woensdag 5 juni 2013

Zonnige Dear Jane

Een zonnige groet aan jullie uit het Limboland


De avondtuin in juni zien jullie hier boven.
Na een iets kortere werkdag nog lekker in de tuin gerommeld.
Gelukkig heeft manlief na zijn dienst nog geholpen de leibomen te knippen.
Me happy ;-)
( mij is ooit verteld dat dat voor 15 juni moet gebeuren, op het nippertje dus... )

En zie hier, er hangen zomaar Janetjes in de boom :


Ok, jullie krijgen nog een closeup ;-)


Het is dat ik het zelf zo leuk vind... hihi

Ik heb nog een paar foto's van de 3 blokjes van deze week tot nu toe. 
Het Marian - blokje :


Het Floor - blokje :


Het Tillie - blokje :


Morgen wachten weer een hoop ' andermans tanden ' op mij...
maar dat geeft niet, ik kan gelukkig uit het raam kijken vanuit mijn werkplek !

Zonnige groet 

Sis 

 

14 opmerkingen:

  1. Your garden is stunning - just the style I love! Beautiful blocks - and don't they look wonderful together?!
    Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh Sis, prachtig!. Je neemt het toch wel mee he? 15 juni
    werkze vandaag, ik zal aan je denken als ik in het zonnetjes zit:)
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je gaat echt snel en 55 blokjes al aan elkaar, niet gek zeg! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet je juni-tuin er prachtig uit!
    Er bloeit nu zo lekker veel hè. Ook leuk als over een tijdje de Hortensia's gaan bloeien, ben ik ook zo gek op, misschien heb jij die ook wel.
    Wat hangen je DJ blokjes daar leuk tussen die bomen.
    Je zou bijna de quilt als hij "straks" af is daar laten hangen.
    Het voordeel van zwart-wit is dat het zo'n mooi contrast heeft.
    En.... leuk dat Floor-blokje.... natuurlijk het leukst van allemaal.... nou nee hoor dat is maar een grapje, maar ik ben wel trost op mijn eigen blok.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij staat in de buurt vast bekend als; "dat vrouwtje dat af en toe van die rare lapjes in bomen hangt". Prachtig hoor, wij quilters begrijpen wel waarom, het oog wil ook wat! Ziet er mooi uit, de tuin en je blokken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stalend hangen ze daar...net als de zon....fijne dag...en houdoeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je toch een verrukkelijke tuin! Duidelijk meer ruimte in "Limbo-land" dan hier!
    En die boomsoorten zijn ook heel bijzonder, dat er zomaar Janetjes aangroeien...
    Nee hoor, gekkigheid, ze zijn prachtig zo bij elkaar in het zonnetje; mijn complimenten!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat staat je campanula er schitterend bij ind e tuin !!
    Je DJ blokjes hangn daar mooi te wezen ... ben benieuwd wanneer er een "Carin" blokje komt :P

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er allemaal tuin en quilt in wording heel mooi uit.


    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie tuin en een leuke presentatie van de Janetjes.
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie juni-tuin. Die datum van 15 juni schuift dit jaar volgens mij ook gewoon 3 weken naar achteren.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie foto's van je tuin en de Dear Jane blokjes zijn echt prachtig! Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat schiet jij al lekker op met je DJ zeg! En de foto's van de tuin zijn prachtig... lekker dat het zonnetje eindelijk is gaan schijnen hé?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik voel mij zeer vereerd met "mijn" blokje Sis. Mooi geworden.
    Groet marian

    BeantwoordenVerwijderen