zaterdag 4 mei 2013

nog meer vlopjes...

Ik ontving zelfs een zelfgemaakte kaart van Klaske...
Met superleuke stofjes !


Dus mijn dag kon al niet meer stuk ;-)

Maar toen stond DH met zijn handen op de rug een spannend gezicht te maken...
Volgens hem mocht ik pas kijken als ik lief was...?!
Wat natuurlijk geen enkel PROBLEEM opleverde want dat ben ik altijd voor hem...hah!
Achter zijn rug bevond zich dit pakje : 

   
Mijn bestelling van de Fabric Shack store ;-)
Qvtje Marianne had dit uitgevogelt...
" daar hebben ze pagina's vol zwart/witjes voor je "
K*L*O*P*T  !
Wat ik nu op het moment even mis zijn wat extra vrije uurtjes... komt wel goed...

Waar de tijd aan opgaat ?



  
Tuintijd in huize Voorn ;-)
Heerlijk !!!

En morgen met z'n drieen naar Veldhoven ...
Word vervolgd...

Groetjes van Sis    

6 opmerkingen:

  1. Volgens mij ben je nog wel even zoet met al die zwart-witjes! Maar inderdaad, de tijd om er heerlijk mee aan de slag te gaan ontbreekt vaak. Geniet vandaag daar in Veldhoven!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jee wat leuk om te zien dat je oproep zoveel stofjes heeft opgeleverd. Dat is niet alleen voldoende voor je Dear Jane, maar ook nog voor de achterkant. Of nog een leuke Apple Core, of voor een nine patch, of voor de Nearly Insane, of voor ......

    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige leuke zwart-witte stofjes heb je er weer bij. Marianne weet altijd de leukste stofjes te vinden :-)
    Heel veel plezier in Veldhoven vandaag !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ha wat heb je een leuke stofjes gekregen, nu nog op zoek naar het winkeltje waar ze zakjes met tijd verkopen, ik heb het al die jaren nog steeds niet gevonde, dus mocht je het tegenkomen, dan houd ik me aanbevolen.
    Was het leuk in Veldhoven?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig... Geen quiltende postbode ;-)) Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk hoor die lapjes. Mijn eerste quilt was ooit een zwart witte omdat ik kleuren zo lastig vond te combineren... Veel plezier in Veldhoven, waarschijnlijk loop je er nu rond?!

    BeantwoordenVerwijderen