woensdag 19 juni 2013

225 shades of black....

Dear Jane in zwart / wit, dan realiseer je je pas hoeveel verschillende tinten zwart er zijn...
Hier zien jullie blokje K1 :


Dat betekend dat de volgende schuine rij klaar is ;-)


Boven even voor de 'Leuk' in de buxus en hier beneden even saai op de terrassteentjes om het goed te kunnen zien !


Kijk nou niet zo heeeel goed, want nee, het terras is nog niet schoon gespoten ;-)
Geen tijd, te druk met de lapjes en andermans tanden !



Op deze foto zien jullie de volgende blokjes die zijn voorbereid voor de volgende schuine rij.
Let ook op het schaartje, want daar zit het cadeautje van Juud klik hier aan vast. Hetgeen ze voor iedereen had gemaakt op de Dear Jane dag in Naaldwijk ! klik hier

Mijn quiltmaatjes en ik werken met plak/scheurvlies... ik krijg daar veel vragen naar. Als ik het volgende Jane-blokje ga maken zal ik eens wat foto's nemen hoe wij deze vlies gebruiken...
Kan iedereen die daar zin in heeft er even naar kijken.

Ik verheug me op vanavond... onze kleine M + M bee op het terras, hoop ik.
Ga maar eens lekkere koude aardbeien -karnemelk maken,  lekkerder dan thee met 32 graden, lijkt mij ;-)

Fijne avond

Sis 

 P.S. nog snel laten zien wat ik zaterdag gescoord had ;-)

  
Yuwa stofjes...mmmmmhhh
 

12 opmerkingen:

  1. hij ziet er geweldig uit. Je hebt er nu 65 en daar ben ik blijven steken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi he dat zwart en wit. Als ik jou DJ nu zie moet ik steeds aan je mooie bijpassende kleding inclusief nagels denken.
    Groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig gezicht! Dat wordt zeker een heel mooie Dear Jane!
    En je blaadje met lapjes......; mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk weer lapjes gescoord, en niet eens zwart-wit :-)
    Mooie buxusbollen heb je daar in de tuin staan, ook handig om quilts op te laten zien.
    Leuk is dat om Jane zo langzaam te zien groeien. Handig dat je de quilt gelijk in elkaar zet, want dan kan je zien hoe hij wordt. Later al die randjes er aan etc. dat is zo saai.
    Je kunt weer lekker verder met de volgende rij, veel plezier vanavond.
    GRoetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Sis,

    Vandaag vond ik je envelop op de deurmat. Dank je wel, ik ga het met mijn volgende blokje meteen uitproberen. En bovenal dank je wel voor de mooie kaart!!!! Heeeeel lief :O)
    En natuurlijk ook voor de kippedametjes.

    Ik stuur je wat van het plakbare soluvlies, handig voor appliceren met apliquick. Je gebruikt het als de vlieseline maar wanneer je je quilt wast lost het op. Misschien vind je het wat.

    Lieve groetjesss
    Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vergat nog te zeggen dat je Baby Jane werkelijk prachtig wordt. Veel plezier vanavond met de M+M bee

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een tempo heb jij, het wordt steeds mooier!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer een prachtige rij en mooie blokjes en wat een gave buit had jij! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtblokje weer en ook weer verschillende in de maak. Ja wat is er dan veel zwart/wit stof als je dat zo ziet.

    Doe Marianne de groeten vanavond :-) Ze heeft ook nieuws voor je over die applicatie quilt en mocht je er niet aan uit komen om je aan te melden dan stuur me maar een mail en ik leg het je uit aan de hand van foto's !!

    oja ... mooie dingen heb je weer gescoord.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kantachtige stoffen gebruik je voor je sampler!
    Veel plezier met maken van de volgende blokken!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig Sis, zoals jouw baby Jane groeit, het wordt al een flinke meid! Je laatste blokje met de zwarte rondjes vind ik helemaal te gek! Veel plezier met de volgende, fijn weekend, Nadia

    BeantwoordenVerwijderen