woensdag 1 mei 2013

vlopjes....

De dag na de kroning van onze koning...ik mocht zelfs kijken van mijn baas ...op de i pad als livestream...tussen de patienten...soms ook met de patienten ;-)

1 mei, dat is dus in Duitsland een vrije dag, Tag der Arbeit, nou inderdaad dat was het ! 

Maar de dag begon met een wandeling met Chippy


Daarna naar het stoffenspectakel in Kerkrade, of te wel met moeders ontbijten op een terrasje ;-)
Prachtige markt was het , maar zo druk dat wij liever in de zon zijn blijven zitten !

Terug naar huis, op tijd voor zoonliefs 1e rijles... stiekem gekeken door het raampje aan de voordeur... hihi

Na het nodige poets en tuinwerk kwam  het leuke deel van de dag...

Stofjes uitzoeken voor de retourvlopjes voor deze lieverds !

Juul met een 'vers' stofje uit Nantes :

   
Carin met deze leukerds:

  
 Quibi met zwart en witjes, de witjes waren al in hapklare stukjes....
Dus het worden de stofjes voor de achterkant waar ik jullie namen op ga borduren !
Deze worden geschreven door manlief omdat hij zo een mooi handschrift heeft, borduren doe ik dan wel zelf, vond hij wel een strak plan ;-)

  
Het volgende vlopje is van Tillie, hier kom ik dus heeeeel ver mee !


Ik neem aan dat jullie net zo sprakeloos zijn als ik ;-)

Aan alle lieverds, BEDANKT , jullie retourvlopjes zijn in de maak !!!

Groetjes van Sis

8 opmerkingen:

  1. Nou jij kunt weer wat DJ blokjes maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw ... wat een prachtige lapjes heb je ontvangen !! Die witte met die mieren is LEUK !!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je al zoveel ontvangen hebt.
    Enne jouw lief gaat je ook helpen????? Dat is goed, daar houd ik van.
    succes en ik hoor het wel als je lapjes wilt/nodig hebt.
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig zeg! Zo zie je maar wat een grote familie we zijn in quiltland! Veel plezier met alle lapjes en een leuk idee om 'mijn' witjes voor de achterkant te gebruiken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sis, mijn vlopje komt ook nog, alles ligt thuis en we zijn nu op de xamping aan het genieten......Ik ga je niet vergeten hoor, alleen moet je nog eventjes geduld hebben ;-)

    groetjes Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Spannend hè zo'n eerste rijles, ik heb destijds ook stiekem gekeken. Leuk dat je veel vlopjes krijgt met mooie stofjes.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een verwennerij in al die envelopjes. Daar kan je weer even mee verder. Spannend de eerste rijles, die weten we ons nog allen te herinneren denk ik. Wat is de natuur al lekker ver daar bij jullie, al zo groen! Hier komen net de eerste blaadjes uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat wordt je goed voorzien van stofjes! En wat een superplan om de namen achterop
    te borduren!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen