zondag 2 juni 2013

Eifel-moeder-weekend


Graag had ik gewild, dat dit lange weekend zo langzaam was verstreken als deze dame/heer over de boomstam kroop !
 
Maar zoals altijd als het fijn is ( moedertje bedankt ! ) gaat de tijd rap voorbij.
 
Wat we met dit vreemde weer ervan gemaakt hebben ? 
Gewandeld, gequilt, gepraat en een nieuw café ontdekt ;-)
 
 
Lekker ouderwets ingericht  en alle taart bakken ze zelf en de soep en het ontbijt  en, en, en...
Dus jullie hebben het al door...we waren enthousiast !
Dus regen of niet, er moest wel gewandelt worden!  hihi

Hier komen nog wat kiekjes uit de omgeving :




In de duitse Eifel noemen ze de brem ' Eifelgold'
Als ik zo naar de kleur kijk, dan weet ik wel waarom !
 
 
Deze besjes moeten blauwe bessen worden, als ze 'groot' zijn...
Dit plekje ga ik dus goed onthouden !
 

De quiltfoto's houden jullie tegoed...
Met deze boomfoto wens ik jullie veel energie voor de komende week !!!
 
 

Groetjes van Sis

12 opmerkingen:

  1. het zijn prachtige foto,s geniet er maar van . zo.n weekend is echt zo voor bij .
    christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zo'n weekend met je moeder. Kun je altijd weer op teren!
    Fijne week

    Groet marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Sis, wat laat je ons weer meegneiten van je schitterende foto's ! De slak is werkelijk schitterend !!!!
    En de natuur is er zo mooi. De brem zie je ook veel in Schotland, toen wij op het eiland Mull waren, stonden langs de hele weg allemaal bloeiende brem ... dat was een schitterend gezicht !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful fresh photos - love the one looking up into the tree!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's en een schitterende omgeving.
    Genieten Sis!!
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk om er zo samen even tussenuit te kunnen gaan en wat laat je ons een mooi plekje zien! Nu lekker nagenieten, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige foto's ...mooi ook die van de boom!!
    En gezellig zo met je moeder op stap....;0)
    Eifel-goud.....klinkt wel leuker als Brem....;0)
    Fijne dag ook vandaag..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt voor de "energieboom", kan ik wel gebruiken de komende week....een paar heerlijke dagen met mijn oudste dochter (als "het-eindexamen-zit-erop" uitje)naar Londen! Groetjes, Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige foto's Sis! Wat heerlijk groen allemaal, jammer van de regen maar dat hebben jullie goedgemaakt met alle lekkers volgens mij. Die slak is geweldig, ik ben gek op slakken, heb er heel veel in mijn tuin. En bij mij mogen ze lekker eten van alle plantjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gezellig om met je moeder weg te gaan. Leuke foto's laat je zien. Behalve die slak dan, dat is een engerd.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er prachtig uit daar, en zo fijn dat jullie zo genoten hebben.
    Jammer dat het weer niet zo erg mooi was, maar je kunt niet alles hebben :-)
    Van de week wordt het dan toch zomer, dus genieten maar!
    Sta al bij de brievenbus.....
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wouw mooie foto's van een gezellig weekend zo te lezen!
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen