zondag 26 mei 2013

weekendkiekjes

Dit is het uitzicht vanuit onze kampeerplek in de duitse Eifel


Wij noemen het ook :
" die grüne Hölle "
;-)
Het is de meest rustgevende plek, die wij op het moment kennen...
prachtige luchten :
en sappige weilanden :
Nee, ik lust dat gras niet....
maar loop er wel graag langs met Chippy!
 En zoals je ziet dreigen er al donkere luchten, wat een quiltster dan gaat doen ?
Nou gewoon ... quilten in de caravan :
Lukt prima, hoor !
Plots is het dan weer zondag en het regent bijna de heeeeeele dag en er is formule 1 op....
Wat krijg je dan veel gedaan ;-)


 Ineens zijn er zeven Janetjes voorbereid, nu lekker op de bank aan elkaar zetten :-)
Nog snel een close up van deze Apliquick-fan :
Gelukkig lag er nog een Prittstift in de caravan, want ineens was de vulling op van de Apliquick lijmstift ...
Poehoe !

Fijne week voor iedereen 

Sis 


P.S.
welkom aan de nieuwe volgers ... hartstikke leuk dat jullie mij gevonden hebben 

11 opmerkingen:

  1. Lijkt me een heel leuk plekje. En in de caravan is het ook niet verkeerd! Gezellig en je hebt veel gedaan! Geniet ervan groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, dank je voor je reactie op mijn blog.
    Ik ben natuurlijk meteen weer even bij jou gaan kijken.
    Leuk !
    Ik zag ook dat jij ook in Veldhoven de apliquick hebt gekocht. Ik vind het ook handig werken.
    Binnenkort ben ik bij Landal Green Parks in Vaals.
    Lekker wandelen enzo.
    Groetjes, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is prachtig daar, maar wel jammer ook daar regen.
    Gelukkig had je je lapjes mee, want wat moet je anders...
    Leuk dat stofje met een kruiswoordraadstel er op.
    Ook het mooie boek van Petra Prins mee zie ik.
    Zo komt je het weekend wel door.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Sis
    vanavond ben ik maar eens bij jou wezen kijken op je blog en wat denk je ? het was ineens een uur later wat een mooie quilts maak jij en wat leuk de dear Jane in het zwart wit ik maak hem in het blauw wit. maar nu hangt ze zielig aan een rail in mijn hw kamer.
    omdat ik druk bezig ben aan de routte 66 uit het boek van Di . nu zag ik dat jouw vriendin bezig is aan de wedding sampler prachtig daar ben ik nu de stofjes voor aan het sparen.
    ik heb me zelf als volgers gemeld .
    liefs christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig mooie plek en nu een paar dagen zon voor de boeg, dus lekker buiten genieten van je steekjes! Fijne zonnige dag
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er goed uit! Lijkt me een heerlijk plekje. Hopelijk hebben jullie nu net zo'n mooi zonnetje en blauw lucht als wij hier aan de Hollandse kust. Al is zo'n dagje quilten natuurlijk ook helemaal niet verkeerd, mooie blokjes zijn er weer ontstaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet het er gezellig uit in de caravan. Maar buiten is het ook genieten. Begrijpelijk dat je je daar graag terugtrekt.
    De blokjes zien er mooi uit.

    Groet Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou nou jij weet je plekje wel te vinden hoor. heerlijk!
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige plek! En dan als het regent lekker in de caravan.
    Je schiet lekker op met je Janetjes. Mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou dat is zeker een heerlijk plekje!!!
    Als het nou maar niet teveel regent..anders is je Dear Jane zo af!!..;0)
    wat wordt ze mooi!!...en wat ga je snel!!!
    Hele fijne dag...het beloofd lekker weer te worden!1..;0)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie natuur foto's Sis en en heerlijk plekje zo in de caravan ... laat het maar regenen :-) Leuke blokjes zijn er weer in de maak.... die ene met die kruiswoorden stof is echt geinig !

    BeantwoordenVerwijderen