woensdag 29 mei 2013

Verwennerij

Ik heb al een dikke knoop in de zakdoek van Ellis gelegt :


Waarom ?
Nou omdat ik een beetje bang ben dat ik iemand vergeet te bedanken voor al deze verwennerijtjes...

de Zakdoeken van Ellis dus, zie boven

de stofrestjes van patiente Marlies, zie onder :


de prachtige lapjes van Marian en het superleuke kaartje plus leuk hangertje:


 de mooie stofjes van Floor :
 
 
Ik weet het zeer te waarderen !
 
Heb ze allemaal ingepakt en vertrek nu met moeders naar de camping...
Jaaaa, het regent als een gek...maar daar ligt een quiltster niet echt wakker van, toch ? 
;-)
 

Groetjes Sis

8 opmerkingen:

  1. Geen straf hoor om met die lapjes te werken !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sis wat heb je weer een mooie verzameling binnen ! Veel plezier op de camping.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier, het wordt weer droog hoor.
    Volgens mij kun je zo langzamerhand wel 2 dear janes maken met al die mooie lapjes
    Groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lees net: je kunt wel 2 D.J.'s maken van al die stofjes.
    Dat geloof ik ook. Je hebt al zoveel lapjes!
    Maar het is een grote quilt als je hem helemaal maakt, dus heb je en hoop nodig, vooral als je elk blokje van een andere stof wilt maken.
    Die zakdoekjes zijn ook leuk, nog nooit gezien in het zwart-wit.
    Nou, geniet maar lekker op de camping (het weer wordt weer wat beter) en dan maar fijn die lapjes in stukjes knippen.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  5. potjepie wat een snelheid...die Jane is zo binnen een jaartje af Sis!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geen dank, graag gedaan en heel veel plezier op de camping.
    Het weer valt mee volgens mij!

    Groet Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ongelooflijk mooi om te zien dat je zoveel stofjes toegestuurd krijgt. Bij mij thuis ligt een enveloppe voor je klaar, van Berna. Die krijg je in Naaldwijk! Geniet van je 'memorie Jane".

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie lapjes heb je weer gekregen. Volgens mij lig jij bij de brievenbus op wacht.....er valt steeds weer iets leuks op je mat!
    Veel plezier op de camping, ideaal quiltweer!

    BeantwoordenVerwijderen