zondag 30 juni 2013

Dapper blijven...

is gisteren niet gelukt tijdens het bezoek van het Midsummer-feest in de Log Cabin.

Maar als je het goed bekijkt kan ik er eigenlijk niets aan doen....
want in de winkel hing nog steeds de english baskets quilt op....

Dus ja.... dan ben je toch eigenlijk als onschuldig verklaarbaar, toch ?! ;-)

Niet langer gebazelt dit heb ik gekocht :


Ik ga in deze quilt voor rood en zachte tinten groen.
Wil ik gaan aanvullen met nog wat lapjes die ik tegen kom
;-)

Nog allerlei leukerds getroffen :


De pompoenenquilt komt jullie wellicht bekend voor?!

Verder had ik een Blind-Quilt-Date


Ik had geen Telegraaf onder de arm nodig om Jeanny te vinden, de zwart/witte Jane was genoeg.
Met behulp van Jaqueline konden we elkaar voor het eerst ontmoeten, na wat mailcontact.
LEUK !

Laatste update van mijn blokjes-poeperij :
Juud spreukje , mag ik wel even lenen, denk ik ;-)  )


 Nog een heerlijk zonnig weekje toegewenst
  

Liefs Sis

18 opmerkingen:

  1. Helemaal gezellig Sis, en vooral leuk om een paar mensen te zien waarvan ik de naam wel ken maar er geen gezicht bij heb.
    Enne, poep maar lekker door deze week, word wel een heel klein beetje jaloers op je hoor met die mooie lapjes....
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie stofjes, en wat een leuke winkel. Ziet er gezellig uit. Ook je nieuwe blokjes weer, schiet al lekker op.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende lapjes heb je gekocht!
    Prachtig om die quilt van te maken in het groen en rood.
    Aanvullen met wat je nog tegenkomt? Heb je niets meer in de kast dan?
    Vast wel haha, maar nieuw kopen is wel heel erg leuk.
    Jij ook een fijne week en lekker verder met de blokjes.
    GRoetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou ik vind je wel dapper hoor! Je hebt maar voor 1 project lapjes gekocht. Valt best mee toch? 😜
    Prachtige buit en een leuk contact. Wat wil een mens nog meer?
    Toevallig vanavond met DH afgesproken dat we begin sept toch echt een keer op vrijdag of zaterdag naar het zuiden afzakken. We sluiten nog wel kort wanneer precies. Zou leuk zijn.
    Werkse van de week en groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeps, vergeet ik toch tezeggen dat je er weer een stel mooie blokjes uitgepoept hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zolang jij zo mooi poepen kunt holt je mij niet klagen. Mooi nieuw project, ik ben trots op je!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hahaha ... had niet eens door dat je een foto had gemaakt LOL, sta er niet erg flatteus op :-)
    Maar je lapjesvond ik in de winkel al erg leuk.... zat er op die ene rol met dat lichtere achtergrond stof niet meer genoeg op omdat ik die er niet bij zie liggen?

    En je hebt weer genoeg blokjes in de maak ... jij verveelt je de komende dagen zeker niet !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah kijk, dus je gaat je storten op de engelse mandjes? Leuk. Mooie stofjes heb je al verzameld.
    En je zwartwitten zijn super hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk om iemand die dezelfde hobby heeft zo te ontmoeten, ik geniet daar ook zo van en dan deze gave winkel staat ook nog steeds op mijn lijstje! Je blokken zijn weer schitterend! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk en gezellig bericht. Goed je best gedaan hoor, zo'n winkel bezoeken zonder te kopen dat kan toch niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nee hoor, het is zeker niet jouw schuld dat je lapjes hebt gekocht! Al die vervelende winkels ook met die patronen en leuke voorbeelden... Het zou verboden moeten worden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dapper blijven, dat kan ik ook echt niet, want ik heb vreselijk zwak quiltvlees. Maar er
    zijn ergere dingen, toch? Je hebt groot gelijk, want je lapjes zijn verrukkelijk en het
    doel, de English Basket quilt, al even prachtig! En nu maar lekker aaien...
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De engelse mandjes quilt vond ik een heerlijke quilt om aan te werken.
    Al die mooie mandjes, steeds verschillende bloemen en dan
    Ook nog hexjes en sterren. Top.
    Veel maakplezier met die kleurige stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Neen Sis, dat lukt, denk ik, niemand om niets te kopen bij Log Cabin. Ik heb al zoveel mooie dingen, gemaakt van haar stoffen, voorbij zien komen. Jij hebt ook weer mooie stofjes gekocht! Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige quilt en wat een mooie lapjes heb je ervoor uitgekozen!!! Ga je gelijk aan de slag of toch eerst de DJ afmaken?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw Sis, dat is geen kattenpis dat patroon wat je uitgezocht hebt! Prachtig is het. En je stoffen, helemaal mooi. Echt afwisseling met je baby-jane ga je er al aan beginnen? Is dat de winkel van de log cabin?
    Lieve Sis, heel veel plezier met je nieuwe beauty!
    Liefs
    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw Sis, dat is geen kattenpis dat patroon wat je uitgezocht hebt! Prachtig is het. En je stoffen, helemaal mooi. Echt afwisseling met je baby-jane ga je er al aan beginnen? Is dat de winkel van de log cabin?
    Lieve Sis, heel veel plezier met je nieuwe beauty!
    Liefs
    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele mooie lapjes heb je gekocht.
    Wat mooi de DJ in zwart/wit.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen