donderdag 23 mei 2013

Van die dagen....

Je hebt van die dagen, dat je compleet verrast bent wat andere mensen voor je doen....

Diegenen waar je al jaren mee omgaat en die zeulen vanzelfsprekend boeken voor je mee uit A'dam


Maat daarmee niet genoeg, die regelen dan ook nog een Dear Jane tas voor je , omdat ze weten dat je dat verschrikkelijk leuk vind !


Marianne, heel erg bedankt !
En aan diegene die hem uit Nantes heeft meegebracht een dikke kus.
Je weet lekker zelf wie ik bedoel ;-)

Diegenen , die mij helemaal niet kennen en zich de moeite doen om vlopjes te sturen met prachtige zwart/witte lapjes !


Wietske , een groot dank je wel !
Wat jullie niet weten is, dat Wietske de lapjes die ze nog had liggen toch maar niks vond en ze daarom  een scrapzakje heeft gestuurd van de Quilterij...
Daar heb ik dus dan geen woorden meer voor !
Sneaky is, dat ze geen retouradres heeft toegevoegt.... dus hoe moet ik me nu revancheren ?!
Hoeft niet, vind ze....
Tja ?!

Ik laat dus daarom maar even zien hoe ver de Dear Jane gevorderd is....
De lapjes krijgen een goede bestemming !


Op het moment werk ik alleen maar aan de Jane, omdat ik toch graag een beetje 'Lap'  wil meenemen op het Dear Jane feest 15. Juni in de Quilthoeve ;-)

Na dit, hopelijk droge kampeerweekend in de Eifel, laat ik jullie nog de andere lapjes zien.
Graag even fingers crossed voor het weer, voor ons allemaal ;-)


Groetjes van Sis

14 opmerkingen:

  1. Wat een verwennerij allemaal. Je Jane wordt erg mooi!
    Ik hoop met je mee op een droog weekend. Fijne dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er prachtig uit! En ik vind het ook heel leuk om nu de jane in deze combi eens te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf toch, iedereen die met je meedoet en denkt en die je verwennen, wat is de quilters - bloggers werels toch leuk! Gaaf die boeken, de tas en de lapjes! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sis wie goed doet goed ontmoet ;o)
    Je hebt een onvoorwaardelijke schat aan je quiltmaatje M
    Heerlijk zoals quiltlady's sharen!!!
    Geniet van je mooie verwennerijen
    ik zal héél hard jou kant op blazen als ik de zon mocht zien
    Groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou dat komt dan goed uit want zusje en ik zijn ook van de partij 15 juni
    Gezellig!
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De boeken zijn schitterend Sis. Ik heb ze ook in mijn bezit en het is echt genieten.
    Ik zal duimen voor droog weer. Mijn maatje fietst dit weekend Limburgs Mooiste, dus dubbel duimen.
    Fijn weekend,

    Groet marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heerlijk dat je nu ook deze prachtige boeken hebt!
    Ik raak er niet in uitgekeken en wil ze zo graag maken....
    Jij bent lekker met DJ bezig en fijn dat je zoveel lapjes krijgt.
    Die van mij gaan vandaag op de post.
    Leuk toch al die pakjes door de brievenbus?
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig die boeken. Avonden ben ik er al mee zoet geweest. En die tas, ja TOP! Helemaal leuk.
    Ik zal eens kijken of ik nog wat zwart/witjes heb. Zo ja dan geef ik ze mee aan Judith.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En natuurlijk prachtig je zwart/witte jane.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WAAUW, die tas, super, ik ben jaloers hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn dat mensen om je denken, je Jane wordt prachtig in zwart wit

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je bent een gezegend mens Sis. Heerlijk al die lieve mensen om je heen en je DJ wordt echt geweldig zo in zwart/wit

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk, die tas, zeg!
    Je DJ is ook al zo´n plaatje.
    Groetjes Berbel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een bofkont ben jij, dat marian zo'n prachtige tas voor je mee heeft gebracht, ben toch wel een beetje jaloers nu :-)
    En wat heb je weer prachtige lapjes gekregen. Je DJ vordert heel goed... wat wordt die toch mooi !

    BeantwoordenVerwijderen