zondag 16 juni 2013

klein vervolg Dear Jane Dag


Op deze plek zagen jullie eigenlijk het verhaal van Dear Jane...
in mijn enthousiasme geplaatst, maar niet in de gaten gehad dat er nog andere dingen mee gedaan gaan worden...
Nee, het is toch nog niet rijp voor de digitale wereld, dom van mij ! 

Verder i hier vandag het Carin-blokje ontstaan :
Graag wil ik jullie ook nog mijn favorite zwart / grijze, ähm ik bedoel natuurlijk witte,  
jongens laten zien....
De een was gisteren jarig, de andere werd vandaag 6 jaar :
  
hier valt niets aan toe te voegen ;-)

Zonnige week toegewenst

Sis  

P.S. welkom aan de nieuwe volgers, leuk dat jullie mij gevonden hebben !

10 opmerkingen:

  1. Wat een enige foto van je lieverds. Nu weet ik ook waarom je DJ zwart/wit (grijs) wordt....;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om dit zo te lezen, en inderdaad,wat heeft Judith er een werk in gestoken, en ook nog voor iedereen wat gemaakt wat ik las ergens, echt geweldig hoe ze het heeft gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke foto van deze twee mannen in je leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mmmmm..... best een lekker stuk die man van jou.... :-) (ben gek op baarden) maar je hondje ook hoor. Een leuk stel zo samen op de foto.
    Kan me voorstellen dat je gek bent op alle twee. Ook nog gefeliciteerd dus.
    Niet laten lezen dit berichtje, anders krijgt hij maar verbeelding... (je man bedoel ik).
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Enne Kirchroadsjer Jong vast en zeker....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Even bijgelezen op je blog, natuurlijk vooral over de DJ-dag. Wat geweldig moet het zijn
    geweest! En grote complimenten voor je goed-gekozen outfit, super! Staat ook mooi bij de
    haarkleurtjes van man en hond trouwens... Ik kon deze dag echt niet, maar ik hoop, dat er
    nog eens een vervolg komt, want ik heb nog ergens, in een doos, een stuk of 50 DJ-blokjes
    liggen. Jouw Jane wordt een beauty!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook gefeliciteerd met de hond uiteraard !!
    het blokje is geweldig geworden !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk blokje en die mannen mag je ook trots op zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met jouw jarigen en nog heel veel fijne jaren gewenst! Gaaf blokje, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met allebei jouw jairgen! Dikke kus!

    BeantwoordenVerwijderen