vrijdag 28 juni 2013

Onrust....


Google reader verdwijnt...
ONRUST...
1. reactie : ach, vast niet voor mij...
2. reactie : Sis, erg blond gedacht...
3. reactie : gewoon uitzitten...
ONRUST
4. reactie : dochterlief van quiltmaatje inschakelen, die weet altijd raad in blogvragen... afspraak zaterdag... verdere...
ONRUST
5. reactie : kijken wat andere doen...
vinden van deze site :www.homemade-tipsentrucs.blogspot.nl 
6. reactie : lezen, begrijpen ( haha ) Jannik ( zoonlief ) roepen ;-)
7. reactie : bloglovin installeren en jullie ALLEMAAL
lekker saven ;-)

Fijn weekend 

Sis 

11 opmerkingen:

  1. Hè gatsie, die onrust begint hier ook met de dag erger te worden. 'k Heb geen idee wat te doen.
    Bedankt voor de link Sis, ik zal eens kijken, ppfffffff.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje wat vertel je me nou.... snap er niets van... wil er niets mee te maken hebben.... ga lekker nu naar bed en morgen is het over... toch?
    Dan was het een droom en blijft alles bij het oude...
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahahahaha .... hier gaan we morgen eens samen HEEL HARD om lachen !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Google reader.....? Zegt me niets......waarom kunnen ze nou niet eens alles bij hetzelfde laten! Wordt hier zo moe van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geen idee waar je het over hebt eerlijk gezegd, maar ik doe gewoon braaf wat je zegt. Hup naar bloglovin gegaan dus en inmiddels heeft hij mijn blogs 'opgehaald'. Nu moet ik iets installeren voor Chrome maar ik denk dat ik dat morgen maar doe. Eerst eens even kijken wat dát dan weer is. Pfffff... inderdaad zó'n gezeur iedere keer weer hé? Waarom blijft alles niet gewoon bij het oude??
    Maar bedankt voor de tip hoor! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kan alleen maar zeggen...

    ... don't worry...

    ... be happy...*Ü*...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig vandaag komt mijn kind thuis. Die moet zich hier maar eens even in verdiepen!
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hier gingen de alarm bellen ook al rinkelen..even dochterlief erbij gehaald...en volgens mij...zijn jullie allemaal safe!!..;0)
    Zal voor de zekerheid je link toch even doorsturen...*Ü*...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heb alles al bij bloglovin en sinds deze week ook bij feedly, die laatste vind ik prettiger. De bloggerleeslijst blijft trouwens ook gewoon bestaan, alleen google reader verdwijnt. Nu kunnen we niets meer missen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Net nog even aan een computerdeskundige gevraagd. Maar volgens hem blijft de leeslijst gewoon bestaan en hoef je helemaal niets te doen.
    De leeslijst van Blogger hoort bij het Bloggerprogramma van je blog, dus dat blijft.
    Alleen Google reader gaat weg, waar je dat dan verder voor nodig heb weet ik ook niet.
    Dus vooralsnog hoeven wij ons waarschijnlijk helemaal geen zorgen te maken en niets te veranderen.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Onrust? Je kunt toch gewoon via je blog lezen?
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen