zaterdag 15 juni 2013

Dagje geluk

Een dagje geluk kan zo uitzien :


en ja, we gingen met de voetjes bloot ;-)


We werden bijna gezandstraalt...maar dat terzijde...
belofte maakt schuld ;-)

Dagje geluk ziet ook zo uit :


Weer vlopjes gekregen, deze keer  van Berna en van Wilma !
Zo lief vind ik dat... het werd ook nog extra meegebracht van Juud, de razende pakjesbezorger ;-)

En tevens onze zeer vermakelijke speechster van de Dear Jane dag in de Quilthoeve te Naaldwijk.
Want ja, daar ging het dagje geluk natuurlijk over !
Nota bene nog op de verjaardag van manlief.... maar ik mocht toch weg ;-) Lief toch ?!


Hier zie je Juud in actie, ze heeft het voor elkaar gekregen om 1,5 uur ( ! ) vol te 'kletsen' !
En wel met een zeer goed voorbereid verhaal van onze geliefde Jane. 


Even een paar sfeerimpressies ....



En ja, ik heb lekker express iets zwart/wits gedragen ;-)


Lachebekkie Witske was er natuurlijk ook !

En om mijn quiltmaatje nog even in het verdiende zonnetje te zetten, ja Marianne, ik doe het lekker toch ...
nog even een kiekje van haar burntquilt :


Zoals jullie zien trok hij de nodige, verdiende, aandacht naast alle prachtige Baby Janetjes .
Door de uitleg van Juud weet ik dus nu ook dat ik een Baby Jane aan het maken ben. De eerste, enige echte is de moeder en wij produceren de baby's. 
Hah, weer wat geleerd ;-)

Last but not least...


D*O*N*E  !

Graag wil ik me bedanken voor de uitstekende zorg en voorbereiding van de dames van de Quilthoeve !
Jullie hebben ons een topdag bezorgt.
Hoe fijn is het om op zo een mooie plek zoveel inspirerende Janiacs te ontmoeten !!!!

Blije groetjes uit Kerkrade

Sis



16 opmerkingen:

  1. Dat ziet er uit als een heel gezellige,dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad, je hebt je belofte waargemaakt.
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een topdag! En wat jammer dat ik er niet bij kon zijn!
    Hopelijk heb je iets aan ce lapjes? Succes ermee en lekker nagenieten vandaag.
    O ja en gefeliciteerd natuurlijk nog met je man!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dat toch leuk om zoveel quiltvriendinnetjes bij elkaar te hebben! Ziet er uit als een perfecte dag inderdaad, fijn dat je zo hebt genoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat stoer dat je op zijn verjaardag op stap bent gegaan! Gelukkig hebben we het super leuk gehad. En wat is die Burnt mooi! Ik hang nu nog te kwijlen boven de foto's die ik gemaakt heb!! Fijne zondag, en tot ziens!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat je een geweldige dag hebt gehad kun je van het scherm lezen. Heerlijk. Helaas lukte het mij niet om naar Naaldsijk te komen. Ach wie weet komt er nog eens ergens zo'n DJ dag. Kan ik ze gaan bewonderen. Ze staat nog steeds op mijn ljjstje !
    Fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat je een geweldige dag hebt gehad kun je van het scherm lezen. Heerlijk. Helaas lukte het mij niet om naar Naaldsijk te komen. Ach wie weet komt er nog eens ergens zo'n DJ dag. Kan ik ze gaan bewonderen. Ze staat nog steeds op mijn ljjstje !
    Fijne dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vond het ook een hele gezellige dag.
    Leuk om je te ontmoeten en ook jouw Jane in wording
    te bewonderen.
    Ben je nog met je voeten in de zee geweest?
    Of alleen op het zand (koud genoeg denk ik).
    Fijn weekend en vast nog wel eens tot ziens,
    Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Allereerst nog gefeliciteerd met je mannetje !!
    Wat zitten jullie daar weer heerlijk bij het strand en een bod vol .... jammie !
    Ik had ook al foto's op Juuds blog gezien en zo te zien hebben jullie ook eengeweldige dag gehad. De quilt van Marianne blijft mooi maar jouw zwart/witte (baby) Jane mag er ook zeker zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat zegt mijn man ook altijd: koop maar wat je wilt. Heerlijk toch?
    Wat heb je een leuke dag gehad.
    Baby Jane, ik dacht ook dat dat een kleine DJ was, dus met minder blokjes.
    En dat Juud 1 1/2 uur kan volpraten over één quilt, is best heel knap hoor.
    Die Burntquilt is een plaatje .... zucht....
    Maar jouw zwart/wit DJ valt helemaal op tussen de anderen, leuk hoor.
    En.... jullie hebben je buikjes volgegeten zo te zien.
    Bedankt voor het leuke verslag.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk verslag, maar ik denk dat het ook wel door de uitstekende voorbereiding van Judith was dat dit zo geslaagd was als ik het allemaal zo lees......

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig allemaal!! Misschien ga ik nog ooit aan de Dear Jane beginnen!!
    groetjes Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Door je verslag was ik er toch een beetje bij, dank je wel !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er geweldig uit!! Fijn, dat je zo'n lekker dagje heb gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heerlijk zo'n leuke dag en wat staat dat leuk, je zwart witte kleding bij de zwart witte jane

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik had er graag bij gezten, maar helaas had ik dit jaar al zoveel lessen voor mijn mozaiekschool gemist dat dit toch echt even voor ging! ach wie weet wordt het ooit nog vervolgd...

    BeantwoordenVerwijderen