favoriete ding bezig te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen