maandag 24 juni 2013

Weekend-quilt-gedoodle

Zo zag het er eerst uit :


Een gepuzzel van lappies ;-)

Zo ziet het er nu uit :
 

in het weekend aan elkaar gedoodled !
Nu de sachings eraan er hup aan de grote lap ....
Stiekuuuum wil ik zo graag aan de driehoeken beginnen....maar het voornemen was :
eerst tot de helft van de blokjes...

Wat ik verder nog graag kwijt wil ? 
Ik vond het superleuk al jullie reacties op mijn vorige blogje te ontvangen !!!!
Zo leuk om met jullie onze verslaving hobby te delen.
Bedankt hiervoor.

Maak er een leuke week van 

Liefs Sis

17 opmerkingen:

  1. Wat een leuke uitbreiding weer. Moet zo leuk zijn om elke keer weer een ander blokje te maken. Ik ga er toch ook eens over nadenken nog eens zoiets te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jee minee sis heb jij te lang naast zus gezeten? Jij poept ook blokjes, dit is niet normaal hoor. Maar eerlijk is eerlijk, het ziet er prachtig uit. Echt genieten dit. En die punten zijn zo leuk om te maken! Zeker wanneer je ook de punten lineaal hebt. Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt de vaart er flink in. Zoals juud zegt, je poept de blokjes eruit of het niks is.
    Mooi hoor en lekker even doorgaan dan mag je aan de punten.
    Dat scheurvlies lijkt me superhandig. In de quiltwinkel te koop? Heb je een merk?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je schiet zo lekker op. Mooie blokken...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje .. je gaat echt snel!!!
    als ik diy zo lees en zie ..geloof ik dat ik het ook maar eens ga proberen met dat super vlies....krijg gewoon zin om blokjes te maken....;0)( heb je een merk en nummer voor me??)
    ik werk met freezerpaper ..maar dat laat snel los..en dan ben ik mijn malletje kwijt!!..;0)
    Ik zie dat je echt alleen zwart/wit gebruikt he ...geen ecru??
    Zal eens in mijn Hamsterkast duiken....
    Fijne dag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je er weer een mooie blokken bij !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als je zo doorgaat kun je binnenkort al aan de driehoeken beginnen. Ik zag je DJ op de struiken gedrapeerd, prachtig wordt ze! Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige nieuwe blokjes weer!
    Groetjes Berbel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige blokjes heb je weer gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige blokken en je gaat echt heel snel! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als ik zo naar de foto's kijk, lijkt het net of die blokjes zo klaar zijn.
    Maar daar is heel wat "gepruts" aan vooraf gegaan.
    Ik heb de D.J. van Juud nu in het echt gezien, en wat zijn die blokjes klein en mini mini stukjes.
    Nog even doorbijten, dan "mag" je aan de punten beginnen.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jij hebt je dus echt niet verveelt in het weekend. Misschien nog een tip, als je voordat je het vlies op de stof plakt er even een gaatje in maakt met de perforator, dan kun je het als het klaar is gemakkelijk van de stof halen, je zet er een pincet onder en plukt het zo van de stof, ik doe dat altijd als ik met freezer paper werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Sis wat ga jij SNEL !!!!

    Tot zaterdag !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Niet normaal zo hard als jij gaat!! En ze zijn weer heel erg leuk geworden. :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Sis,
    Wat kan jij goed en snel lapjes puzzelen! Dat schiet lekker op zo.
    Ik ga ook maar eens wat blokjes voorbereiden, kan ik morgen op de bee weer vooruit.
    Je steekt me aan (dat is heel goed)
    Thanks

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig hoe snel het bij jou gaat met je blokjes van de Dear Jane !
    Ik moet nog enkele projecten afmaken maar wil er ook ooi aan beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen