woensdag 3 juli 2013

Schoonzussendag...

het blijkt dat mijn schoonzusje al een tijdje mijn blog volgt....
nu kan ze ook reageren...daar heeft Jannik voor gezorgd ;-)
Dus ze wilde wel eens een keer met mij in de hobbykamer....ok, doen we...wanneer ??? Na enig overleg toch een datum kunnen prikken.
Vandag dus, niet zonder een goed ontbijt natuurlijk ;-)
Wat gaan we doen?
Wat wil je  ? 
Nou een tashanger en die ronde dingetjes... ( Yoyo`s bedoelde ze )

Eerst stofjes kiezen :


No problem, doe de dozen maar open ;-)
 Keuze gemaakt ? Prima !

Dan nu even met zoonlief naar het CBR, eerste toets in het theorieexamen...
En wat denken jullie ? 
 IN EEN KEER GESLAAGD !
Woehoe super, Jannik !

Terug naar huis, volgende succes ;-)


 Maaaaar het is zooo leuk om te doen...
Nou dan maak je er toch nog een...


Wat ik gemaakt heb in de tussentijd ?
Stofjes uit de dozen geplukt voor het nieuwe project ;-)


Lang leve de Apliquick ;-)

Dit is het resultat tot nu toe :


Het eerste mandje van de english basket's.

Slaap lekker

Sis

17 opmerkingen:

  1. Wow.... Wat een geweldig bloemenmanden heb je gemaakt! En wat gezellig met je schoonzusje een dagje freubelen, pas maar op straks heeft ze het virus ook te pakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi blokje hoor sis, maar waar apliquick je dan op? En blijft dat( wat t dan ook is) er altijd achter zitten?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! Kun je weer trots zijn! En wat leuk, die 'ronde dingetjes' Die krijgt vast de smaak te pakken...;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een dotje! Ja het mandje dan he??? je schoonzus dat weet ik niet, maar ze lijkt me heel aardig en vooral vrolijk.
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb dezelfde vraag als Juud. Overweeg ook dat setje aan te schaffen voor de freule.
    Jannik gefeliciteerd hoor! Dat is maar vast binnen. Nu de rest nog.
    En gezellig zo'n dagje samen prullen. Leuke hangers geworden!
    Slaap lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, je eerste mandje is een groot succes Sis. Wat is tie prachtig geworden. Volgens mij werkt dat setje wel lekker hè?
    En wat een gezelligheid met je schoonzus. Leuk die 'dingetjes' voor de tas.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Whow ..dat is een mooi mandje!!...en wat een prachtige stofjes gebruik je ervoor!!!
    En..???...is je schoonzus om???...;0) Gezellig hoor zo samen aan het werk...en dan Jannik...gefeliciteerd...tof hoor in één keer slagen...
    Hele fijne dag...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er heerlijk zomers uit dat mandje vol met mooie bloemen!
    Kan je je weer heerlijk op uitleven met je spulletjes voor applicatie.
    Wat leuk dat je schoonzus ook eens van de lapjes wilde proeven.
    Misschien straks samen quilten?
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig, je mandje is echt gaaf en wat leuk dat zij ook door het virus is aangestoken!Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat wordt het een mooi mandje! Je schoonzusje mag wel oppassen, want het quiltvirus is
    reuze besmettelijk en niet te genezen... En wat supergoed van je zoon, voor de 1e keer
    slagen voor het theorie-examen, want het is momenteel vreselijk moeilijk, en alle 3 mijn
    kinders hebben er 2 of meer keer (er was er ook eentje bij van 5x...)over gedaan.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat wordt dat mooi met die appliquick. Leuk dat je schoonzus ook enthousiast wordt. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jaja het is toch wat, ben sowieso altijd een handwerkster geweest en nu dan iets nieuws erbij.
    Aldoende die yoyo's makende kreeg ik steeds meer ideeën wat ik er nog verder mee zou kunnen doen.
    Een grote quilt zal er voor mij niet inzitten,maar een paar kussens ervan lijkt me heel leuk om te doen.
    Zal ik mijn schoonzus eens lief aankijken (zoals Chippy) om mij dan te helpen. Tot volgende keer Sis.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat is een ochtend om nog eens over te doen, gezellig!
    Mooie resultaten van allebei en zoonlief ook!
    Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Allereerst gefeliciteerd met Jannik... wat goed gedaan ! Hier is dochterlief ook de 1e x geslaagd en zoonlief de 2e keer. Met afrijden zijn ze beide de allereerste keer geslaagd.

    Wat leuk dat je schoonzus ook graag met lapjes frutselt, die rassenhangers zijn ook zo ontzettend leuk !!

    En wat wordt je mandjes blok prachtig ... die kleuren zijn echt geweldig bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dus je hebt het virus doorgegeven? :-)))) Leuke hangers heeft ze gemaakt hoor... tijd om zelf een blog te starten denk ik. ;-)
    Wat goed van Jannik dat hij in 1 keer geslaagd is. Het is tegenwoordig nog lang niet makkelijk om voor je theorie te slagen. Mijn middelste zoon is al 3x gezakt en laatst waren er van de 24 deelnemers maar 2 geslaagd. Bizar hé??
    Je mandjes blok is echt schitterend! Ik vind het ook zo'n mooie quilt dus wie weet... ooit...

    BeantwoordenVerwijderen